کد خبر 884217
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۲
فوتبال

رئیس کانون هواداران پارس جنوبی جم از اختصاص 1500 بلیط برای استقلالی‌ها در بازی با این تیم خبر داد.

به گزارش مشرق، سید علی موسوی امروز  در خصوص دیدار پارس جنوبی و استقلال اظهار داشت: هواداران پارس جنوبی فصل گذشته بهترین هواداران فوتبال بودند و در ورزشگاه جم شاهد بی احترامی به رقیبان نبودیم و در این فصل نیز این راه را تداوم می‌بخشد.

وی افزود: هواداران جمی ۹۰ دقیقه از تیم خود حمایت می کنند و در دیدار برابر استقلال نیز برنامه های ویژه ای برای هواداران پارس جنوبی تدارک دیده ایم.

رئیس کانون هواداران پارس جنوبی جم بیان کرد: پارس جنوبی از شهرهای مختلف استان های فارس و هرمزگان نیز هوادار دارد و به نوعی نماینده سه استان در لیگ برتر است.

موسوی تصریح کرد: با هماهنگی مسئولان شب قبل از مسابقه برای هوادارانمان که از مرکز و شهرهای مختلف استان بوشهر و شهرهای استان فارس و هرمزگان به جم می آیند خوابگاه و استراحتگاه پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه درب ضلع شرقی استادیوم واقع در محله اسلام آباد جم برای ورود هواداران استقلال خواهد بود افزود: ۱۵۰۰ بلیط برای هواداران استقلال برای این مسابقه در نظر گرفته شده است.

موسوی تصریح کرد: تهیه بلیط برای تیم میهمان درگیت واقع درظلع شرقی خواهد بود و هواداران استقلال برای تهیه بلیط به گیت های دیگر مراجعه نکنند.

 وی با بیان اینکه مهمان نوازی مردم شهرستان جم وهواداران پرشور پارس جنوبی درفصل گذشته زبان زد خاص و عام بوده است افزود: امیدواریم با همکاری هواداران بازی با نظم و به دور از حاشیه ای را شاهد باشیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس