کد خبر 875783
تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۵
سیدسلمان سامانی

سیدسلمان سامانی در مورد اظهارات ابتکار مبنی بر صدور مجوز شورای تأمین برای ورود خانواده‌ها به ورزشگاه‌ها گفت: تصمیم جدیدی در این باره از سوی شوراهای تأمین استان‌ها اتخاذ نشده است.

به گزارش مشرق، سیدسلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور، در مورد اظهارات صبح امروز معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوری مبنی بر صدور مجوز شورای تأمین برای ورود خانواده‌ها به ورزشگاه‌ها گفت: مطلبی که ایشان مطرح کرده‌اند، ناظر به تصمیمی است که استانداری تهران با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان در مقطع بازی‌های جام جهانی گرفتند که بر اساس آن خانواده‌ها بتوانند در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کنند و مسابقه تیم ملی کشورمان را تماشا کنند.

وی با اشاره به اینکه در بعضی از استان‌ها نیز در آن مقطع تصمیمات مشابهی اتخاذ شد ادامه داد: تصمیم جدیدی در این باره از سوی شوراهای تأمین استان‌ها اتخاذ نشده است.

سامانی در پاسخ به این سؤال که آیا چنین تصمیماتی برعهده خود استانداری‌ها و شوراهای تأمین استانی است، بیان داشت: وظایف شورای تأمین استان‌ها از نظر قانونی مشخص است و دستگاهها مکلف به رعایت مصوبات شورای تامین هستند و بسته به اقتضائاتی که در استان‌های مختلف وجود داردتصمیمات گوناگونی گرفته می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس