کد خبر 875528
تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۳
استقلال

عملکرد ضعیف استقلال در فصل نقل و انتقالات و بلاتکلیفی ستاره‌هایی چون جباروف و تیام سبب شده تا وزیر ورزش از عملکرد تیم مدیریتی استقلال ناراضی باشد.

به گزارش مشرق، از راهروهای وزارت ورزش اخبار جدیدی می‌رسد. عملکرد ضعیف استقلال در فصل نقل و انتقالات و بلاتکلیفی ستاره‌هایی چون جپاروف و تیام سبب شده تا وزیر ورزش از عملکرد تیم مدیریتی استقلال ناراضی باشد.

از سوی دیگر هوادران استقلال نیز به شدت نسبت به عملکرد باشگاه معترضند و در هفته جاری با تجمع جلوی در وزارت ورزش اعتراض خود نسبت به عملکرد مدیران آبی را رسانه‌ای کردند.

این اتفاقات سبب شده تا وزیر ورزش و جوانان به صرافت تغییرات در باشگاه استقلال بیفتد. گفته می شود پندار توفیقی و حسن زمانی دو مدیر پر سر و صدای آبی‌ها بزودی برکنار خواهند شد.

توفیقی جای خود را به یکی از پیشکسوتان جوان و خوشنام استقلال خواهد داد و حسن زمانی نیز سمتی تازه در وزارت ورزش و جوانان دریافت خواهد کرد. به احتمال فراوان تا آخر هفته جاری تغییرات در باشگاه استقلال با نظر وزیر انجام خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • امیر IR ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
    7 4
    اتفاقا وزیر از آشفتگی در استقلال راضی هستند و پسر عزیزشون راضی تر
  • علی IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
    0 0
    فقط میتونم بگم: خاک بر سر مسئولین بی لیاقت!، که در این شرایط حساس، نگرانیِ چند میلیون هوادار استقلال‌رو مضاعف کردن! خااااااااااک

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس