کد خبر 883696
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰
image.png

مشهد جاذبه‌های گردشگری زیادی دارد که جدای از زیارت حرم، می‌توانید به دیدن آن‌ها نیز بروید. آرامگاه فردوسی یکی از نقاطی است که گردشگران زیادی در طول سفر خود، به آن مراجعه می‌کنند.

تعطیلات فرصتی بسیار خوب برای علاقه‌مندان به سفر است، تا با رفتن به شهرهای مختلف ایران، از مناطق مختلف سرزمین زیبای‌مان، دیدن کنند. از دو جزیره دوست داشتنی قشم و کیش در آب‌های خلیج فارس تا مشهد مقدس و زیارت حرم امام رضا (ع).

تور مشهد، زیارت حرم رضوی

تور مشهد سفر به پایتخت مذهبی ایران را، برای کسانی که علاقه‌مند به رفتن به این شهر دوست داشتنی هستند، بسیار ساده می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد، تا با یک برنامه‌ریزی درست، بتوانید هم زیارت خوبی داشته باشید و هم به دیگر دیدنی‌های مشهد برسید.

مشهد جاذبه‌های گردشگری زیادی دارد که جدای از زیارت حرم، می‌توانید به دیدن آن‌ها نیز بروید. آرامگاه فردوسی یکی از نقاطی است که گردشگران زیادی در طول سفر خود، به آن مراجعه می‌کنند. آرامگاه نادرشاه، خواجه ربیع یا خواجه اباصلت، از دیگر یادبودها یا مراکز مذهبی هستند که می‌توانید به دیدن‌شان بروید. به طور کلی، چه در خود مشهد و چه در حاشیه آن، مراکز باستانی و مذهبی زیادی وجود دارد که باید در طول سفر و با انتخاب درست، آن‌هایی که را می‌خواهید ببنید.

جاذبه‌های تفریحی مشهد نیز، به هیچ‌وجه کم نیستند. انواع پارک‌های بازی و آبی، به شما این انتخاب را می‌دهند، تا در مدت سفر خود، ساعاتی را به تفریح با خانواده مشغول شوید. خوشبختانه با توجه به گسترش مترو در مشهد، امروزه دیگر نباید نگران ترافیک و مشکلاتی از این دست باشید. ترانسفر فرودگاهی نیز، عموما از امکانات تورهای آژانس مسافرتی مقتدر سیر است، تا مخصوصا آن‌هایی که تا به حال به مشهد سفر نکرده‌اند نیز، خیال‌شان از این بابت راحت باشد.

رفتن به طرقبه و شاندیز هم از آن گردش‌های خانوادگی بسیار خوبی است که می‌تواند روز فوق‌العاده‌ای را برای‌تان رقم بزند. این منطقه تفریحی در غرب مشهد، مکانی عالی برای گردش نیم‌روزه یا حتی یک روزه و لذت بردن از طبیعتی متفاوت در مشهد است. همین زیبایی‌های طبیعی است که باعث شده در این منطقه، چندین و چند رستوران بسیار خوب، ساخته شود تا شما بعد از دیدن غارها و دریاچه‌ها، برای صرف غذا، به آن‌ها مراجعه کنید.

تور کیش، جزیره‌ی تفریح و خرید

تور کیش بدون شک از پرطرفدارترین تورها در کشور ما محسوب می‌شود و سالانه بیش از یک میلیون مسافر، از طرق مختلف، خود را به سواحل زیبای کیش می‌رسانند تا در آب‌های زلال خلیج فارس شنا کنند یا به مراکز خرید لوکس و پر تعداد این جزیره رفته و به خرید مشغول شوند. در نهایت به هر دلیلی که شما به کیش سفر کنید، این شهر آمادگی این را دارد تا راضی و خوشحال در انتهای سفر بدرقه‌تان کند.

از مراکز خرید لوکس کیش گفتیم؛ این جزیره از دیرباز، به یک مقصد عالی برای خرید معروف بوده و هنوز هم با توجه به بازارهای متعدد و مراکز خرید بسیار خوب، توانسته این شهرت را برای خود حفظ کند. بازار پارس خلیج یکی از این نمونه‌هاست که با 150 غرفه مخلتف، یکی از بهترین مکان‌ها برای خرید در کیش محسوب می‌شود. از مراکز خرید لوکس شهر هم، می‌توان به مرکز خرید ونوس اشاره کرد که در میان گردشگرانی که همیشه به این جزیره سفر می‌کنند، از شهرت بالایی برخوردار است.

کیش با توجه به میزبانی تعداد زیادی مسافر در طول سال، انواع هتل‌های مختلف را نیز در خورد دارد. از هتل‌های ارزان و آپارتمان‌های خانوادگی، تا هتل‌های لوکس و 5 ستاره. یکی از مزیت‌های استفاده از تورهای آژانس مسافرتی مقتدر سیر، این است که به شما امکان انتخاب، از میان این هتل‌ها را داده تا بتوانید آن‌چه را که مورد نظر شماست، انتخاب کنید.

جدای از تمام این موارد، رفتن به کیش بدون تن زدن به آب و تفریح‌های ساحلی، سفری نیمه‌ تمام خواهد بود. با توجه به امکانات بی‌شماری که در این جزیره برای ورزش‌های آبی گنجانده شده، حتما باید چند مورد از آن‌ها را انتخاب کنید. از جمله جت اسکی سواری، اسکی روی آب یا حتی پارا سیلینگ. سفر در تابستان به کیش، یک موهبت دیگر نیز دارد و آن اجرای انواع جشنواره‌های خرید و جشن‌های مختلف است که به این ترتیب، حضور شما در این جزیره را، بیش از پیش جذاب می‌کند.

تور قشم، سرزمین شگفتی‌ها

اگر قرار است تنها به واسطه خرید به قشم سفر کنید، چیزهای زیادی را در این جزیره از دست خواهید داد. مناطق شگرف زیادی که باعث شده، بسیاری از خارج کشور به این نقطه از کشورمان سفر کنند و با انتشار عکس‌هایشان از شگفتی خود بگویند. از زیبایی‌های ایران عزیزمان در این نقطه از آب‌های خلیج فارس.

بزرگ‌ترین جزیره ایران، از نظر جلوه‌های طبیعی هیچ کم ندارد. از سواحل بی‌نظیر و زیبا که ساعت‌ها می‌توان بر شن‌های سفیدش قدم زد و به افق خیره شد، تا غارهای دیدنی، جنگل حرا و دره‌ای زیبا که از شگفتی‌های این ناحیه به حساب می‌آید. تمام این‌ها، هنوز بدون در نظر گرفتن شب‌های پرستاره‌ای است که چشم هر بیننده‌ای را به خود میخکوب می‌کند. با این حساب که اکثر مناطق طبیعی و زیبای قشم، کمی از مرکز شهر دور هستند، باید یک برنامه خوب بچینید، تا بتوانید هر سری از آن‌ها را در یک گردش یک روزه مشاهده کنید. مثلا دیدن از تنگه‌ی چاه کوه، تنگه‌ی عالی محمد و بام قشم در یک روز، یکی از گردش‌های بسیار پرطرفدار، خاطره‌انگیز و خانوادگی در قشم به حساب می‌آید.

اما قشم بدون خرید که نمی‌شود. این جزیره هم برای خرید، انتخاب‌های زیادی پیش پای شما می‌گذارد. از بازارهای رنگارنگ و شلوغ، تا مراکز خرید لوکس و زیبا. سیتی سنتر قشم،‌ مرکز خرید ستاره قشم، مجتمع زمرد و مرکز خرید فردوسی، گزینه‌هایی به حساب می‌آیند که می‌توانید در آن‌ها، هر چه که می‌خواهید بخرید و با خود سوغات ببرید. در مجموع یکی از تورهایی که چه از نظر طبیعت گردی، چه بودن در کنار سواحل زیبا و چه از نظر خرید، از بهترین‌ها به حساب آورده می‌شود تور قشم است.

منبع: ویرلن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس