کد خبر 872131
تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۴
سودابه آقاجانیان

سودابه آقاجانیان که هم‌اکنون اجرای برنامه آفاق را از شبکه افق به‌عهده دارد،از ماجرای بازی در تئاتر و سینما و مجری‌گری در تلویزیون می‌گوید.

به گزارش مشرق، سودابه آقاجانیان مجری تلویزیون و بازیگر سابق سینما و تئاتر در بخشی از گفتگوی تفصیلی خود با تسنیم، با اشاره به ورود خود به سازمان صداوسیما با هیبت کاملا محجبه و چادری، گفت: به غیر از همسرم، خانواده همسرم به شدت مخالف آمدن من به سازمان بودند. مذهبی شدید بودند، اولین بار است که به صراحت می‌گویم به شدت دعواهای عجیب و غریبی در خانه، در نبود من شد که حتی به همسرم این ایراد را می‌گرفتند که تو چطور اجازه می‌دهی همسرت برود جایی که مثلا اینگونه است و تصوری که از سازمان داشتند تصور خیلی عجیب و غریبی بود.

وی افزود: البته همسرم بسیار پشتیبان و همراه بودند و بعدا شکر خدا همین خانواده که آنقدر که مخالف بودند اعتقاد داشتند که بمان کار کن.

آقاجانیان ادامه داد: من بازیگری را زمانی که کار کردم، آقای سلحشور فقید زمانی که خواستند صبر ایوب را مقابل مقام معظم رهبری اجرا کنند، من در آن نمایش بودم. یادم است بعد از دو شبی که ما اجرا داشتیم، بعد از پایان نمایش آقا فرمودند بنشینید، ایشان می‌خواستند برایمان صحبت کنند. من همین را به ایشان گفتم که ما خیلی داریم مورد هجمه قرار می‌گیریم، ما خیلی حرف می‌شنویم، من از خانواده‌ام دارم حرف می شنوم، در سازمان حرف می شنوم، در عالم تئاتر می‌گویند یک عده گله‌ای فرستادند اینجا که فضا را عوض کنیم. ما چه کار کنیم؟

یک جمله که فرمودند که آن لحظه خیلی دلگرم کننده بود. فرمودند: بله شما مگر نمی‌دانستید وقتی وارد این کار می شوید با این شکل و شمایل، این اتفاق برایتان می‌افتد؟ اما لذتش همین است که صبر کنید و باقی بمانید و اثراتش را بعدا ببینید، هیچ دلسرد و ناراحت نشوید. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 8
  • IR ۰۱:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۶
    93 26
    درود بر شما و ایمانتان / الان بر اثر تاثیر شما محجبه های باایمان در سازمان بیشتر شده اند
  • مهدی IR ۰۷:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۶
    21 34
    ایمان به خدا یک امر درونی وقلبی است دلیلی ندارد هرکسی چادر سرکند انقدر بزرگش کنیم که انگار کار شاقی انجام داده .
    • احمد IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۶
      34 8
      مهدی جان چادر ضمن اینکه پوششی کامل برای خانمها دربرابر نامحرم است یک نماد و پرچم وعلم است در جنگ سعی می کنند ابتدا پرچم دار وعلمدار را از پای دربیاورند لذا اهمیت آن به نماد بودن آن است.
    • IR ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۶
      5 6
      بله شاق است کسی که پرچم حضرت زینبرا درزمانه قدرت یزیدی ها بالا نگهداره و حفظ کنه باید تقدیر بشه
  • IR ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۶
    38 21
    فدای حضرت آقا بشم با یه لشکر نصفه نیمه چطور علمداری میکنن
  • IR ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۶
    12 4
    احسنتم
  • علی IR ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۶
    14 6
    در مقابل یک عده مردان بی غیرت زنان خود را بی حجاب در ملا عام ظاهر میکنند تا افراد شهوت ران از زیبایی زنانشان لذت ببرند و چونه بنیان خانواده را سست میکنند و باعث افزایش طلاق در جامعه شده و فساد را دادمن میزنند و متاسفانه خود را متمدن مینامند تمدنی که خوک قبل تر از اینها به او رسیده بود اما بصورت غریزی چون معروف به بی غیرتی است در میان حیوانات
  • IR ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۶
    24 8
    اگه نیمچه آبرویی هم برای سینما و تاتر باقی مونده برا خاطر شماهاست وگرنه گلشیفته و ضیغمی و افشارو.....که دیگه آبرویی برای این هنر باقی نذاشتن
  • IR ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۶
    8 5
    چقدر جالب.
  • IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۶
    14 4
    آفرین به شما که در حوزه ی حجاب و تدین بسیار خوب پاسداری می کنید و همین که در مقابل دوربین و پشت دوربین یک رنگ هستید بهترین نشانه برای هویت داشتن حقیقی شما است. کاش بازیگر های دیگر سینما نیز آنطور که در تلویزیون با پوشش کامل ظاهر می شوند در عکس های داخل فضای مجازی نیز این حیا را جلوه گر کنند تا پاسدارارزش های دینی و انسانی باشند. یک رنگ بودن و صاف و بی آلایش بودن بسیار زیباست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس