کد خبر 874944
تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۲
دالیچ

سرمربی تیم ملی فوتبال کرواسی اعتقاد دارد که تیم او در فینال جام جهانی ۲۰۱۸ عملکرد بهتری نسبت به فرانسه داشته است.

به گزارش مشرق، شاید پیش از شروع جام جهانی 2018 روسیه کمتر کسی فکر می‌کرد که کرواسی بتواند چهره یک مدعی قهرمانی را از خود نشان داد. تیمی که مرحله به مرحله بالا آمد، اما در فینال مقابل فرانسه شکست خورد. پس از برگزاری دیدار فینال گفت‌وگویی با زلاتکو دالیچ، سرمربی کرواسی انجام دادیم که در آن تأکید کرد، تیمش عملکرد بهتری در بازی فینال داشته است.

دالیچ درباره اینکه تیم بسیار خوبی ساخته بود که می‌توانست قهرمان شود و این جای تبریک دارد، گفت: خیلی خوشحالم که چنین تیمی دارم. به خودمان افتخار می‌کنیم، چون در بازی فینال مقابل فرانسه هم بسیار عالی بازی کردیم و در طول جام جهانی هم بهترین تیم را داشتیم.

وی با اشاره به شکست 4 بر 2 مقابل فرانسه در بازی فینال، افزود: درست است که ما در فینال شکست خوردیم، اما من از عملکرد تیمم راضی هستم. این یک جام جهانی فوق‌العاده برای ما بود که بازی به بازی پیش رفتیم تا به فینال برسیم. در فینال هم ما تیم بهتری بودیم و این حس ماست. این فوتبال است و ما در فینالی سخت هم دو گل زدیم که این کار هم آسان نیست.

سرمربی موفق تیم ملی کرواسی در پاسخ به این سؤال که شنیده‌ایم برای مربیگری به ایران می‌آید پاسخ روشنی نداد و به موضوع دیگری پرداخت و گفت: برانکو دوست خوب من است که امیدوارم بتواند تیمش را قهرمان لیگ قهرمانان آسیا کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس