حمید استیلی

حمید استیلی گفت: قهرمانان و پهلوانان اصلی ما شهدا هستند و باید از زحمات دست‌اندرکاران برگزاری یادواره شهدای روستای (اسطلو) تشکر کنم؛ چون پلاک‌های شهدا، مدال‌هایشان بود

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، «حمید استیلی» بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران در نخستین یادواره شهدای روستای استیلی (اسطلو) شهرستان سراب اظهار داشت: خیلی خوشحال هستم که برای نخستین بار به زادگاه پدری‌ام یعنی روستای استیلی سفر می‌کنم. یکی از بزرگترین آرزوهایم در طول این پنج دهه این بود که بتوانم به این روستا سفر کنم و مراسم یادواره شهدای روستای استیلی بهترین فرصت برایم بود تا در این محفل معنوی حضور پیدا یابم.

وی ادامه داد: بارها در مصاحبه‌هایم گفته‌ام که پدر و مادرم آذری هستند و به اصل و ریشه خودم افتخار می‌کنم و نسبت به روستای استیلی در شهرستان سراب احترام خاصی قائلم.

استیلی با اشاره به اینکه شهدا، درس ایثار و از خودگذشتگی را برای نسل امروز به یادگار گذاشته‌اند، بیان  داشت: امروزه  قهرمانان و پهلوانان اصلی ما شهدا هستند و بهترین فرصت است که از زحمات دست اندرکاران یادواره شهدای (اسطلو) تشکر کنم چون پلاک‌های شهدا، مدال هایشان بود و یقینا این شهدا بودند که مدال های اصلی را برای کشورمان کسب کردند.

مدیر تیم ملی فوتبال امید با بیان اینکه شهدا باعث اقتدار و امنیت نظام جمهوری اسلامی ایران شده‌اند و به آنها می‌بالیم. تاکید کرد: ما هر چه داریم از شهداست و نباید یاد و خاطره عزیزانی که جانشان را برای حفظ اسلام و وطن داده‌اند، فراموش شود و بنده تلاش می‌کنم هر بار که مزار شهدا بروم، به مزار شهدای گمنام هم سری بزنم چرا که این شهدا مظلومند.

استیلی متذکر شد: خانواده های معظم شهدا و جانبازان، چشم و چراغ ما هستند و باید تلاش کنیم که یاد این عزیزان را زنده نگه داریم.

منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۳
    3 0
    آقای استیلی ضمن عرض ارادت به شما و تشکر بابت سخنان درست و به جا و موضع گیری به حق در مورد احترام به شهدا و خانواده محترم آنها یادآور میشوم که مصاحبه با شبکه های فارسی معاند مثل شبکه ( من و تو ) و بی بی سی فارسی و صدای آمریکا و غیره ، معادل دهن کجی و بی احترامی به نظام ، اسلام و همه شهداست /

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس