کد خبر 874819
تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۷
مامه بابا تیام

مربی پیشین استقلال می‌گوید مامه تیام مهاجم سنگالی با رفتارهایی که دارد برای استقلال سم شده است.

به گزارش مشرق، بهتاش فریبا در خصوص شرایط این روزهای استقلال گفت: به اعتقاد من وضعیت استقلال خوب است. آنها اردوی خوبی را در ترکیه برگزار می کنند و کادر فنی تلاش می کند تا بازیکنان را به شرایط آرمانی برساند. البته نبود چند بازیکن به دلیل مصدومیت و استراحت ملی پوشان، شرایط را کمی برای کادر فنی سخت کرده است ولی اعتقاد دارم سایر نفراتی که در اردو هستند می توانند با تمرینات خوبی که انجام می دهند به شرایط آرمانی دست پیدا کنند.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه ما درشرایط کامل استقلال نیستیم کمی صحبت در خصوص وضعیت تیم سخت است. نبود جباروف، تیام، حسینی، کریمی می تواند دست شفر را تا حدودی ببندد ولی او سرمربی ای است که سال گذشته هم به جوانان اعتماد کرد و توانست نتایج قابل قبولی کسب کند. همانطور که منصوریان هم دو فصل پیش به جوانانش اعتماد کرد و توانست به رتبه دوم جدول لیگ دست پیدا کند.

بهتاش فریبا در ادامه خاطرنشان کرد: با پیوستن مرتضی آقاخان و حضور بازیکنانش قائدی، سهرابیان و با برطرف شدن مصدومیت چشمی و بازگشت منتظری با تجربه مطمئنا استقلال به شرایط ایده آلی خواهد رسید.

مربی پیشین استقلال در خصوص اعتراض هواداران مقابل وزارت ورزش به وزیر هم گفت: هواداران حق دارند که نگران تیمشان باشند. تیم رقیب توانسته با اینکه پنجره نقل و انتقالاتش بسته است بازیکنان خوبی به خدمت بگیرد اما استقلال هنوز به این مهم دست پیدا  نکرده است. مدیران استقلال حالا که نگرانی هواداران را می بینند باید شفاف سازی کنند و با مردم به راحتی صحبت کنند البته تا آنجا که من در جریان هستم مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره باشگاه تلاش خود را می کنند که بتوانند نفرات مورد نظر سرمربی تیم را جذب کنند اما چه اتفاقی می افتد که هنوز نتوانسته اند بازیکنان مد نظر را جذب کنند باید بدنبال پشت پرده این موضوع بگردیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: هواداران نگران هستند و نمی خواهند شرایط سخت اوایل فصل گذشته دوباره تکرار شود. حالا که فضای مجازی توانسته دست خیلی از کسانی را که کم کاری و تخلف می کنند رو کند باید مسئولان استقلال به راحتی با هواداران صحبت کنند و آنان را از شرایط موجود آگاه سازند.

بهتاش فریبا در خصوص وضعیت ابراهیمی هم گفت: باید به این بازیکن حق داد. او در سالهای پایانی فوتبالش است و باید از لحاظ مالی تامین شود. وقتی در قطر به راحتی می تواند ۱۰ میلیارد تومان پول بگیرد پس او می گیرد و نمی ماند برای پولی که در ایران خواهد گرفت که آن هم مطمئنا به طور کامل به او پرداخت نمی شود.

وی تصریح کرد: خود من از سال ۹۱ و سال گذشته که در استقلال بودم طلبکار هستم اما آیا توانسته ام این مبلغ را دریافت کنم؟

مربی پیشین استقلال خاطرنشان کرد: امیدوارم مسئولان استقلال هر چه زودتر نفرات مورد نظر خود را جذب کنند زیرا آبی پوشان به دو، سه بازیکن بزرگ نیازمندند.

وی در خصوص رفتارهای تیام هم گفت: این بازیکن برای استقلال سم شده است. او باید یادش باشد تا قبل از حضورش در استقلال کسی او را نمی شناخت و شفر با هوش بالا توانست این بازیکن را به استقلال آورده و او را همانند فابیو جان واریو در استقلال ماندگار کند و تیام باشد کمی انعطاف داشته باشد و دوباره به استقلال بازگردد.

بهتاش فریبا در پایان خاطرنشان کرد: مطمئنم استقلال در این فصل به روزهای خوب خود باز می گردد و می توانیم او را یکی از مدعیان قهرمانی در پایان لیگ هجدهم بدانیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
    0 3
    آخ جون.....حاشیه در استقلال

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس