کد خبر 867797
تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۴
رادیو زمانه نمایه

«رادیو زمانه» در سال ۲۰۰۶ و در جهت برنامه‌های مشترک سرویس اطلاعاتی هلند و سازمان CIA با همکاری سازمان‌های وابسته به آن مثل موسسه «جامعه باز» برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی راه‌اندازی شد.

به گزارش مشرق، وب‌سایت «رادیو زمانه» طی مطلب مفصلی درباره برنامه «۲۰۱۸» که ویژه جام جهانی روسیه هر شب از شبکه ۳ سیما پخش می‌شود، ضمن ‌اشاره به گزارش‌هایی که این برنامه فراتر از فوتبال و ورزش برای تبلیغ دیگر کشورها روی آنتن می‌رود، نویسندگان آن را «گزارش‌نویسان هوشمند» خواند و نوشت که برنامه فوق «نشانی از ایدئولوژی جمهوری اسلامی ندارد»!

رادیو زمانه درباره تاثیرات ضدانقلابی و ضد نظام جمهوری اسلامی برنامه «۲۰۱۸» به گزارش‌های تبلیغی برنامه یاد شده درباره ایسلند و کره جنوبی و ژاپن ‌اشاره کرد و تاثیر آن را بر اذهان مخاطبان اینچنین توصیف نمود:


«... در پناهِ فوتبال، گزارش‌هایی قبل از بازی درباره تیم‌ها پخش می‌شود که سرشار از گفته‌هایی است که بینندگان را از دخمه جمهوری اسلامی پرواز می‌دهد... وقتی از کره جنوبی گزارش می‌دهد، از پرش بلند کره‌ای‌ها یادی می‌کند و همین نکته که از چهل سال پیش تاکنون رفاه کره‌ای‌ها ۱۴ برابر شده، کافی است تا بیننده حسرت‌مند ایرانی آهی بکشد و چهل سال مصیبت جمهوری اسلامی، مثل شلاقی بر خاطره‌اش فرود آید...»!!


این درحالی است که کره جنوبی به عنوان کشوری ‌اشغال شده توسط ارتش آمریکا با بیش از ۹۰ پایگاه نظامی و ۳۹ هزار نظامی آمریکایی در واقع به عنوان ایالتی از ایالات متحده در چرخه اقتصاد جهانی قرار گرفته و علاوه ‌بر این، به دلیل همین حضور نظامیان آمریکایی، به روال حضور مفسده‌آمیز همیشگی‌شان در کشورهای دیگر، دنیایی از فساد و فحشای به کره جنوبی تحمیل شده، به طوری‌که گفته می‌شود در کنار هر پایگاه نظامی آمریکا، شهری از زنان کره‌ای ایجاد گردیده تا به این سربازان سرویس بدهند! و این فساد و فحشا گسترده و علنی بارها مورد اعتراض مردم کره واقع شده که هربار هم اعتراضات فوق با سرکوب مواجه گشته است. این وضعیت نامطلوب باعث شده تا پدیده خودکشی در این کشور به شدت رواج یافته، به طوری که برخی از رسانه‌های غربی کره جنوبی را  «جمهوری خودکشی» نام گذارده‌اند! اما برنامه «۲۰۱۸» این واقعیات را درباره کره جنوبی سانسور کرده و از همین روی مورد تجلیل گردانندگان رادیو زمانه قرار می‌گیرد!


لازم به ذکر است «رادیو زمانه» در سال ۲۰۰۶ و در جهت برنامه‌های مشترک سرویس اطلاعاتی هلند و سازمان CIA با همکاری سازمان‌های وابسته به آن مثل موسسه «جامعه باز» با بودجه همان سرویس‌های جاسوسی برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی راه‌اندازی شد و طی این سال‌ها همواره در جهت تحریف و سانسور واقعیات انقلاب و نظام اسلامی و شایعه‌پراکنی علیه آن، تلاش داشته است.


کیهان قبلا در همین صفحه به تبلیغات غیرواقعی از غرب و کشورهای وابسته به آن در گزارش‌های فرافوتبالی برنامه «۲۰۱۸» پرداخته بود. اتفاقی که این برنامه را تبدیل به روابط عمومی سفارتخانه‌های خارجی کرده است.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۰۱:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    7 2
    برخی مدیران پیر و خسته صدا و سیما بجای جذب نیروهای جدید و کاربلد و صاحب فکر برای جلب مخاطب به رنگ و لعاب زدن و حرام کردن بیت المال برای چند مجری فسیل و تمام شده مشغول شده اند
  • IR ۰۳:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    3 8
    ۲۰۱۸ برنامه خوب و لذت بخشیه، شما زیاد حساس شدید بزارید تجلیل بکنند هیچ وقت اونا به هدفشون نخواهند رسید! به جا این حرفها کمی به فکر سربازان بدبخت این مملکت باشید کی اضاف های انظباطی بخشیده میشه پس؟ نابود شدیم رفت به خدا!
  • IR ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    3 2
    توی زمین دشمن بازی نکنیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس