علی مطهری نمایه

جمعی از دانشجویان جهادگر استان اصفهان با صدور نامه‌ای نسبت به نامه علی مطهری نایب رئیس مجلس خطاب به سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی واکنش نشان دادند.

به گزارش مشرق، جمعی از دانشجویان جهادگر استان اصفهان با صدور نامه‌ای خطاب به علی مطهری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی نسبت به نامه امروز وی  خطاب به سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی واکنش نشان دادند.

در ابتدای این نامه آمده است: جناب آقای مطهری نامه جنابعالی را در پاسخ به نامه سردار سرلشکر پاسدار جعفری فرمانده انقلابی و شجاع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که خطاب به رئیس جمهور فریب‌کار و قمارباز آمریکا نوشته شده بود خواندیم، حقیقتاً بسیار متأسف شدیم از اینکه جنابعالی که فرزند شهید مطهری آن اسطوره بصیرت و تقوا هستید و امروز هم بر جایگاه رفیع نایب رئیسی مجلس شورای اسلامی تکیه زده‌اید، چگونه الفبای بعضی از مسائل مهم را نمی‌دانید و از بصیرت داشتن به اموری غافلید که حتی مردم عادی کوچه و بازار هم نسبت به آن‌ها بصیرت دارند.

در ادامه این نامه تصریح شده است: در خصوص مطالبی که ذکر کرده‌اید چند نکته را به اختصار متذکر می‌شویم، اولا موضوع درخواست مذاکره توسط رئیس جمهور فریب‌کار و منافق آمریکا یک مسأله صرفاً سیاسی نیست، بلکه موضوعی است که کاملاً به امنیت ملی ما مربوط می‌شود و در جایی که آقای ترامپ از یک طرف نقض عهد می‌کند و از طرف دیگر پیشنهاد مذاکره می‌دهد، چه کسی است که نداند ایشان وحدت ملی ما را هدف قرار داده است و به نظر می‌رسد این موضوع اینقدر واضح است که هر فرد عادی هم می‌تواند آن را بفهمد و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وظیفه صیانت از انقلاب اسلامی و ارزش‌ها و دستاوردهای بر آمده از آن را دارد و فهم این موضوع که امنیت ملی و وحدت ملی از بزرگ‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است هم بسیار ساده است.

این نامه می‌افزاید: لذا در جایی که بسیاری از خواص جامعه یا غافل‌اند و یا تغافل می‌کنند، وظیفه شرعی و قانونی فرمانده انقلابی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که وارد میدان دفاع از دستاوردهای عظیم انقلاب شده و با سخنان درشت و انقلابی و البته کاملاً حکیمانه و به‌جا و به موقع از تمامیت آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع نماید.

این نامه تأکید کرده است: اگر به زعم جنابعالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نبایستی در این امور اظهار نظر نماید، پس بفرمایید ایشان به چه منظوری عضو شورای عالی امنیت ملی که محل اصلی اظهار نظر و تصمیم در اینگونه امور است، می‌باشند!؟ حتماً به نظر جنابعالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آنجا هم عضو تشریفاتی هستند و وظیفه دارند همانند بسیاری از افراد که در اطراف جنابعالی هم از این نوع آدم‌ها کم نیستند، صرفاً نظاره‌گر توطئه‌های دشمنان داخلی از منافقین جنایتکار گرفته تا زباله‌های رژیم شاهنشاهی و فتنه‌گران روسیاه و دشمنان خارجی از سردمداران آمریکای جنایتکار و اسرائیل آدم‌کش تا مزدوران وهابی باشند؛ در حالی که فرمانده کل سپاه پاسدران انقلاب اسلامی تکلیف شرعی و قانونی و اخلاقی دارند که امت اسلامی و امام‌المسلمین و مردم قهرمان و شهید پرور کشورمان را تنها نگذارند و به صورت همه جانبه از آن‌ها دفاع نمایند.

در ادامه این نامه با بیان اینکه از فردی مانند جنابعالی که فعلاً از کارگزاران نظام اسلامی هستید، حداقل انتظار این است که بصیرت خودتان را افزایش دهید، اضافه شده است: آقای مطهری درست به اطرافتان نگاه کنید، صحنه بین المللی را خوب رصد کنید، دست چدنی دشمن را از زیر دستکش مخملی ببینید. اینقدر ساده لوح نباشید و اینقدر مواضع دشمن شاد کن نگیرید؛ از سرنوشت افرادی که قبل شما بودند و خیلی هم از شما در همه ابعاد برجسته تر بودند، ولی متاسفانه بی بصیرت و ساده لوح بودند، عبرت بگیرید و اگر همانند سال‌های دفاع مقدس، شجاعت حضور در جبهه و دفاع تمام قد از انقلاب اسلامی و ایران را ندارید، لااقل سکوت کنید و اجازه دهید رزمندگان شجاع دیروز و پیشکسوتان جهاد و شهادت و انقلابیون راسخ امروز به وظیفه دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی، حفظ تمامیت ارضی ایران و حمایت از مردم در تهاجم همه جانبه دشمنان بپردازند.

در این نامه تأکید شده است: ما دانشجویان جهادگر استان اصفهان ضمن اعلام حمایت قاطع از سخنان و مواضع انقلابی سرلشکر پاسدار جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ابراز تأسف از مواضع جنابعالی، این نکته را متذکر می‌شویم که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و آحاد فرماندهان شجاع آن از بدو تشکیل تاکنون تبعیت خودشان را از تصمیمات مقامات عالی نظام خاصه فرامین حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) با بذل همه هستی و از جمله جانشان ثابت نموده‌اند و اگر جنابعالی هم مایل باشید قدمی در تبعیت از  رهبر معظم انقلاب بردارید.

این نامه در پایان تصریح کرده است: بهتر است در شرایط فعلی تلاش نمایید به وضعیت نابسامان اقتصادی که عمده آن به عملکرد غلط مدیریتی دوستان شما برمی‌گردد، سامان داده شود و یک مقدار اولویت خودتان را به مشکل اصلی مردم و ایجاد گشایش‌های اقتصادی برای آن معطوف نمایید و موضوع پاسخ به یاوه‌گویی ترامپ را بگذارید بر عهده دوستان انقلابی که تجربه و شجاعت مهار این‌گونه مسائل را دارند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 82
  • در انتظار بررسی: 13
  • غیر قابل انتشار: 11
  • IR ۰۲:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
    61 25
    انقدر که کشور ومردم از اظهار نظر های غیر کارشناسی و کوته فکرانه این جماعت بزدل و ترسو در طول تاریخ چند دهه ی ایران ضربه خورده که از دشمن تا بن دندان مسلح نخورده است ،خانم وندی شرمن که در جبهه ی دشمن و از سرسخترین دشمنان خارجی ایران میباشد بوضوح بهتر تشخیص میدهد که ایرانیها ادمهای ضعیفی نیستند که جلوفشار دشمن کوتاه بیایند و متذکراً به اقای ترامپ این مهم را گوشزد میکند اما چرا در خود ایران افراد غیر کارشناس در همه زمینه های موجود نظریه صادر میکنند جای شگفتی دارد اقای علی مطهری زبان دیپلماسی تهدید و تحقیر وادادگی ایجاد ترس ویاس در بین ملت نیست اگر اینچنین بود شعرای حماسی امثال فردوسی در این کشور جایگاه نداشتند
    • IR ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
      25 13
      اول نامه مطهری منتشر کنید بعدش جوابیه
    • سید حسین IR ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
      38 18
      این آقازاده لوس مجلس امروز که جای امثال خودش هست که اکثرا زمان جنگ در کشورهای غربی مشغول کار خودشون بودند را با مجلس اول انقلاب که تقریبا جملگی رزمنده بودند مقایسه میکند. یکی نیست بهش بگه که دخالت در امور نظامی و فرماندهی اصلا به تو مربوط نیست و تو کی هستی که در مورد موشکهای کشور نظر بدی. وقتی تو اندازه ی خودتو نمیفهمی و تو هر موضوعی اظهار فضل میکنی حق نداری به کس دیگه ای که ده برابرت فهم داره و نماینده واقعی مردمه درشتی کنی. علی مطهری به خاطر گنداب برجامشون با این روش داره از زیر مرداب افتضاحاتش خودشو مطرح میکنه و تنفس مصنوعی به رفقاش میده....
    • IR ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
      22 6
      زیاد حرف می زنه احتیاج به دیده شدن و توجه مردم داره. سخت نگیرید تو دلش هیچی نیست.
  • GB ۰۲:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
    62 20
    اقای مطهری مثل اینکه شما هم دلت می خواهد از رهبری کارت زرد بگیری مانند وزیر اطلاعات
    • فرشاد ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
      20 5
      امثال این .... خیلی وقت از رهبری کارت زرد که چه عرض کنم کارت قرمز هم گرفتند اما از آنجا در مجلس ....خیلی وقت نفوذ کرد....
  • IR ۰۲:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
    22 49
    عزیزان من پاسخ دهی نظامیان با هر گرایش سیاسی غلط است نظامیان فقط برای مردن و کشه شدن به درد میخورند و اصلا نباید از سیاسیت چیزی بفهمن و چیزی بدانند و چیزی بگویند . به آنها نان میدهند تا موقع مناسب کشته شوند فقط همین
    • حمید FR ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
      24 7
      راستی پس این نظامی ها که به قول شما برای مردن حقوق می گیرن چرا برای کمک به زلزله زدگان کرمانشاه رفتن ، بزرگترین مرکز پالایش بنزین تو خلیج فارس رو زدن و الان دولتیا میگن خود کفا شدیم و عمده این خود کفاییم برای ستاره خلیج فارسه ، چرا فاز های پتروشیمی خلیج فارس با سرعت رو به احداثن و .....
    • IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
      12 7
      خفه شو
    • IR ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
      25 5
      باز نظامی ها به یه دردی میخورن تو که اصلا به درد نمیخوری
    • IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
      17 4
      حیف از یونجه ای که تو می خوری
    • حامد IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
      14 3
      داری میسوزی کسگم!!!
    • IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
      10 3
      داغون!!
    • IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
      21 3
      کی گفته سپاه پاسداران یه نهاد صرفا نظامی هست؟ اسمش روش هست سپاه " پاسداران" انقلاب اسلامی. یعنی هر چیزی که انقلاب و کشور رو تهدید میکنه سپاه جلوش می ایسته و از انقلاب پاسداری میکنه. حالا این تهدی میخواد نظامی باشه فرهنگی باشه یا اقتصادی
    • سلام IR ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
      10 1
      نظامیان ستونهای استوار استقلال کشور و راحتی شماها هستند نظامیان را عشق به حرمتها و حریمها و راحتی تو و همه انسانهای شریف و نجیب و همه و همه انگیزه است برای خدمت لطفا ادب را رعایت کنید ادب آداب دارد و هر نکته مقامی و هر نقطه مکانی دارد امید وارم ادب را که تاکنون نیاموخته ای من بعد مستمرا بیاموزی.
    • سید IR ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
      0 0
      عجیبه این همه آدم این بنده خدارو کوبیدن هیشکی متوجه طعنه کلامش نشد. همینجوری قضاوت میکنیم که وضعیت اینه
  • IR ۰۲:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
    26 5
    احسنت بر تذکر انقلابی شما....
  • IR ۰۲:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
    13 2
    یا علی مدد
  • IR ۰۲:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
    6 12
    ملت نان ندارند بخورند شما در فکر علی مطهری هستید . باباجون بوردید دنبال نان ملت . همه مسئولان را اعدام کنید بره پی کارش
    • IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
      4 1
      اه چقدر نان میخورید شما
  • IR ۰۲:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
    11 2
    احسنت بر تذکر انقلابی شما....
  • IR ۰۲:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
    4 7
    چی میگین شما همه شون با هم هستند داداش چی میگی
  • IR ۰۲:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
    7 1
    احسنت بر تذکر انقلابی شما....
  • IR ۰۲:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
    8 1
    احسنت بر تذکر انقلابی شما....
  • محمد علی یونس زاده IR ۰۳:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
    13 2
    سلام اقای مطهری ساده لوح نیست مامور اجرای دستورات ارباب خودش هستش ان که عیان هست چه حاجت به بیان هست
    • IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
      5 6
      تو سایت مشرق تهمت زدن به مطهریها کاری روز مره است شما و امثال شما هم مشغول خوش خدمتی به ارباب هایتان هستید به همین سادگی.
  • IR ۰۴:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
    10 1
    اینقدر مواضع دشمن شاد کن نگیرید؛ از سرنوشت افرادی که قبل شما بودند و خیلی هم از شما در همه ابعاد برجسته تر بودند، ولی متاسفانه بی بصیرت و ساده لوح بودند، عبرت بگیرید و اگر همانند سال‌های دفاع مقدس، شجاعت حضور در جبهه و دفاع تمام قد از انقلاب اسلامی و ایران را ندارید، لااقل سکوت کنید و اجازه دهید رزمندگان شجاع دیروز و پیشکسوتان جهاد و شهادت و انقلابیون راسخ امروز به وظیفه دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی، حفظ تمامیت ارضی ایران و حمایت از مردم در تهاجم همه جانبه دشمنان بپردازند.
  • محمد IR ۰۴:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
    19 1
    ۱- ترامپ ایران رو تهدید نظامی کرده بود و کاملا طبیعی هست که مقامات نظامی ایران (اعم از ارتش و سپاه و سایر نیروهای مسلح ایران) پاسخ تهدید دشمن رو با زبونی که خوب می فهمه بدن ٢- شما مجلسی ها و دولتی ها مسئول امضای توافق نامه ی ترکمنچای برجام، وضع اقتصادی فعلی و معطل نگه داشتن کشور به امید تضمین های تخیلی دشمنان ایران هستید و متاسفانه به جای پاسخگویی و معذرت خواهی از عموم مردم و رهبر ایران، با بی شرمی و بی حیایی و در کمال پر رویی و گستاخی و با در پیش گرفتن سیاست فرار رو به جلو به سپاه پاسدارن و دیگران حمله می کنید. شرم بر شما رو سیاهان گمراه بی بصریت دشمن شاد کن پر مُدعا
  • IR ۰۵:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
    0 0
    اوه اوه واه
  • IR ۰۵:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
    12 0
    خدایا عقل و شعور را از ما نگیر .
  • سید IR ۰۵:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
    12 1
    فرمود: «ای نوح! او( فرزندت) از اهل تو نیست! او عمل غیر صالحی است [= فرد ناشایسته‌ای است‌]! پس، آنچه را از آن آگاه نیستی، از من مخواه! من به تو اندرز می‌دهم تا از جاهلان نباشی!!» سوره مبارکه هود آیه 46.
  • علی IR ۰۶:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
    22 3
    تشکر و درود بر دانشجویان انقلابی جهادگر. متاسفم از مواضع دشمن شادکن مطهری
  • IR ۰۶:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
    8 2
    عالی
  • انقلابی IR ۰۶:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
    10 4
    عالی
  • ناشناس IR ۰۶:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
    19 4
    دمتون گرم بچه های جهادگر خیلی خوب گفتید ولی این بابا فک میکنه چون پسر شهید مطهریه و تو تقویم ی روز بنام بابای این آقا هست فک میکنه همراه با دومادشون لاريجاني رئیس مجلس صاحب مملکت هستند ولی کور خونده خدا لعنتش کنه با این طرز فکرش که میخواند از سر مردم دست بر دارند معلوم نیست پدر مردم رو همین آدمای ساده لوح درآوردن
  • IR ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
    13 1
    اقتضای طبیعتیش این است
  • IR ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
    8 1
    احسنت
  • IR ۰۶:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
    16 3
    از فضل پدر ( تو را چه حاصل )؟؟؟
  • IR ۰۶:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
    14 3
    نمی دانم این مطهری چرا اینقدر خل است البته رای دهندگانش خل ترند
  • جعفر IR ۰۶:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
    14 2
    باسمه تعالی علی مطهری ساده لوح نیست خودشو زده به ...یت. علی مطهری یکی از...کاران و بی.... مجلس است . او هر جا پای منافع ملی و اسلامی در میان است کر ، لال و کور است . وهر جا پای منافع شخصی و حزبی در میان است زبان برنده ای دارند.
  • IR ۰۶:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
    23 2
    بابا تعداد ابوموسی اشعری هاچقدر قدر زیاده شده ؟
  • عبدالله IR ۰۶:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
    15 2
    امثال مطهری وزیباکلام و...فقط یه راه حل دارند اونم اینه که
  • زهرا IR ۰۶:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
    11 2
    احسنت به این نامه
  • حمید IR ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
    11 3
    احسنت
  • IR ۰۶:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
    4 16
    جوجه دانشجو تورا جه به این حرفها
    • عبدالله IR ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
      0 0
      باکی هستی!؟
  • ازاده IR ۰۷:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
    10 3
    آقای مطهری متاسفیم برای شما که نماینده مردم هستید.
  • AE ۰۷:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
    6 1
    « و اگر همانند سال‌های دفاع مقدس، شجاعت حضور در جبهه و دفاع تمام قد از انقلاب اسلامی و ایران را ندارید، لااقل سکوت کنید» اینو عالی اومدید
  • محمود IR ۰۷:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
    9 3
    دشت ما گرگ اگر داشت نمی نالیدیم نیمی از گله ما را سگ چوپان خورده !
  • رزمندگان IR ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
    2 0
    با نظر عبدالله موفقم فقط یک راه حل
  • یا حق IR ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
    9 4
    علی آقای مطهری: ..... پسر نوح با بدان بنشست خاندان نبوتش گم شد. همین و بس!!
    • IR ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
      5 0
      فقط پسر مطهری: فرزندان بهشتی/همت/طالقانی/منتظری/خرازی/باکری/هاشمی/خمینی/............ همگی پسران نوح شدند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • IR ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
    5 3
    هرکسی ضد ومخالف این حکومت حرف بزندهمه چیز بهش نسبت میدهند،یک روز میشود که حکومت فقط ۵۰۰دونه موافق داردحتی مفسدها هم شاکی میشوند!؟طرف میگوئید اون موقع که ما دزدی گردیم دلار۱۰۰۰ریالدبوده یعنی حالا هیچی نمیشه!؟
  • IR ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
    2 0
    احسنت
  • ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
    5 2
    متاسفانه هست!!! یه فامیل دارم قیافه اش هم شبیه اقای مطهریه باورتون نمیشه وقتی تو یه جمع یه نظرسنجی میشه همیشه نظر مخالف داره!!! همیشه ساز مخالف میزنه !!! بعضا نظراش صد من یه غازم هست!!! هر وقت این بنده خدا رو میبینم یاد اون می افتم
    • IR ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
      0 0
      تو با فامیلت مشکل داری چه ربطی به علی مطهری دارد - بروید خودتان را اصلاح کنید
  • حسن IR ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
    3 2
    برای آقای مطهری متاسفم که نه انقلابیه و نه مواضع انقلابی می گیره افرادی مثل ایشون بدنبال حفظ منافع خود و اربابان خود هستند . ای کاش ما در انتخابهایمان قدری بصیرت داشتیم و این نان به نرخ روز خورها و ترسوها را به مجلس نمی فرستادیم.
  • IR ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
    6 1
    به قول معروف شیرتون حلال. حتی اگر امثال این آقا خودشون عبرت نگیرند (که خدا رو چه دیدی شاید هم گرفتند) این نامه برای مخاطبین و در جهت تبیین عالی است.
  • مهسا IR ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
    14 4
    حیرانم که چه کسانی به این مطهری و امثالش رای میدن! وجدانا حیرانم
    • وفا IR ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
      0 7
      مام حیرانیم که شما چطور رای ندادید
  • IR ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
    4 1
    ایکاش برخی، نوک سوزن از جرات و شجاعت شهدا رو داشتند! بعضی ها با یه پِخ آمریکا خودشون رو.خیس میکنن!
  • هادي IR ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
    2 2
    باور كنيد دوستان تاريخ داره تكرار ميشه چقد از صدر اسلام تاكنون از افكار و رفتار اينگونه افراد بي بصيرت اسلام ضربه خورده خدايش از اينگونه بيانات كوته بينانه آقاي مطهري آدم غصه ميخوره كه چرا بعضا اونايي كه مسئوليت بالايي دارن چرا اونچه را كه مردم عادي (ولي عالي) متوجه ميشن رو نميفهمن... خدايا خودت يه گشايشي يه فرجي يه عقلي بدهشون بده تا....
    • وفا IR ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
      1 3
      فقط شماها میفهمید؟مطهری و بقیه ...ن؟
  • IR ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
    3 1
    خیلی رذالت و پستی میخواد، که آدم فقط هرجا بنفع خودش و اراذل و اوباش بی بصیرت اطرافش هست حرف از امام خمینی بزنه...!.
  • مصطفی IR ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
    3 2
    جناب مطهری فراموش نکنید شما سر سفره عریض و طویل این انقلاب فربه شدید و فراموش نکنید امام فرمودند که اگر سپاه نبود کشور هم نبود. جناب مطهری صدای مردم پابرهنه و انقلاب کرده رو می‌شنوی؟ جناب مطهری صدای پدران شرمنده در نزد دختران و پسرانشان در موقع ازدواج را می‌شنوی به خاطر نبودن قوانین تسهیل خدمات توسط تو و امثال مرفه بی‌درد تو در نزد خانواده شرمنده‌اند. جناب مطهری چقدر زیبا بود در این موقعیت از مشکلات فضای جنگ روانی دشمن به پاسخ دادن فرمانده سپاه پرداختید به عدم کارایی و بی‌خاصیت نمایندگان مجلس همچون خودتان می‌پرداختند. جناب مطهری فقط جهت اطلاع عرض کنم درست سی سال پیش در چنین روزهایی که شما در اتاق مجلل خنک منزل‌تان بودید جوان کنی در منطقه "چهار زبر" زیر بار فشار سازمان منافقین که شما این روزها تلویحا از آنها با زبان و ادببات مختلف حمایت می‌کنید وجب به وجب منطقه ماهیدشت کرمانشاه جان دادند جناب مطهری مبادا به بادمان آوری که فرزند نوح با بدها نشست برخاست کرد و... . جناب مطهری مرد میدان باش . اگر دین ندارید حداقل ... مرد باشید
  • محمد IR ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
    4 1
    دولت و مجلس هم در عرصه ی داخلی و هم در عرصه ی خارجی کشور رو تا لبه ی پرتگاه بردن و الانم به جای پاسخگویی به سپاه پاسداران و دیگر نیروهای انقلابی کشور ناجوانمردانه حمله می کنن
  • IR ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
    9 2
    امام خمینی: اگر سپاه نبود، کشور هم نبود.
  • IR ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
    3 10
    درود بر مطهری
  • طاهره IR ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
    9 1
    معلومه سردار جعفری درست به هدف زده!!! از آشفتگی اینها کاملا مشخصه نقشه ها نقش برآب شده!!!
  • azad IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
    5 1
    ایشون(علی مطهری): هم ساده لوح و هم شاغلام مجلس هستند !!!
  • IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
    9 1
    روحت شاد شهید مطهری! آخه این چی بود از تو به جا موند؟؟؟
  • IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
    0 0
    این نفهم چی می گوید.
  • IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
    0 1
    خفه شید مردم گرسنه اند شما هم به فکر سیاست، کشور بزرگ دارد هر کسی اشتباه می کند به مسایلی که بهش مربوط نیست دخالت می کند
  • IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
    0 0
    ذخالت کنند
  • اسلام خواه IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
    1 0
    خداوندازسرتقصیرات علی مطهری بگذرد.
    • عبدالله IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
      2 0
      ان شاالله نگذرد
  • IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
    1 0
    میزان رای ملت است . خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • عبدالله IR ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
    1 0
    گذشت وتغافل بیش ازحدبعضی دوستان ساده لوح ازرفتارهاوگفتارهای این بچه ناخلفهای لیبرال مذهبی !!!اینارو پروترکرده تایه گوشمالی حسابی نشن روز بروز جری ترمیشند
  • IR ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
    2 5
    واقعا متاسفم براتون ک نظرات مخالف روسانسورمیکنین..خیلی بی وجودین!
  • محمدباقر-کرج IR ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
    0 0
    بچه های کاخ سفید از نامه علی مطهری به فرمانده سپاه پاسداران ایران خیلی خوششان آمده بود وبه همدیگر می گفتند عجب پیاده نظام هایی را تربیت نموده ایم.
  • صابر IR ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
    0 0
    متاسفانه برخی می خواهند به هر نحو ممکن دیده شوند - هر گرفتاری و مشکلی که در مملکت هست سپاه را جلو میندازید و وقتی پای دفاع از آرمان های نظام پیش میاد اینا حق حرف زدن ندارند - خودتون و دوستانتون که عرضه جواب دادن و مقابله با دشمن رو ندارید چرا به شیرمردان سپاهی گیر می دید- مسئله مهم دیگری نبود که وقتت رو برای این مشکل بزرگ بگذاری - به خود بیا آقای مطهری - کاری که انجام نمی دی همواره آب به آسیاب دشمن می ریزی متاسفم از این که امثال شما ها بر ما حاکم شدید!
  • IR ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
    0 0
    جالبه اقای مطهری وامثال انهاد وست دارند عده ی جانشان را برای امنیت کشور بدهند وانوقت اقایان با سیاست بازی وزذ وبند امنیت کشور را بمخاطره اندازه ند مثل الن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس