کد خبر 867623
تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۹
آزمون

شور این ماجرا را درآورده‌اند. کار را به جایی رسانده‌اند که قضیه حال به هم زن شده؛ هر بار یک حمله عجیب و غریب به تیم ملی. هر دفعه یک آشوب، یک حمله، یک حرف اضافه؛ این بار مرکز حمله سردار آزمون است.

به گزارش مشرق، مهاجم نوک تیم ملی ایران در لایه‌های دفاعی منتخب لالیگا و ستاره‌های رئال‌مادرید و بارسلونا باید چه کند؟ برابر مدافعانی مثل راموس و پیکه باید آتش‌بازی کند؟ آن‌هایی که برای حمله به تیم ملی آماده‌اند، هر بار یک بهانه دارند. یک بار سیرالئون، یک بار مسعود شجاعی، بار دیگر مهدی طارمی و این بار سردار آزمون!

امیدواریم با این بازی‌های درخشانی که تیم ملی به نمایش گذاشته و افکار عمومی و رسانه‌های مهم دنیا آن را تحسین کرده‌اند، این حمله‌ها برای بار آخر باشد. تحمل‌ناپذیر و مأیوس‌کننده است وقتی می‌بینیم عده‌ای از همه‌جا بی‌خبر فقط حمله کردن را یاد گرفته‌اند. آن هم حمله به تیم ملی و بازیکنانی که در جام جهانی حضور دارند.

شکست ۳- صفر آرژانتین مقابل کرواسی یک فاجعه ملی برای تمام آرژانتین است، اما آیا کسی لیونل مسی را سیبل می‌کند؟ در فضای مجازی کدام آرژانتینی به مسی حمله کرده است؟

بعضی‌ها که معلوم نیست دل‌شان از کجا پر است، هر کاری که تیم ملی ایران انجام می‌دهد را نمی‌بینند. نابینا را همه می‌دانند که چشم بینا ندارد، اما کسی که ادای کور بودن درمی‌آورد از همه خطرناک‌تر است.
متأسفانه از شانس بد در فوتبال ایران با چنین افرادی مواجه شده‌ایم.

منبع: خبر ورزشی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • افشین SE ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
    11 2
    درضمن یادتان باشد.....تروریست ها، تجزیه طلب ها ، ضد ایرانی ها ،منافقین........بصورت سیستماتیک وهدفمند درفضای مجازی...بدنبال تخریب روحی وروانی ایرانیان هستن......بمنظورنابودی وتجزیه ایران زمین......این حرامزادگان غیرایرانی که فقط فارسی می نویسن.... ولی دلشون با ایران وایرانی نیست...........واز ایرانی جماعت درکل متنفرن........
  • IR ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
    5 2
    سردار دمت گرم همینطور برو جلو و به این اراجیف توجه نکن اینها وطن فروش و ادم فروش هستند
  • رامین IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    1 1
    سردار واقعا بازی کن خوبیه و خودش رو بارها نشون داده بازی کن فوقالعاده ای .من یکی خیلی خیلی دوست اش دارم واز بازی کردنش هم راضیم دمت گرم سردار ایران

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس