کد خبر 885144
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰
پرویز برومند

دروازه‌بان سابق تیم ملی و استقلال گفت: به نظرم خود پرسپولیسی‌ها هم راضی نیستند بدون بازی کردن قهرمان شوند و هفته هشتم مشخص می‌شود کدام تیم قوی است.

به گزارش مشرق، پرویز برومند در خصوص شکست تیم استقلال مقابل پارس جنوبی، گفت: این شکست خوب زمانی اتفاق افتاد ولی باید به این تیم فرصت داد، استقلال نفراتش تغییر کرده و این هفته باید به مصاف فولاد برود. من فکر می‌کنم هفته به هفته شرایط تیم بهتر می‌شود و با حضور هواداران می‌تواند فولاد رامقتدرانه شکست دهد.

وی در خصوص مسائلی که پیرامون سوپرجام مطرح شده است، گفت: به نظرم خود پرسپولیسی‌ها هم راضی نیستند بدون بازی کردن قهرمان شوند در این زمینه فدراسیون باید تدبیر کند که لیگ جذاب شود و بعد از گذشت مدتی از لیگ سوپرجام برگزار شود و دو تیم با شرایط خوب و آمادگی بالا به مصاف هم بروند.ضمن اینکه پنجم مهرماه و در هفته هشتم لیگ مشخص می‌شود کدام تیم قوی‌تر است.

دروازه‌بان سابق تیم ملی و باشگاه استقلال در خصوص ناراحتی سیدحسین حسینی از نیمکت‌نشینی در این تیم، گفت: متأسفانه شنیده‌ام آقایان افتخاری و توفیقی به وی وعده داده‌اند که او گلر اول استقلال است. این آقایان از این اشتباهات خیلی انجام داده‌اند، از عقد قراردادهای شبانه و عکس گرفتن‌ها در نیمه شب تا این وعده‌هایی که حالا صدایش در آمده است. واقعاً از اینکه شنیده‌ام حسینی ناراحت شده تعجب کردم ولی من یک سؤال از این دروازه‌بان دارم، سال گذشته رحمتی حداقل 20 بازی از روی نیمکت مسابقات را تماشا کرد اگر حسینی به اندازه رحمتی بازی ملی داشت و آن همه بازی بیرون می‌نشست چه کار می‌کرد؟ مورد بعدی به ضعف مربی گلرهای استقلال برمی‌گردد همین ابتدا بگویم من با اشکان نامداری رفیق هستم و با پدرش هم ارتباط دارم، نامداری یک پسر فوق‌العاده باشخصیت است اما باید این مسائل را مدیریت کند. اگر او جلوی چنین اتفاقاتی نایستد مطمئن باشید تیم دچار مشکل خواهد شد. نامداری مربی دروازه‌بانان است و شنیده‌ام گفته که اعتراضی از حسینی ندیده اما آن طور که مشخص بود حتی برای گرم کردن هم بالا نرفته و عکس‌هایی از او در صفحات مجازی پخش شده که وقتی از او خواسته شده در کنار گلرها باشد خودش را جدا کرده است. نامداری نباید ناراحتی و یا اعتراض حسینی را کتمان کند و باید خیلی شفاف به این موضوع ورود کند. او باید به عنوان یک مربی با بازیکن برخورد کند حال چه می‌خواهد رحمتی باشد چه یک بازیکن جوان دیگر، او مسئولیت گلرها را بر عهده دارد و باید همه چیز را به گوش سرمربی برساند. 

دروازه‌بان سابق استقلال تأکید کرد: مربی دروازه‌بانان یعنی کسی که بازیکن را آماده تحویل مربی بدهد البته در این اعتراض و ناراحتی من علیرضا منصوریان را هم مقصر می‌دانم زمانی که سال گذشته و 2 فصل پیش حسینی در اعتراض به بازی نکردنش یک هفته با تیم سفر نکرد و هفته بعد درون دروازه قرار گرفت همان رفتار باعث شد تا این جوان امروز چنین ادعایی داشته باشد. اگر منصوریان سه یا چهار بازی حسینی را روی سکوها می‌فرستاد امروز کار به اینجا نمی‌رسید. من یک نصیحت به سیدحسین حسینی می‌کنم و آن این است که او در ابتدای راه قرار دارد و با این روش به ترکستان می‌رود. این توصیه دوستانه من به او است که از این مسیر خارج شود و فقط تمرین کند. اگر حسینی این راه را ادامه بدهد هیچ چیز نخواهد شد.

برومند تأکید کرد: منِ پرویز برومند به خاطر پیراهن استقلال و توهینی که بازیکن رقیب به من در قالب بازیکن باشگاه بزرگ استقلال انجام داد حرکتی کردم که دو سال محروم شدم و درزندگی  صدمه دیدم ولی فکر نمی‌کنم هیچ وقت ادعا کرده باشم که باید بازی کنم. روی صحبت من هم با مهدی رحمتی و هم با سیدحسین حسینی است، مطمئناً آنها از کنار این هواداران به اینجا رسیده‌اند و هیچ بازیکنی حق ندارد برای استقلال ناز کند. همین هواداران بودند که حسینی را حمایت کردند او حالا ۲۷سال سن دارد و نمیتوان گفت جوانی می‌کند حسینی پارسال هم سر یک کارت زرد به سمت فرشید باقری حمله کرد و باید بداند دعوا با خودی درست نیست و لطفا امسال دیگر برای استقلال حاشیه درست نکند، به عنوان یکی از صاحبان پیراهن گلری استقلال هشدار می‌دهم که حسینی مواظب آینده‌اش باشد و تمریناتش را انجام بدهد و قاعده کار رقابت این است که از لغزش رقیب استفاده کند، سال گذشته رحمتی هم همین کار را انجام داد و بیرون نشست و صدایش در نیامد، او از لغزش حسینی استفاده کرد و حالا هم حسینی همین حربه را به کار بگیرد با این تفاوت که او هنوز با استقلال به جایی نرسیده و کار بزرگی نکرده است. در کل استقلال از همه بازیکنان و مربیانش بزرگ‌تر است ،افراد می آیند کار می‌کنند دستمزدشان را هم می‌گیرد و می روند اما استقلال می‌ماند چون جاودانه است.
وی در پایان صحبت‌هایش گفت: به شخصه مدعی هستم هیچ کس حق ندارد استقلال را به حاشیه ببرد چون این تیم روند خوبی را در پیش گرفته است مدیرعامل باشگاه هم از زمانی که آمده خوب کار کرده و  هیچ بازیکنی نباید این تیم بزرگ را وارد چالش کند. من به هواداران استقلال قول می‌دهم به زودی این تیم به شرایط آرمانی خواهد رسید و می‌تواند حتی مدعی کسب ستاره سوم باشد. خودم هم از این پس در بازی‌های استقلال در ورزشگاه آزادی حضور پیدا می‌کنم و در کنار تک‌تک هواداران از تیم حمایت خواهم کرد. امیدوارم در پایان فصل جشن قهرمانی را در ورزشگاه آزادی در کنار یکدیگر برگزار کنیم.

برومند که قرار است بزودی در لیگ دسته سوم سرمربیگری کند در مورد عدم کار در تیم های لیگ برتری گفت:خودم خیلی تمایل دارم به مربیگری دروازه‌بانی بپردازم اما فضا یا شانسی به من داده نشده از نظر شخصیتی هم نمی‌توانم خودم با سرمربیان تماس بگیرم و خواهش کنم به من کار بدهند،قبلا برای مربیگری در آکادمی استقلال دعوت به همکاری شدم ولی با جدایی آقای حسن روشن درست نبود من بمانم ولی امیدوارم بتوانم در آینده به فوتبال کشورم و تیم عزیزم استقلال کمک کنم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس