کد خبر 874379
تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۰
جهان‌آرا نمایه

مجری برنامه «جهان آرا» از عدم پخش این برنامه تا زمان منصوب شدن مدیر جدید شبکه افق خبر داد.

به گزارش مشرق، وحید یامین پور گفت: این برنامه همواره با فشارهایی مواجه بوده است و حتی برخی‌اشخاص حقوقی و نهادهای دولتی، از برنامه و مهمان‌های آن شکایت کرده‌اند.

از وقتی که برنامه جایگاه خودش را پیدا کرد و مورد استقبال قرار گرفت یک مقداری مقاومتش در برابر فشارها بیشتر شد. با این حال توقف پخش برنامه در همه مقاطع، یک تصمیم‌گیری داخلی بوده و گروه هدایت‌کننده برنامه به طور دسته جمعی تصمیم به توقف برنامه گرفتند.

اسفند ۹۶ برای ترمیم گروه پژوهش و برخی از امور محتوایی برای مدتی برنامه تعطیل شد و بنا هم نبود تا ماه مبارک رمضان برگردد، اما به خاطر پی‌گیری‌های مخاطبین و موضوعات متعددی که در کشور پیش آمد، ما به طور مقطعی برنامه را در ماه مبارک روی آنتن بردیم و ۱۱ برنامه در آن مقطع پخش شد و مجددا پس از ماه رمضان نیز به همان دلیلی که قبلا برنامه تعطیلی شده بود، ترمیم را ادامه دادیم.


وی درباره توقف پخش این برنامه به خاطر پخش مسابقات جام جهانی فوتبال نیز تصریح کرد: این بار هم توقف پخش برنامه ربط چندانی به جام جهانی ندارد. فرصتی بود که با توجه به اینکه توجه مردم در این روزها به جام جهانی است، ما هم یک مقداری توقف برنامه را تمدید کنیم. ضمن اینکه اخیرا مدیر شبکه افق تغییر کرده و هنوز مدیر جدید منصوب نشده است. طبعا ادامه برنامه «جهان آرا» به نظر و تصمیم مدیر بعدی وابسته خواهد بود.


یامین پور افزود: مولفه‌های دیگری هم درباره تصمیم گیری برای آینده این برنامه دخالت دارد. البته شبکه‌های دیگر هم از گروه سازنده برنامه «جهان آرا» دعوت کرده‌اند تا نمونه‌ای از این برنامه را در شبکه دیگری هم داشته باشیم. به هر حال تصمیم گیری درباره این برنامه را به زمانی موکول کردیم که تکلیف مدیریت شبکه مشخص شود.


گفتنی است، متن گفت وگوی تفصیلی کیهان با وحید یامین پور درباره حواشی برنامه «جهان آرا» دوشنبه در صفحه تصویرروز منتشر خواهد شد.

منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس