کد خبر 867257
تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰
اعتراض متقاضیان مسکن مهر

مالکان فاز ۵ پردیس در اعتراض به تعطیلی کارگاهها و ضعف مدیریت شرکت عمران پردیس امروز جمعه از ساعت ۱۰ صبح در محل ورودی فاز ۵ اقدام به تجمع و برپائی چادرهای مسافرتی کردند.

به گزارش مشرق، مالکان فاز 5 شهر جدید پردیس در اعتراض به تعطیلی کارگاهها و ضعف مدیریت شرکت عمران پردیس امروز جمعه از ساعت 10 صبح در محل ورودی فاز  5 اقدام به تجمع و برپائی چادرهای مسافرتی کردند.

مالکان این واحدها با اشاره به اینکه 6 سال چشم انتظاری و بلاتکلیفی کافیست و دیگر قادر به پرداخت اجاره‌های سنگین خانه در سال 97 نیستند، خواستار رسیدگی مسئولان شدند.

بیشتر بخوانید:

افتتاح ۲۳۰۰ واحد مسکن مهر در پردیس

آخرین وضعیت تعاونی‌های مسکن مهر

مالکان معترض اعلام کردند، در طول این 6 سال به تمامی وظایف خود عمل کرده و برای ابراز حسن نیت خود، بارها با صبوری با شرکت عمران همکاری نموده‌اند و در این راه بارها به سازمانهای مختلف مراجعه کرده و به دفعات به آنها نامه و درخواست داده‌اند، اما متاسفانه در حال حاضر عملا روند کار متوقف است و هیچ امیدی بر پایان آن متصور نیست.

مریم آسیابان یکی از مالکان فاز 5 در این باره گفت: برخی از مالکان با وجود داشتن سند 5 برگی که در آن تاریخ تحویل واحد نیز قید شده است، هنوز نتوانسته‌اند واحد خود را در آن تاریخ‌ها دریافت کنند و حتی برخی پیمانکاران منکر تاریخ‌های ثبت شده در قرار دادها هستند. این در حالی است که متقاضیان بسیاری فقط یک برگ در  دستشان دارند و منتظر قراردادهایشان هستند.

محمود صوری نیز گفت: در تیرماه 96 خبر افتتاح 650 واحد در اخبار اعلام شد، در حالی  که این خبر دروغ و نمایشی بود و هیچ کلیدی تحویل مالکان داده نشد که یکی از آنها واحد خود بنده است، یعنی محله 4 پی 5 فاز 5.

وی اظهار داشت: شرکت توسعه ایرانیان منکر تاریخ های قید شده تحویل واحدها در قرار دادهای 5 برگی است. گفته می‌شود، مشکل مالی داریم و پیمانکار گردن شرکت عمران می‌اندازد و شرکت عمران به گردن پیمانکار، حدود 10 هزار نفر فقط در فاز 5 قسمت p و s منتظرند.

به گفته وی، تعطیلی کارگاهها به دلیل عدم تزریق پول از سوی پیمانکاران و مدیریت ضعیف شرکت عمران باعث بروز چنین مشکلاتی شده و مردم که گناهی در این زمینه ندارند، باید 6 سال در انتظار باشند.

وی با اشاره به اینکه مردم همه سهم آورده‌های خود را واریز کرده‌اند، گفت: باید مسئولان به طور جدی مسایل را پیگیری کننده و این گونه نباشد که پیماتکاران مشکل را به گردن شرکت عمران و شرکت عمران به کردن پیمانکار بیاندازد، چون عامل آن هر چه باشد، ربطی به مردم ربطی ندارد و مسئولان باید پاسخگو باشند.

یکی دیگر از مالکان نیز گفت: در حال حاضر اجازه بازدید از فازها را نمی‌دهند و کارگاهها تعطیل است. وجود معارض برای سند برخی بلوکها نیز یکی از مسایلی است که مطرح می‌شود، در حالی که برای سندی که برای  100 هکتار است، چطور ممکن است، برای برخی از قطعاتش معارض وجود داشته باشد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مانی IR ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
    0 0
    خودتون به حسن رای دادید حالا پای بدقولیهاش هم بنشینید !!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس