کد خبر 880088
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۵
کیومرث حیدری

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران: جنجال‌های رسانه‌ای و یاوه گویی ترامپ بی‌نتیجه است و نیروهای مسلح آماده‌اند تا طومار هر متجاوزی را در کمترین زمان ممکن در هم بپیچند.

به گزارش مشرق، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز در بازدید از تیپ ۱۷۷ متحرک نجومی شهید نصر اصفهانی تربت حیدریه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: با بصیرت الهی ولی فقیه جامعه و پشتیبانی ملت از نظام اسلامی هیچ خطری مرزها و موجودیت کشور را تهدید نمی‌کند و نیروهای مسلح همیشه آماده و مهیا برای مقابله با هرگونه تجاوز احتمالی هستند.

وی با بیان اینکه یاوه‌گویی‌های ترامپ تازگی ندارد، افزود: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز آمریکایی‌ها تا توانستند توطئه کردند و می‌کنند و ملت ایران با اتکا به خدا و اطاعت از ولایت فقیه و وحدت و انسجام ملی به مانند گذشته پاسخ قاطع و دندان‌شکنی به دشمن خواهند داد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: یاوه‌سرائی و جنجال‌های رسانه‌ای ترامپ نه برای اولین بار و نه آخرین بار خواهد بود و ملت ایران اسلامی به این تهدیدات عادت کرده است و دشمن بداند که تهدید، پاسخ تهدید است.

حیدری خاطرنشان کرد: تمام توان و اراده نیروهای مسلح بر این است تا آنجایی که ممکن باشد و بحمدالله به طور ۱۰۰ درصد محقق شده از توانمندی‌های محققان و اندیشمندان داخلی بهره ببرد و این سیاست نیز از همان روزهای آغازین جنگ تحمیلی با فرمان امام راحل مبنی بر خودکفایی بومی نیروهای مسلح نیز عملیاتی شد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: آنچه که امروز در چرخه دفاعی نیروی زمینی به کار گرفته می‌شود حاصل دسترنج متخصصان و سربازان و افسران ایرانی است و با افتخار اعلام می‌کنیم که هیچ نیازی به ادوات و تجهیزات خارجی نداریم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز در سفر یک روز به تربت حیدریه از یگان‌های نظامی، توانمندی های پرسنل تیپ ۱۷۷ متحرک نجومی شهید محمد جعفر نصر اصفهانی بازدید به عمل آورد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس