کد خبر 876776
تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸
شفر

مربی تیم استقلال به هنگام ورود تیمش به فرودگاه امام(ره) با مشکل عجیبی رو به رو شد که این موضوع معطلی کاروان آبی پوشان را در پی داشت.

به گزارش مشرق، اعضای تیم فوتبال استقلال ساعت 13:45 وارد فرودگاه امام (ره) شدند و بازیکنان هم طبق هماهنگی‌های به عمل آمده سوار بر اتوبوس شده اما مشکلی که برای مربی جامائیکایی استقلال به وجود آمد باعث ناراحتی شفر شد.

در حالی که تمامی اعضای تیم استقلال وارد فرودگاه و سالن اصلی شدند اما کولی مربی جامایکایی این تیم که به هنگام خروج از تهران هم دچار مشکل شده بود نتوانست به همراه سایر اعضای این تیم به سالن اصلی راه پیدا کند. ظاهرا ویزای کاری کولی دچار مشکلاتی است که باعث معطلی وی شده است. همین موضوع باعث عصبانیت سرمربی استقلال شد و سرمربی آلمانی با ناراحتی خواستار پیگیری این موضوع شد که چرا کولی نمی‌تواند مثل سایر اعضای این تیم وارد سالن اصلی شود.

در حالی که بازیکنان استقلال از ساعت 14:15 در اتوبوس مستقر شده بودند اما مشکل مربی آبی پوشان باعث شد تا بازیکنان حدود یک ساعت معطل شوند.در این بین نصرالله عبداللهی مرتب در رفت و آمد بود تا مشکل مربی جامائیکایی حل شود.

نصرالله عبداللهی بعد از بازگشت استقلال از ترکیه اظهار داشت: من مدیرعامل جدید استقلال را دیدم و او به جو و فوتبال اشنا است، امیدوارم همه چیز را جمع می‌کنند تا کارها خوب پیش برود.

وی در خصوص تیام و جباروف گفت: همه چیز در حال درست شدن است، تیام فردا به تهران می‌آید و جباروف هم طی دو سه روز آینده با باشگاه صحبت می‌کند.

عبداللهی در پاسخ به این سوال که آیا بازیکن خارجی دیگری به استقلال اضافه می‌شود گفت: نه، در حال صحبت هستند، اگر با این موضوع موافقت شود باشگاه اقدام خواهد کرد.

سرپرست تیم استقلال در خصوص اتفاقی که در فرودگاه برای کولی رخ داده گفت: متاسفانه ویزای او مشکل داشت، او هر بار که به ایران می‌آید چنین مشکلی پیش می‌آید اما ویزای او تمدید شده تا دیگر چنین مشکلاتی نباشد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۱
    8 10
    خخخخخخ.......خیلی هم عالی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس