کد خبر 885182
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۵
جواد زرینچه

پیشکسوت باشگاه استقلال اعتقاد دارد بهترین پست برای وریا غفوری حضور در دفاع راست است.

به گزارش مشرق، جواد زرینچه درباره شکست یک بر صفر استقلال مقابل پارس جنوبی جم اظهار داشت: پس از سه بازی، استقلال به یک تیم «چغر» برخورد کرد که جوانان و تماشاگران خوبی دارد و می‌خواهد سری میان سرها دربیاورد. استقلال نیمه اول اصلاً خوب بازی نکرد و این پارس جنوبی بود که بازی هجومی ارائه کرد.

وی ادامه داد: شاگردان شفر نیمه دوم هجومی کار کردند، اما حال و هوای ورزشگاه و شرجی بودن هوا، اجازه نداد که استقلال به اهداف خود برسد. با این حال برد و باخت در بازی‌های لیگ وجود دارد. این شکست برای استقلال خوب بود و می‌تواند در ادامه لیگ برتر و نیز لیگ قهرمانان آسیا به تیم کمک کند.

پیشکسوت باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا استقلال از پیروزی 3 بر صفر مقابل تراکتورسازی مغرور شده بود یا خیر، گفت: فکر نمی‌کنم اعضای تیم استقلال مغرور شده باشند. بازیکنان این تیم مقابل پارس جنوبی تلاش زیادی کردند و می‌دانستند بازی خوبی مقابل تراکتورسازی به نمایش گذاشتند، اما به این تیم روی کارهای گروهی گل نزدند. در آن بازی دو گل روی اشتباه صددرصد مدافعان تراکتورسازی به ثمر رسید. فکر می‌کنم شفر تنهاست و اگر کمک‌های سال گذشته او کنارش نباشند، وی به مشکل می‌خورد.

زرینچه در این خصوص که نسبت به فصل گذشته تنها سانیاک کنار شفر حضور ندارد، تصریح کرد: سانیاک می‌تواند خیلی به شفر و استقلال کمک کند. امیدوارم او را به تیم اضافه کنند تا در مسیر پیش رو به مشکل نخورند.

وی با انتقاد از حضور وریا غفوری در پست هافبک راست تیم استقلال خاطرنشان کرد: وریا در بازی‌های اخیر نفوذهایی دارد، اما بهترین نقطه‌ای که می‌تواند برای استقلال به میدان برود، پست دفاع راست است. در نقاط جلوتر می‌توانند از بازیکنان خوش‌تکنیک استفاده کنند.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا آبی‌پوشان با این عملکرد می‌توانند در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا موفق باشند یا خیر، گفت: اعضای تیم و بازیکنان باید تلاش زیادی کنند، چون دیگر بازی آسان نداریم و همه تیم‌ها مقابل استقلال با انگیزه‌های زیادی وارد زمین می‌شوند. استقلال باید دو برابر کار و تلاش کند و  امیدوارم شفر و دستیارانش، تیم را به گونه‌ای آماده کنند که خستگی وارد تیم نشود تا استقلال بازی به بازی عملکرد بهتری ارائه کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس