کد خبر 884774
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۵
وینفرد شفر

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:ما باختیم، ولی بهتر بود که این اتفاق امشب رخ داد تا هفته آینده، ما باختیم و باید در تمرینات این هفته این شکست را آنالیز کنیم.

به گزارش مشرق، وینفرد شفر بعد از پایان دیدار تیمش مقابل پارس جنوبی اظهار داشت: در ابتدا به تیم پارس جنوبی بابت کسب ۳ امتیاز تبریک می‌گویم.ما در تمرینات و جلسات با بازیکنان صحبت کرده بودیم که حریف پاس بلند می‌دهد و می‌دانستیم گلر، شماره ۳ و ۴ بیشتر پاس بلند می‌دهند.

 

* باختیم و چه بهتر که این اتفاق امشب رخ داد نه هفته آینده

سرمربی استقلال تأکید کرد: در صحنه‌ای که گل خوردیم آرمین سهرابیان کمی دیر رسید و باعث شد آن اتفاق بیفتد، ما در نیمه اول خیلی محکم نبودیم و در نیمه دوم نیز شانس‌های زیادی برای زدن گل داشتیم، اما از آنها استفاده ای نکردیم، ما در نیمه دوم خوب کار کردیم ولی باختیم. استقلال باید تیم ساختن را یاد بگیرد و این موضوع در تیم ما هنوز کامل نشده است. بازیکن خارجی ما در ادامه به تیم اضافه شد ولی مشکلاتی وجود داشت. در چند صحنه تبریزی می‌خواست به مهاجمان کناری پاس بدهد، ولی مهاجمین با او حرکت نمی‌کردند، اینها چیزهایی است که ما باید در تمرینات یاد بگیریم. این اتفاق امشب افتاد و ما باختیم، ولی بهتر بود که این اتفاق امشب رخ داد تا هفته آینده، ما باختیم و باید در تمرینات این هفته این شکست را آنالیز کنیم. 

*حسینی برای رسیدن به جایگاهش باید بجنگد

وی ادامه داد: در نیمه اول تبریزی برای گلزنی نیاز داشت که توپ بگیرد و ما برای این کار آذری را به زمین آوردیم، اما او نتوانست توپ‌های زیادی به مهاجم تیم ما برساند. خوب است که این اتفاق الان افتاد و در هفته‌های آینده اینگونه نشد. حسینی در هفته اول هم مصدوم بود و رحمتی در این مدت عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت و حالا حسینی باید برای رسیدن به جایگاه خود بجنگد.

* کریمی و غفوری فرصت‌های خوبی داشتند که از دست رفت
سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: امروز فرشید باقری به دلیل مشکل خانوادگی که برایش پیش آمد نتوانست برای ما بازی کند و ما مجبور بودیم تغییراتی در ترکیب ایجاد کنیم. گرو هم مصدومیتی داشت و نمی‌توانست به میدان برود.
شفر افزود: در بازی پرسپولیس هم 40-50 هزار تماشاگر می‌آید و نباید مشکلی با این موضوع داشته باشیم. به هر حال حضور تماشاگران خیلی مهم است، اما باید بدانیم که فوتبال برای لذت بردن است، نه خشونت. ما فرصت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم؛ کریمی و غفوری فرصت‌های خوبی داشتند که از دست رفت.

* بازی دادن گرو ریسک بزرگی بود
وی در مورد اینکه گفته می‌شود تعویض‌هایش دیر انجام شد گفت: من در شروع نیمه دوم دو تعویض انجام دادم و می‌خواستم تعویض سوم را هم انجام دهم که با پزشک تیم برای حضور گرو مشورت کردم. پزشک تیم به من گفت که اگر گرو امروز بازی کند ریسک بالایی دارد و ممکن است چند هفته مسابقات را از دست بدهد. ما در نیمه اول سرعت بالایی نداشتیم، اما در نیمه دوم کمی بهتر بودیم و توانستیم توپ را به چرخش دربیاوریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درمورد شرایط داوری در این مسابقه خاطرنشان کرد: به نظرم داوری خوب بود و مشکلی نداشت.

* از اینکه بازیکنانم به حریف فرصت پاس بلند دادند ناراحت بودم

به گزارش فارس، در ادامه یکی از خبرنگاران خطاب به شفر گفت:‌ شما با زبان آلمانی به داور اعتراض می‌کردید که وی پاسخ داد: مگر شما زبان آلمانی را بلد هستید؟ من با این زبان با بازیکنانم صحبت می‌کردم و اگر ناراحتی در چهره‌ام دیدید به این خاطر بود که بازیکنانم اجازه می‌دادند آنها پاس بلند بدهند. 

* شاید باید خبرنگاران را آنالیز کنم

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که سال گذشته هم این تیم با هدایت منصوریان بازی را به حریف واگذار کردو وارد چالش شد گفت: چرا باید من باید به این موضوع فکر کنم و شاید باید شما خبرنگاران را آنالیز کنیم. چیزی که در گذشته بود برای من ملاک نیست و من به حال حاضر فکر می کنم. 

* فقط سه بازیکن درون زمین ما در اردوی ترکیه حضور داشتند

وی تأکید کرد: باز هم تأکید می‌کنم چون مرتب به بازیکنان می‌گفتم که اجازه ندهید پاس بلند بدهند و آنها روی این موضوع دقت نمی‌کردند، من ناراحت می‌شدم، به بچه‌های تیم گفتم وقتی آنها پاس پنجاه متری می‌دهند به مشکل می‌خوریم و امروز هم در پست هافبک یار کم داشتیم ولی در نیمه دوم توانستیم ساماندهی بهتری داشته باشیم. ما فردا و پس‌فردا بازی را آنالیز می‌کنیم و همه بازیکنان تیم باید بدانند در کجا ضعف داشته‌اند. یکی از بزرگترین مشکلاتی که ما داریم این است که فقط سه بازیکن درون زمین ما در اردوی ترکیه حضور داشتند. 

او در پاسخ به این سوال که آیا با وجود تغییرات، نگران بازی با السد نیستید، عنوان کرد: گذشته برای ما مهم نیست و آینده و امروز تیم مهم است. امروز ما طارق را بازی دادیم و باید جایگاه مناسبی برای او تعریف کنیم. او دو روز تمرین کرده بود اما خوب عمل کرد.

* آیا در جم هتل وجود دارد؟ 

مربی استقلال در پایان صحبت هایش در خصوص حضورش در شهر جم گفت: من خیلی خوشحال هستم که در اینجا حضور دارم، ولی هتل ما بسیار دور است و نمی‌دانم آیا اینجا هتل وجود دارد یا خیر؟ من نمی‌دانم آیا شما اینجا هتل دارید یا خیر و ببخشید اگر این سؤال را می‌پرسم. 

مسئولان باشگاه استقلال روز گذشته از اینکه در شهر جم به آنها هتل داده نشده و آنها در عسلویه مستقر شده بودند، ناراحت بوده و به این موضوع واکنش نشان دادند. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۰۳:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۶
    9 3
    واقعا مرد بزرگی هستی که مربی بزرگی شدی اگه بابت باخت امشب حتی یه ذره ناراحت باشی کار اشتباهی کردی چون ما بابت بازی گلایه نداریم تا تیم راه بیوفتت زمان لازمه
  • IR ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۶
    4 11
    فکر کردی تراکتور نا آماده رو بردی هنر کردی و قهرمان میشی؟؟؟
  • علی IR ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۶
    3 12
    شفر وقتی که میبازد چرت و پرت میگوید، مردک خجالت بکش.
  • علی IR ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۶
    12 3
    سلام واقعا تعجبی نداره که مربی بزرگی هستی که راجب باخت همچین نظری داری استقلال با اقا شفر به هر چی که بخواد میرسه به قله ارزوهایش بعد ممنون از اینکه از حاشیه دوری میکنی و مصاحبه نمکنی تشکر فراوان مرسی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس