کد خبر 874804
تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۱
مسعود تابش

مدیرعامل باشگاه سپاهان با بیان اینکه صحبت‌های عضو هیات مدیره استقلال درباره مصدومیت علی کریمی ناجوانمردانه بود، گفت: او را می خواستیم اما دلش با سپاهان نبود و رفت.

به گزارش مشرق، مسعود تابش شرایط سپاهان اصفهان را در تمرینات پیش‌فصل، مثبت ارزیابی می کند. مدیرعامل باشگاه سپاهان که امید زیادی به قهرمانی این تیم در هجدهمین دوره رقابت های لیگ برتر دارد در خصوص هزینه‌های این باشگاه در نقل و انتقالات و همچنین عدم نیاز باشگاه استقلال تهران از خرید علی کریمی به دلیل مصدومیت طولانی مدت این بازیکن صجبت هایی را انجام داده است که درذیل می خوانید:

خیلی کمتر از سال قبل خرج کردیم
مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره واکنش برخی مدیران باشگاه‌ها درباره ریخت و پاش مالی سپاهان در نقل و انتقالات لیگ برتر گفت: هنوز سر صحبت های قبلی ام با شما هستم. کارنامه مالی سپاهان شفاف است. یکی از منظم ترین باشگاه ها در عرصه مالی هستیم. هرکس هرگونه سند مبهمی که فکر می کند ولخرجی کردیم را نشانه برود حاضرم ارائه بدهم. اما آقایان هم یادشان نرود خیلی مسائل را می دانیم و اگر بیان نمی کنیم به خاطر احترام است. نمی خواهیم وارد مسائلی شویم که به ما ربطی ندارد.

فقط هافبک بازیساز خارجی می‌خواهیم
وی در خصوص خرید بازیکن جدید برای سپاهان اظهار داشت: تقریبا تمام بازیکنان مدنظر کادرفنی و شخص آقای قلعه نویی را گرفتیم. به هر حال خیلی از بازیکنان دوست داشتند پیراهن بزرگ سپاهان را بر تن کنند اما طبق نیاز کادرفنی بازیکن گرفتیم. حالا هم طبق درخواست آقای قلعه‌نویی دنبال هافبک بازیساز خارجی هستیم. آخرین بازیکنی که می گیریم در این پست خواهد بود.

درباره جباروف از قلعه‌نویی بپرسید!
تابش درباره حضور احتمالی سرور جباروف افزود: در مورد این گزینه از آقای قلعه نویی بپرسید. من چیزی بیشتر از این نمی توانم درباره جباروف بگویم. به هر حال یک بازیکن خارجی در این پست می خواهیم. چند رزومه را نیز بررسی کرده ایم و انتخاب نهایی خودمان را به زودی انجام خواهیم داد.

کریمی را می خواستیم اما گفت می خواهم بروم
وی درباره شایعه خط خوردن علی کریمی از لیست سپاهان اصفهان به دلیل مصدومیت تصریح کرد: به هیچ عنوان این موضوع صحت ندارد. هم من و هم امیر قلعه نویی او را می‌خواستیم. با این بازیکن جلسه گذاشتیم. به جرات می توان بگویم کوتاهترین نشستم را با علی کریمی داشتم. او گفت می خواهم بروم و دلم راضی به ماندن نیست. کریمی سرمایه باشگاه سپاهان و محصول آکادمی باشگاه است. اما وقتی دیدم دلش با تیم نیست گفتم خداحافظ! توانایی های تاکتیکی او غیرقابل انکار نیست.

تابش در ادامه راجع به اینکه عباسی ملکی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال تهران در گفتگو با هواداران اعلام کرده است کریمی دچار مصدومیت طولانی مدت شده است گفت: نمی دانم جمله‌بندی دقیق ایشان چه بوده است. اما اگر واقعا مدیر باشگاهی همچون استقلال چنین صحبتی را کرده باشد دور از انصاف است. اینکه بخواهند اعلام کنند او را به دلیل مصدومیت نخواسته‌ایم هم ناجوانمردانه است. واقعا اینطور نبوده است.

از سپاهان قهرمانی می‌خواهم
مدیرعامل سپاهان در پایان درباره انتظار خود از کسب چام توسط طلایی پوشان در این تیم خاطرنشان کرد: انتظارم قهرمانی است و تیم را هم برای قهرمانی بسته ایم. نام تیم هم سپاهان است و پتانسیل کافی را برای تحقق این امر دارد. اما فوتبال است و باید دید چه اتفاقاتی رخ می دهد. بستگی به سبک بازی‌ها و اتفاقاتی که رخ می دهد دارد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • وحید کلهری IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
    4 0
    اقای تابش.پارسال با 40میلیارد سیزدهم شدید جالا با 5 میلیارد میخواهید قهرمان شوید.تنها خود قلعه نوعی 5میلیاردگرفته باشد ولی به شعور مردم توهین نکنید.درود بر وزیر صنایع که خبر نداره ویا داره که بیت المال را چکار میکنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس