یمن

پهپادهای یمنی در ۲۰ روز گذشته، هفت عملیات علیه نیروهای شورشی و ائتلاف غربی - عربی - صهیونیستی در مناطق اشغالی یمن انجام دادند و خسارت های سنگینی به آنان وارد کردند.

به گزارش مشرق، پهپادهای جنبش مقاومت انصارالله یمن در ۲۰ روز گذشته، هفت عملیات علیه نیروهای شورشی و ائتلاف غربی - عربی - صهیونیستی در مناطق اشغالی یمن انجام دادند و خسارت های سنگینی به آنان وارد کردند.

در ادامه، جزئیات عملیات های هفت گانه پهپادهای انصارالله را علیه نیروهای شورشی و ائتلاف می خوانید:

۱- چهاردهم تیرماه: نخستین عملیات پهپادهای انصارالله به شمار می آید که تجمع فرماندهان ائتلاف غربی - عربی - صهیونیستی را در پایگاه نظامی «البریقه» در استان عدن در جنوب یمن هدف قرار دادند.

به گفته منابع میدانی در این حمله پهپادی، شماری از فرماندهان ائتلاف به همراه نیروهای شورشی کشته و زخمی شدند.

۲- هفدهم تیرماه: دومین حمله پهپادی انصارالله محسوب می شود که این بار مواضع نیروهای ائتلاف را در نوار ساحلی استان الحدیده در غرب یمن هدف قرار دادند؛ در این حمله سیستم پیشرفته ارتباطی ائتلاف در خط ساحلی غرب استان الحدیده هدف قرار گرفته شد و خسارت سنگینی را برجای گذاشت.

۳-بیست و سوم تیرماه: در این حمله پهپادی، تجمع نیروهای شورشی وابسته به امارات و سعودی به همراه مستشاران ائتلاف در مناطق ساحلی استان الحدیده هدف قرار گرفته شد؛ در این حمله دهها تن از نیروهای شورشی و ائتلاف کشته و زخمی شدند.

۴- بیست و چهارم تیرماه : پهپادی های انصارالله در این حمله موفق شدند پایگاه و مقر نیروهای شورشی را در استان «الجوف» هدف قرار دهند و علاوه بر خسارت های سنگین منجر به هلاکت دهها تن از نیروهای شورشی شد.

استان الجوف در شرق استان الصعده و هم مرز با عربستان واقع شده و نیروهای شورشی در این محور توسط رژیم آل سعود تامین مالی و تجهیزاتی می شوند؛ شماری از نیروهای نظامی آل سعود هم در استان الجوف حضور دارند.

۵- بیست و ششم تیرماه: در این عملیات ویژه و منحصر به فرد، پهپاد برد بلند «صماد ۲» توانست از حریم هوایی عربستان عبور کند و خود را به شهر ریاض پایتخت رژیم آل سعود برساند و آرامکو را به عنوان بزرگترین شرکت نفتی این رژیم هدف قرار دهد؛ در نتیجه این حملات خسارت های زیادی به مخازن نفتی این شرکت وارد شد.

از تحولات یمن بیشتر بخوانید:

قدرت‌نمایی یمنی‌ها در دریا و آسمان/ پهپادهایی که دیگر شناسایی نمی‌شوند

شروع عملیات ارتش و رزمندگان انصارالله یمن برای پاک‌سازی شمال غرب استان البیضاء

۶ -بیست و هفتم تیرماه: در این حمله گسترده پهپادی، مقر تجمع فرماندهان نیروهای شورشی در استان مارب هدف قرر گرفت؛ در این حمله دقیق شماری از فرماندهان کشته و زخمی شدند و خسارت های سنگینی به مقر آنان وارد آمد.

۷- پهپادهای انصارالله مرکز تجمع فرماندهان رژیم امارات و نیروهای شورشی را در پایگاه نظامی «عنبر» در شمال شهر «یختل» در غرب استان تعز هدف قرار دادند؛ در این حملات پهپادی، خسارت های زیادی به این پایگاه نظامی وارد آمد و شماری از فرماندهان و نیروهای شورشی به هلاکت رسیدند.

مناطق مورد حمله پهپادهای انصارالله
به گزارش مشرق، رزمندگان انصارالله در عملیات های هفت گانه خود علاوه بر استفاده از پهپاد بُرد بلند «الصماد ۲» از پهپادهای بُرد متوسط و کوتاه «قاصف و راصد» هم علیه نیروهای شورشی و ائتلاف بهره بردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 57
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 10
  • حقگو IR ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۴
    چهار پنجم یمن دسته عربستانه خواهشا دست از این توهمات بردارید
    • GB ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۴
      101 6
      داداش بیابون دستشه شما هم توهم نزن
    • حق گو واقعی IR ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۴
      102 8
      پرفسور،اونجایی که دست عربستانه بیابان و زمین بی اب و علفه،واسه چریدن تو وامثال تو گرفته
    • امیرخان IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۴
      80 3
      تو همونی نیستی که میگفتی دو هفته ای بشار اسد میره خواهشا دست از این توهمات بردارید؟؟؟ در ضمن محض اطلاع میگم که بسیاری از این مناطق اشغال شده توسط خائنین یمنی از جمله عبدالله صالح و غیره به عربستان هدیه داده شد وگرنه عربستان غلطی نکرد
    • سید امین IR ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۴
      34 2
      روزهای سخت سوریه هم خیلی ها همین رو می گفتن. همچنین بسیاری از مناطق قرمز بیابون هست و نه شهر که تصرف شده باشه
    • FR ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۴
      20 2
      اندازه گرفتی؟؟؟ اگر اخبار خارجی را ببینی همه اعتراف دارند که عربستان حتی یک متر از یمن را نتوانسته به تصرف خود در بیاورد
    • aras IR ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۴
      23 1
      اکثر مناطق یمن بیابونی و کم جمعیت تقریبا تمام منابع اقتصادی، بنادر، کشاورزی و مردم یمن برای نواحی شرقی این کشوره
    • RO ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۴
      23 0
      مناطق شرقی یمن تماما بیابان هستند و هیچ ارزش استراتژیکی ندارند. مهمترین مناطق یمن در غرب قرار دارن. در ضمن این حرف های مفت رو در مورد سوریه هم میشنیدیم که همه سوریه دست تروریست ها و دولت شکست خورده و فلان و بهمان و ....... اما بعد از چند عملیات با سرعت بالا مناطق بیابانی به کنترل نیروهای سوری دراومد. چون بیابان های صاف و بی اب و علف هیچ ارزش استراتژیکی ندارند.
    • حقگو IR ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۴
      17 2
      ار کجا میگید چهار پنجم یمن دسته عربستان بیابان ها هم اینقدر نمی شه دست از توهمات بردار.
    • حسین PL ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۴
      15 0
      عبدربه اون مناطق به باد داد موقعی که قدرت دستش بود به همین دلیل برکنار شد دقیقا مثل بنی صدر در ضمن انصار الله همین الان آرام ولی متداوم در حال پیشروی هست و مهمترین مساله اینه که گلوی سعودی ها یعنی باب المندب دستشون هست و بزودی ادب میکنن این جنایتکاران را.
    • محسن IR ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۴
      16 0
      واقعا شما باید تحلیلگر مسائل نظامی میشدی. این چهار پنجم که شما میگی بقول خودت چهار پنجم همون چهار پنجم بیابانه استانهای اصلی و پر جمعیت در غرب یمن قرار داره پایتخت و استانهای مهم دست انصارالله هست چی میگی شما
    • IR ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۴
      12 0
      از این چهار پنجم، سه چهارمش بیابان لم یزرعه! از کویر لوت ما بدتره...
    • رسول ترک IR ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۴
      14 0
      :)))))کسگم یمن نصفش بیابونه قسمت اصلیش غرب و مناطق مشرف به باب المندب هست
    • IR ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۴
      11 1
      وقتی اخبار بی بی سی ارگان اینتلیجنت سرویس و ووا ارگان سازمان سیا را میبینی این اشتباه را می کنی
    • IR ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۴
      8 1
      که 70 درصد این میزان بیابان است!
    • مهدی فارغی IR ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۴
      9 0
      اول یه کم سوادت رو از جغرافیای یمن بالا ببر بعد بیا اینجا نظر بده! همون یک پنچمی که دست انصارالله هست، اکثریت جمعیت و نواحی قابل سکوت و استراتژیک و پایتخت یمن رو تشکیل می ده! الباقی بیابان و مناطق کم ارزش بحز شهر عدن که دست اونهاست. در ضمن خاطرت باشه نظام سوریه که امروز مقدر داره آخرین نقاط کشورش رو پس می گیره، چند سال پیش تروریست ها به هزاری متری کاخ ریاست جمهوریش هم رسیدن! ان شاء الله انصارالله از حالت تدافعی که خارج بشه، مثل نظام سوریه کل کشور رو پس می گیره.
    • دروغگو؟ US ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۴
      16 0
      حالا چرا عصبی می شی؟ اونا که بیابونه شما واسه داعش هم توهم زده بودید که کار اسد تمامه! دیدیم رفقای داعشی شما رو مثل آشغال بیرون انداختیم از سوریه و عراق
    • IR ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۴
      11 0
      چهار پنجم بیشترش بیابانه یه نگاهی به نقشه بنداز ؛؛؛ پهباد هم مال ایرانه ،، دستمون درد نکنه وهابیون رو میزنیم
    • NL ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۴
      11 0
      با سلام از قدیم گفته اند سگ را نزن ولی برسان ولی این سگ های لرزان چون شعور ندارند یواش یواش باید توی سرشان زد تا بفهمند به امید خدا تا چند ماه دیگه سوراخ موش دانه ای 400 میلیارد دلار . انشاالله تا چند ماه دیگه علاوه بر سه استان اشغالی یمن در چند دهه قبل توسط آل سعود باید کل هزینه بازسازی یمن را بدهند و از حکومت شرشان را کم کنند چون باعث شدن که انصارالله بقدری قوی بشه که آل یهود از ترس این آل سعود را در به در و آواره خواهد کرد چون همسایه شرقی اسرائیل یعنی یمن بقدری قوی شده که زمان نابودی این رژیم خبیث را مثل کاتالیزور بشدت نزدیک کرده است و ...... انشاالله به زودی نابودی آل سعود و یهود و خلیفه و نهیان و غیره را جهان اسلام جشن خواهند گرفت و بابت این افتضاح ترامپ در انتخابات آینده به گورستان تاریخ خواهد پیوست . پس ما و جهان اسلام به یباری خداوند سرنوشت ترامپ و یاتانیابو و فرزند تا مشروی سلمان و غیره را داریم تعیین می کنیم به کوری چشم منافقین داخلی و خارجی انشاالله
    • GB ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۴
      7 0
      والبته سه پنجم از چهار پنجم بیابان بی آب و علف است که تازه با کمک کستقیم آمریکا و فرانسه و اسرائیل و... توسط مزدوران اشغال شده
    • IR ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۵
      8 0
      بله بیابونهاش دست عربستان و امریکاست و شهرهای اصلی دست مردم و انصارالله ناراحتی برو ازشون بگیر
    • علیرضا IR ۰۰:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۵
      6 0
      برادر عزیز مناطق شرقی یمن ۹۹%کویر و قابل سکونت نیست از لحاظ استراتژیک غرب و جنوب یمن دارای اهمیت بسزایی میباشدو در شمال این کشور هم استان صعده اهمیت فراوانی هم از لحاظ منطقه ای و هم از لحاظ جمعیتی دارای اهمیت برای انقلابیون میباشد
    • سید IR ۰۱:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۵
      5 0
      درسته...البته چهار پنجم بیابونای یمن...
    • AE ۰۲:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۵
      4 0
      این مقدار اکثرا بیابان هست و ارزش چندانی نداره و از طرفی با حمایت گسترده قدرت های جهانی بدست آورده اگر اینها دست از حمایت بردارند انصارالله میتواند در یکی دو سه ماه کل مناطق رو آزادکنه
    • IR ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۵
      1 0
      آقای پرتگو (مثلا حقگو)چهار پنجم تلفات جنگ هم از عربستان سعودی است لطفا دروغ را بس گنید دنیا بیدار شده است و دروغگویان رسوا شده اند.
    • قاسم IR ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۵
      1 0
      مطمئن باش بلایی که تو سوریه بر سرشان آمد تو یمن هم در کمینشان هست.
    • IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۵
      1 0
      الا ان حزب الله...✌✌✌✌✌✌...
    • IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۵
      1 0
      الا ان حزب الله...✌✌✌✌✌✌...
    • سیاوش IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۵
      1 0
      البته درسته چهار پنجم دست عربستانه ولی مناطق استرتژیک و حساس و کلیدی دست انصارالله و ارتش یمن است که کاربرد آن از بقیه مناطق کاربردی تر و اساسی تر است
    • IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۵
      0 0
      خبرها حاکی از آن است که آل سعود و آل یهود و غیره نماینده سازمان ملل را برای صلح نیمه شب به یمن فرستاده اند . به عبارتی شکر خوردم را برای همین موقع ها گذاشته اند !شکر خورده با ملک سلمان و اجداد گور به گور شده اش . با ید تعهد کتبی و خسارت کامل کامل به همراه سه استان شمالی رو پس بده . ای دلاور مردان انصارالله تا نابودی آل سعود راهی نمانده فقط یک یا حسین (ع) دیگر
    • حسین IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۵
      1 0
      اخوی پس چطور نفتکش هاش رو ترکوند وقتی چهارپنجم یمن دست عربستانه..
  • IR ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۴
    67 20
    فاصله ریاض تا یمن بیش از 1000 کیلومتر است. هدایت کردن پهباد از این فاصله نیازمند ابزارهای خاصی است و این نشان می دهد که سطح نظامی انصار الله و کمیته های مردمی و ارتش یمن به شدت بالا رفته است. سعودی ها از حالا به بعد باید خیلی خیلی مواظب باشند. این جور که بررسی ها نشان می دهد این پادشاهی دارد به مرحله وابسته شدن به مویی نزدیک می شود.
    • IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۵
      3 0
      الا ان حزب الله...✌✌✌✌✌✌...
    • IR ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۵
      3 0
      قسم به خدای تبارک و تعالی سربازان حقیقی امام زمان (ع) در یمن پیروز و سربلند خواهند شد و دنیای ظلم و کفر درس فراموش نشدنی از این مردان الهی و انصارالله عزیز خواهد گرفت
  • FR ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۴
    76 13
    چه حيف از اين فرصت استفاده نميشه تا تمام مخازن ارامكو و امارات و ارگانهاي اساسي و زير ساختهايشان را با موشكهاي با هوش نابود كنند تا امريكا هم به اهداف نفتيش نرسه و بهانه هم نميتونن براي ايران بگيرن چون جنگ انها با يمن است چون در حال جنگ فيزيكي هست و اگر عربستان ايران را بزنه، ايران هم ميتونه مناطق نفت خيز شيعه نشين را ازاد كنه و كار وهابي ها را يكسره كنه !
  • النصر للاسلام IT ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۴
    27 43
    الله اکبر دوستانی که در جریان هستند، لطفا بگن یمنی ها از کجا پهباد آوردن؟! مثل موشکها قبلا توی ارتششون موجود بوده یا...؟
    • محمد US ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۴
      8 0
      مردم درشرايط سخت كارهايي انجام ميدن كه تعجب اوره البته اين دوست عزيز خوشحال ميشن كه بكم ايران داده يا ساختنش رايادشان داده
    • کیوان IR ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۴
      6 1
      جنبش انصارالله پس از تحت کنترل گرفتن شهر صنعا در دسامبر سال ۲۰۱۴، روی انبارها و مراکز موشکی این کشور در اطراف پایتخت دست گذاشتند. در آن زمان یمن موشک‌های زیر را در اختیار داشت: تصویری که یمنی‌ها از موشک زلزال۳ منتشر کردند موشک‌های زمین به زمین با برد حدود ۱۲۰ کیلومتر. موشک‌های با برد حدود ۳۲۰ کیلومتر. موشک‌هایی از نوع «اسکاد بی» که تعداد آنها بالغ بر ۵۰۰ فروند ارزیابی شده و یمن آنها را در دهه ۸۰ قرن گذشته میلادی از اتحاد جماهیر شوروی خریداری کرده است. علاوه بر این‌ها موشک‌های روسی «توشکا» با برد ۱۲۰ کیلومتر در اختیار نیروهای انصارالله قرار گرفت. انصار الله اولین موشک توشکا را در سپتامبر سال ۲۰۱۵ شلیک کرد و پایگاه صافر در جنوب مأرب را هدف قرار داد که در نتیجه این حمله ۹۹ نفر از عناصر ائتلاف سعودی کشته شدند که بیشتر آنها افسر و نظامیان اماراتی بودند. علاوه بر مواردی که اشاره شد، علی عبدالله صالح رئیس جمهور اسبق یمن در روز ۲۲ می سال ۲۰۱۰ گزارش نظامی برای عبدالله بن عبدالعزیز پادشاه سابق عربستان ارائه کرد. دولت صنعا در آن زمان اعلام کرد که موشک‌های با برد متوسط «موسودان بی ام» را در اختیار دارد که برد آن از موشک‌های اسکاد و توشکا بیشتر است و دولت یمن در جریان قراردادی نظامی با کره شمالی در سال ۱۹۹۸ آنها را خریداری کرده است. نیروی دریایی اسپانیا محموله‌ای از این موشک‌ها را در سال ۲۰۰۲ در دریای سرخ توقیف کرد، اما دولت یمن موفق شد در قبال امتیازاتی، آمریکا را قانع به آزادسازی این محموله موشکی خود نماید که شامل ۱۵ موشک بود که زیر محموله سیمان جاسازی شده بود.
    • علي IR ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۴
      8 0
      يا که چي؟به قول رهبري اينها در محاصره هستن،وگرنه صد تا موشک بهشون ميداديم.حالا شما بقيه اش رو تا آخر بخون.
    • IR ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۴
      5 0
      فوضولی ممنوع
  • IR ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۴
    11 1
    خداوند این انسانهای مخلص را بر نوادگان سفیانی پیروز خواهد کرد (ان شاالله )
  • IR ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۴
    10 4
    بر فرض هم که کار ایران باشه از مظلوم حمایت کردن از کی تاحالا گناه بوده
  • رضا IR ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۴
    4 0
    راه حل يمن هدف قرار دادن بندر نفتي يمنع عربستان است دراين حالت ارامكو زمين گير ميشود وصادرات نفت عربستان از درياي سرخ قطع ميشود كه بيشتر صادرات نفت عربستان از اين بندر است بااين حملهنفت دويست دلار ميشود وتحريم ايران هم ديگر براي امريكا بي معني خواهد بود وجايگزين نفت ايران را نخواهند داشت وازطرف ديگر عربستان از يمن پا پس خواهد كشيد اين حمله بايد يكباره با پرتاب چند موشك انجام شود يا يك واحد كماندويي مخفيانه وارد عربستان شود وبا انفجارهاي همزمان شريان نفتي ارامكو وعربستان راقطع كند حتي براي چند روز
  • US ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۴
    6 3
    روسیه از ایران پهباد خریده، چطور یمن تونسته این پهبادها رو بسازه! شوخی می فرمائید!
    • آینده نگار IR ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۵
      0 1
      آقا ساخته ، طور دیگه فکر نکن صلاح نیست.
  • شایان IR ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۴
    8 1
    ما فقط تنگه هرمز رو نداریم تنگه های دیگر هم هست،شک ندارم تهدید رئیس جمهور صورت عملی به خودش گرفته وشک نکنید این ضرب شصت ماست به عربستان و آمریکا البته از نوع رندانه و غیر قابل تعقیب...
  • شهرکی IR ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۴
    9 0
    سلام یمنی ها از همانجایی پهپاد ها را آورده اند که چند سال است سعودیها با هواپیما کودکان و زنان فقیر یمنی را به خاک و خون می کشند!یمنی ها دانش ساخت پهپاد را از برادران دینی خود آموخته اند و حالا از این علم و فن برعلیه متجاوزان استفاده کرده و در انبارهای ارتش مردمی خود هم ذخیره خواهند کرد ان شاءالله. مثل ما ایرانی ها که یک پهپاد به غنیمت گرفتیم و از روی آن به وفور ساختیم بدون توجه به التماسهای باراک برای پس گرفتن آن!!
  • IR ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۴
    11 0
    دوورد بر شیر دلان یمنی .... مرگ بر آل سعود .. امیدوارم به زودی شاهد نابودی رژیم کثیف آل سعود باشیم
  • امیر IR ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۵
    1 3
    یه کارشناس بیاد توضیح بده که این پهپاد در کل چند کیلو تسلیحات می تونه حمل کنه که خسارت های بسیار وارد کرده
    • سیاوش IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۵
      0 0
      موضوع ب کیلو وزن نیست در مهمات های مدرن و جدید کیفیت و قدرت انفجار ربطی به مقدار وزن ندارد در مرحله بعد بضی حملات بیشتر قدرت روانی دارند تا نظامی کشور های حاشیه خلیج فارس چون اصولا پایه و اساس درستی ندارند مثل اسرائیل با هر حرکتی سریعا وحشت می کنند برای همین برای اینکه ترسشان آشکار نشود سکوت خبری را در این خصوص پیشه کرده اند
  • IR ۰۰:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۵
    0 2
    یمنی ها باید از موشکهای ویخر روسی با برد 8 کیلومتر و وزن 40 کیلو استفاده کنند
  • NL ۰۱:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۵
    6 0
    مقصد بعدی انشالله اتاق خواب محمد بن سلمان
  • حسین IR ۰۱:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۵
    10 0
    ان شالله که مکه بدست یمنی ها فتح میشه
  • بنده خدا IR ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۵
    0 0
    یمنی هااگریک مترمربع هم دراختیارداشته باشندهمین که خواب بن اسراییل راآشفته کرده اند کافی است.اگربایک کلاغ هم به ابوظبی حمله کرده باشند این یعنی خاک برسر بن سلمان اسراییلی وحاکم امارات ودیگرنوکران سرسپرده امریکای جنایتکار.
  • IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۵
    0 0
    الا ان حزب الله...✌✌✌✌✌✌...
  • IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۵
    0 0
    الا ان حزب الله...✌✌✌✌✌✌...
  • IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۵
    0 0
    به لطف خداوند تبارک و تعالی و الطاف بقیه الله الاعظم، با همت انسان های آزاده، کثافت سعودیها و پیروان آلوده و نجسشان برچیده خواهد شد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس