کد خبر 874685
تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۰
ترامپ نمایه

رئیس جمهوری آمریکا در اظهاراتی تأکید کرد: اتحادیه‌اروپا دشمن ما است.

به گزارش مشرق، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا امروز یکشنبه و در میانه جنگ تجاری این کشور با اروپا اعلام کرد: اتحادیه اروپا دشمن است.

بیشتر بخوانید:

ترزا می: ترامپ گفت به جای مذاکره شکایت کن!

رئیس جمهوری آمریکا در مصاحبه با شبکه خبری سی‌اِن‌اِس (CNS) و در حالیکه در اسکاتلند (برای بازی در زمین شخصی گلف خود) به سر می برد، در این خصوص گفت: فکر میکنم که دشمنان زیادی داریم. به عقیده من اتحادیه اروپا در آنچه در زمینه تجارت با ما انجام می دهند، یک دشمن تلقی می شود.

دونالد ترامپ ادامه داد: اکنون ممکن است اتحادیه اروپا را مورد تصور خود قرار ندهید؛ اما آن ها دشمن هستند.

وی در ادامه با کنارهم قراردادن اتحادیه اروپا با چین و روسیه اضافه کرد: روسیه هم به جهات مشخصی دشمن است. چین هم از منظر اقتصادی دشمن است، آن‌ها قطعا دشمن هستند.

ترامپ در ادامه افزود: اما این امر بدین معنا نیست که آن‌ ها بد هستند. این به آن معنا است که آن‌ ها رقیب هستند. می‌خواهند سود کنند و ما هم می‌ خواهیم سود کنیم.

رئیس جمهوری آمریکا خاطر نشان کرد: من برای سران آن کشورها احترام قائلم؛ اما آن‌ ها واقعا از ما سوء استفاده کرده‌ اند. بسیاری از آن‌ ها عضو ناتو هستند و هزینه‌ ها را نمی‌پردازند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد IR ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
    16 4
    بعد از دوشیدن کشورهای عربی منطقه حالا نوبت به دوشیدن همزمان ژاپن، کره ی جنوبی، کانادا، مکزیک، چین، روسیه و اتحادیه ی اروپاست! ظاهرا ترامپ می خواد تو دوشیدن رکورد جا به جا کنه!!!
  • IR ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
    10 4
    ترامپ حرف حق را میزنه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس