کد خبر 884783
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۴
پورموسوی

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: اینکه بازی یک بر صفر باخته را با این جو منفی ببریم مقابل تیم باانگیزه‌ای که مقابل ما بازی کرد ارزش ۶ امتیازی داشت.

به گزارش مشرق، سید سیروس پورموسوی بعد از پیروی فولاد خوزستان مقابل نساجی مازندران در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال گفت:‌ این برد با ارزش را از طرف بازیکنان به آنهایی که قلبشان با ماست و از تیم و سرمایه‌های خودشان حمایت می‌کنند تقدیم میکنم.

وی ادامه داد:‌ روند خوب ما از بازی با نفت مسجد سلیمان شروع شد و این بازی هم چندین موقعیت گل ایجاد کردیم. ارسال از جناحین، شوت به دروازه و حرکات مختلف تاکتیکی خوبی داشتیم. اینکه بازی یک بر صفر باخته را با این جو منفی ببریم مقابل تیم باانگیزه‌ای که مقابل ما بازی کرد ارزش ۶ امتیازی داشت.

سرمربی فولاد خوزستان تصریح کرد: عده‌ای نمی‌خواهند فولاد به آرامش برسدو در آرامش حرکت کند، سال گذشته هم از همان اوایل لیگ به من توهین کردند، مسئولین انتظامی شهر کجا هستند؟ مسئولیت کنترل امنیت ورزشگاه‌ با چه کسی است؟ باید فکری کنند، فوتبال نود دقیقه است، اما هیچ‌کدام از این تماشاگران حوصله ندارند. 

پورموسوی افزود:‌ هوادار واقعی اعتراض می‌کند اما توهین نمی‌کند، آن هم بعد از بازی نه از اول مسابقه. من سرمایه خوزستان هستم و پله‌پله بالا آمدم تا به اینجا رسیدم، مگر می‌شود من فوتبال را نفهمم و آنها بفهمند، فوتبال حوصله می‌خواهد و نود دقیقه است، امروز روی یک غفلت گل خوردیم اما نظم تاکتیکی‌مان را حفظ کردیم، اگر خوب بازی نمی‌کردیم این همه موقعیت ایجاد نمی‌کردیم، اینها طرفدار فوتبال خوزستان نیستند. 

پورموسوی با بیان اینکه قصد خداحافظی از فوتبال را داشته است، گفت: با این شرایط نمی‌شود کار کرد، این رفتار اسمش اعتراض نیست، تخریب است. وظیفه من به عنوان مربی حمایت از بازیکنانم است، بازیکنانی را آوردیم که همه زحمت می‌کشند و هیچ‌کدام کم‌کاری نمی‌کنند. امروز هم به خاطر بازیکنان برگشتم چون نمی‌خواستم پشت‌شان را خالی کنم، پارسال هم بعد از دیدار با پیکان می‌خواستم بروم، اما هیأت مدیره حمایت کرد و کار را ادامه دادم، امسال هم تصمیم‌ام را گرفته بودم و دنبال نمایش نبودم و می‌خواستم بروم، اما به خاطر بازیکنان ماندم. 

وی تصریح کرد: تغییرات زیادی در تیم داشتیم که نیازمندی هماهنگی هستیم، چرا این موضوع را برای تیم‌های دیگر قبول می‌کنید در حالی که ما این همه بازیکن بومی را اضافه کردیم، اگر این رفتار ادامه داشته باشد، شکایت خودم را پیگیری می‌کنم، چون عده‌ای تنها برای تخریب به ورزشگاه می‌آیند. سکوها باید کنترل شوند، نمی‌خواهم از من حمایت کنند، اما از بازیکنان حمایت کنند. وقتی به من هجمه می‌آورند، بازیکنان عصبی می‌شوند و خوب کار نمی‌کنند. 

سرمربی فولاد گفت: اینکه همه دنبال این باشند پورموسوی برود چه اتفاقی می‌افتد؟‌من بروم که چه کسی بیاید؟ مربی بومی بیاید؟ اگر مربی بومی بیاورند من دستش را می‌بوسم. من، ویسی و یزدی آخرین مربیان بومی خوزستان هستیم که هر کدام از ما بروند، فرد دیگری نیست، فصل قبل به ۱۰ بازیکن خوزستانی بازی دادم، اما اجازه ندادند کارم را ادامه دهم. به این تیم افتخار می‌کنم، اگر امروز هم می‌باختیم باز هم از آنها تشکر می‌کردم، چون مطمئن هستم که هیچ‌کدام از بازیکنان کم‌کاری نمی‌کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس