مالیات

کاربران فضای مجازی در اعتراض به پزشکانی که حاضر نیستند در مطبشان کارتخوان به مراجعان ارائه دهند هشتگ "پزشک فراری از کارتخوان" را منتشر کردند.

به گزارش مشرق، پزشک فراری از کارتخوان هشتگ جدیدی  است که به تازگی در فضای مجازی  منتشر شده است.کاربران در شهرهای مختلف همراه با این هشتگ به  معرفی پزشکانی می‌پردازند که به دلایل مختلف  از کارتخوان  در مطب هایشان استفاده نمی کنند.

ضعف سیستم مالیاتی کشور باعث شده که ابهاماتی در پرداخت مالیات برخی از مشاغل به وجود بیاید.کاربران همراه با انتشار این هشتگ به سایر تجربیات  خود در این زمینه اشاره کردند که مثلا برخی از آرایشگاه‌های زنان و یا برخی از مراکز درمانی به بهانه های مختلف به مراجعان خود گوشزد می‌کنند که دستگاه کارت خوان ندارند و برای پرداخت هزینه به بیرون از مراکز مورد نظر رجوع کنندو پول از دستگاه‌های خودپرداز دریافت کنند.می توان بیان کرد که اگر سیستم مالیاتی شفاف و کارآمد باشد دیگر شاهد فرار مالیاتی ای نخواهیم بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 13
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مقدم IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
    0 0
    وزیر بهداشت خودحامی افراد فاسد و ضامن آزادی این افراد است . ومخالف سرسخت برخوردبا فساد در نظام پزشکی و اطلاع رسانی فساد در این صنف است . ایشان مخالف پخش حاشیه های پزشکی که فساد و قصور پزشگان را اطلاع رسانی می کرد بود. و از حامیان سرسخت حقوق های نجومی و زیر میزی گرفتن پزشگان هستند . خداوند مسئولین خائن به این ملت را نابود کند. آقای وزیر خودت خوب میدانی این اموال را چطور انباشته کرده ای و چطور معاون غذا و دارو سابقت آقای دکتر دیناوند برای خودش و اطرفیانت رانت ایجاد کرد. خدا مکر مکاران را هم پاسخ سختی میدهد . اگرقارون زمانه هم باشی جز یک متر خاک بیشتر بهت نمی رسد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس