کد خبر 884197
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۵
ترامپ

رئیس‌جمهور آمریکا زنی که به تازگی اقدام به افشاگری علیه مسائل کاخ سفید کرده را با القابی مانند «سگ»، «پست» و «دیوانه» توصیف کرد.

به گزارش مشرق، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا روز سه‌شنبه در توئیتر به  «اماروسا منیگالت نیومن»، دستیار قدیمی خود که اخیراً به افشاگری‌هایی درباره مسائل کاخ سفید پرداخته حمله کرد.

زمانی که «اماروسا منیگالت نیومن» به عنوان یکی از قدیمی‌ترین دستیاران ترامپ وارد کاخ سفید شد، غیر از دختر ترامپ تنها کسی بود که بیش از یک دهه او را می‌شناخت و در کنارش کار کرده بود. ترامپ یک دفتر و دستیار در اختیارش گذاشت و بالاترین حقوق ممکن برای کارکنان بخش دفتری را به او داد. 

بیشتر بخوانید:

همسر ترامپ منتظر فرصتی برای طلاق

ترامپ دستیار سابقش را «گیج» و «فاسد» خواند

«منیگالت نیومن» با لحنی مفتخرانه اکنون اعلام کرده که آن روزها به پایان رسیده‌اند.

روایت او از پایان دادن به کارش در بال غربی کاخ سفید و قطع همکاری‌اش با مردی که به رهبران فرقه‌ها تشبیهش می‌کند موضوع کتابی است به نام  "Unhinged: An Insiders Account of the Trump White House" ("ناقص‌العقل: کاخ سفید ترامپ به روایت یک خودی".)

انتشار بریده‌هایی از کتاب در رسانه‌های آمریکایی، مقام‌های کاخ سفید را به تب و تاب انداخته تا  همکار سابقشان را بی‌اعتبار کنند. خود ترامپ هم روز چندین بار تا به حال به او حمله کرده و او را فردی «پست» توصیف کرده است. 

ترامپ روز سه‌شنبه در توئیترش، ضمن حمله دوباره به این افشاگر مسائل کاخ سفید، از «جان کلی»، رئیس کارکنان کاخ سفید بابت اخراج او تشکر کرده است. او نوشت: «وقتی به یک دیوانه پست جیغ‌جیغو فرصت بدهیم و در کاخ سفید کار برایش دست و پا کنیم، نتیجه‌اش همین می‌شود. آفرین به ژنرال کلی که سریع این سگ را اخراج کرد.» 

کتاب «منیگالت نیومن» قرار است هفته آینده منتشر شود اما "سی‌ان‌ان" به نسخه‌ای از آن دست پیدا کرده است.

به نوشته سی‌ان‌ان، «منیگالت نیومن» در این کتاب از ترامپ تصویر مردی نژادپرست، کم‌خرد، هرزه، کاریزماتیک اما سوءاستفاده‌گر از احساسات دیگران به نمایش گذاشته که گروهی طمع‌کار از اعضای خانواده و دستیارانش را با اهداف متفاوتی غیر از کامیابی آمریکا گرد خودش جمع کرده است. 

«منیگالت نیومن» گفته دلیل اخراجش از کاخ سفید در سال گذشته به خاطر آن بوده که اطلاعات زیادی درباره یک فایل ادعایی ضبط‌شده داشته؛ او گفته ترامپ در این فایل سخنان نژادپرستانه‌ای به زبان آورده که باعث بهت و حیرت دستیارانش شده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • FR ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۳
    8 3
    خود پرزیدنت هم میمون ژاپنیه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس