روحانی نمایه

رئیس‌ جمهور کشورمان با بیان اینکه صدا و سیما در خط مقدم مقابله با جنگ روانی دشمن برای ضربه زدن به اعتماد و امید مردم است، گفت: ملت ایران در برابر توطئه‌ها هرگز تسلیم نمی شود.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام حسن روحانی عصر چهارشنبه در نشستی با رئیس، معاونان و مدیران ارشد سازمان صدا و سیما که حدود ۳ ساعت به طول انجامید، با بیان اینکه مدیران صدا و سیما در شرایط کنونی مسئولیت سنگینی بر دوش دارند و با آگاهی نسبت به آن با تمام توان به وظایف خود عمل می‌کنند، ‌اظهار داشت: اهمیت صدا و سیما مورد اجماع است و تعامل میان دولت و رسانه ملی که در متن مسایل فکری، ‌فرهنگی، اجتماعی و رسانه‌ای کشور قرار دارند، بسیار حائز اهمیت است.

رئیس جمهور در این جلسه که مسئولان اطلاع‌رسانی دولت نیز حضور داشتند، رئیس سازمان صدا و سیما را به عنوان خط رابط اصلی میان دولت و رسانه ملی دانست و با تأکید بر اینکه امروز سرمایه اجتماعی، ارزشمندترین عنصر در کشور به شمار می‌رود، گفت:‌ تقویت اعتماد و انسجام میان مردم و نظام یک اصل اساسی بوده و رسانه ملی می‌تواند در این راستا نقش مؤثری در امیدآفرینی و نشاط در کشور داشته باشد.

روحانی صدا و سیما را یکی از ارکان تأثیرگذار و اصلی در امنیت ملی و حیات نظام برشمرد و خاطر نشان کرد: امروز در شرایطی قرار داریم که کینه‌توزترین دشمنان تندرو در برابر ملت ایران قرار گرفته و به خاطر ۴۰ سال موفقیت ملت ایران در عرصه‌های مختلف بین‌المللی، منطقه‌ای و پایداری اقتصادی در سال‌های اخیر؛ نه تنها نسبت به نظام بلکه با نقشه، نام و مردم ایران کینه‌توزانه دشمنی می‌کند.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه امروز دشمنان از اینکه ملت ایران در مراحل گوناگون موفقیت‌های بزرگ به دست آورده‌اند، عصبانی هستند، افزود: برگزاری انتخابات پرشور، با حضور تمامی افکار، عقاید، مذاهب و قومیت‌ها در کشور پهناور ایران مبارزه با داعش در منطقه و نقش تأثیرگذار ایران در ثبات و امنیت منطقه و جلوگیری از تفرقه‌افکنی دشمنان و حمایت از مردم مظلوم فلسطین موجب ناراحتی دشمنان کینه‌توز و بی‌تدبیر ملت ایران شده و آنها به دنبال این هستند تا اقتدار این ملت و نظام را در هم بشکنند.

روحانی ادامه داد: در این شرایط علیرغم آنکه ملت ایران در برابر توطئه دشمنان همواره بیدار و هوشیار بوده و در مراحل مختلف ایستادگی کرده‌اند، اما صدا وسیما در خط مقدم مقابله با جنگ روانی دشمن قرار دارد.

رئیس جمهور رسانه ملی را دستگاهی توانمند در تبلیغات و موج‌آفرینی مثبت دانست که اکثر مردم به آن مراجعه می‌کنند، اظهار داشت: امروز که ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران در بیشتر نقاط جهان اثرگذار بوده و بسیاری از کشورها و ملت‌های جهان به این ارزش‌ها دل بسته‌اند، دشمنان به دنبال توطئه‌افکنی علیه این ارزش‌ها هستند که باید با تلاش و فداکاری در برابر اقدامات آنها مقاومت و ایستادگی کنیم.

روحانی با تأکید بر اینکه مطمئناً ملت ایران در برابر توطئه‌ها و فشارهای بی‌منطق دولت آمریکا هرگز تسلیم نشده و آنها نیز هیچ‌وقت به اهداف خود نخواهند رسید، گفت: باید تلاش کنیم، هرگونه نگرانی مردم نسبت به آینده را که هدف دشمن است، کاهش داده و اطمینان دهیم که هرگز اجازه نخواهیم داد مردم برای تأمین نیازمندی‌های ضروری‌شان دچار مشکل شوند.

رئیس جمهور با بیان اینکه دولت اجازه نمی‌دهد که عرصه تولید به هر قیمتی از پا بیفتد و دچار اختلال شود، گفت: رسانه ملی می‌تواند با برنامه‌سازی مناسب در تقویت امید و نشاط در جامعه بسیار تأثیرگذار بوده و افکار عمومی را برای مقابله و ایستادگی در برابر فشار هدفمند دشمنان هر چه بیشتر بسیج کند.

روحانی با اشاره به موفقیت‌های به دست آمده در سال‌های اخیر در بخش‌َهای مختلف، گفت: امروز همه باید رقابت‌ها، گلایه‌ها و ناراحتی‌ها را کنار گذاشته و با وحدت و همدلی در کنار هم به دنبال عبور از مشکلات باشیم.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه مطمئناً دولت، مجلس و سایر ارکان نظام در کنار مردم و با هدایت‌های رهبری بر مشکلات فائق آمده و دشمنان را مأیوس خواهند کرد، گفت: اگر در برابر بدخواهی‌ها و توطئه دشمنان مستحکم، ایستادگی کنیم، هرگز نمی‌توانند صدمه‌ای به ملت و نظام ایران وارد کنند.

پیش از سخنان رئیس جمهور دکتر علی عسگری رئیس سازمان صدا و سیما با بیان اینکه امروز به واسطه توطئه‌افکنی و فتنه دشمنان علیه ملت ایران در شرایط جدیدی قرار داریم، گفت: مطمئناً دولت توانمند است و با کمک دیگر بخش‌های نظام از این مرحله نیز با موفقیت عبور خواهیم کرد.

رئیس رسانه ملی با اشاره به اینکه سازمان صدا و سیما براساس تأکیدات مقام معظم رهبری، همواره خود را همکار، همدل و حامی دولت می‌داند، گفت: تلاش همه ما بر این است تا یاری‌کننده دولت در اجرای سیاست‌هایش باشیم، چرا که موفقیت دولت را در راستای موفقیت مردم و نظام اسلامی قلمداد می‌کنیم.

علی‌ عسگری با تأکید بر ضرورت تقویت امید، همدلی و وحدت در کشور برای مقابله با فشارها و هجمه‌های تبلیغاتی و رسانه‌ای دشمنان گزارشی از برنامه‌ریزی‌ها و طراحی‌های انجام شده در راستای غلبه بر این فضا و امیدآفرینی و توسعه نشاط در کشور ارایه کرد.

همچنین معاونین و مدیران ارشد رسانه ملی نیز در این جلسه به بیان دیدگاه‌ها ونقطه‌نظرات خود پیرامون موضوعات مرتبط با حوزه‌های تخصصی خود ارایه کردند.

حفظ انسجام، وحدت ملی و تقویت فضای نشاط و امید در جامعه؛ تلاش برای تولید فیلم‌ها و سریال‌های فاخر و ممتاز، رعایت استانداردهای حداکثری در برنامه‌سازی در راستای جذب مخاطب بیشتر، ضرورت کمک و پشتیبانی بیشتر دولت از روند برنامه‌سازی در رسانه ملی، توسعه شبکه‌های رادیویی، ضرورت تقویت مشارکت و حضور مسئولان و دست‌اندرکاران در رسانه ملی، حمایت از کالای ایرانی، ضرورت پاسخگویی به موقع در زمینه مسایل مختلف اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی، ضرورت هماهنگی بیشتر روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی با رسانه ملی و ایجاد کارگروهی متشکل از نمایندگان دولت و رسانه ملی در راستای تقویت همکاری‌ها، حمایت حقوقی و قانونی از شبکه‌های برون‌مرزی رسانه ملی در راستای ترویج سیاست‌های کشور در حوزه دیپلماسی عمومی و نشر انقلاب اسلامی، ارایه توانمندی‌های کشور در شبکه‌های بین‌المللی با هدف جذب سرمایه گذاری و توسعه گردشگری، ضرورت تقویت و به روزرسانی تجهیزات و دستگاه‌های فنی صدا و سیما و تقویت حضور رسانه ملی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی از جمله مواردی بود که معاونان و مدیران ارشد سازمان صدا و سیما در این نشست مطرح کردند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 35
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 5
  • اصلاحات تنها راه نجات GB ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۰
    درود بر افلاطون معاصر .
    • IR ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
      0 114
      مگر داریم ؟ مگر میشه ؟ کی ؟ کجا ؟
    • IR ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
      0 98
      بدو باو شماها همین که ول کنید مردم و بزرگترین لطفه
  • سرهنک پاسداربازنشسته IR ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۰
    الان مشکلاتمان فراترازآن است که شماهنوزانتظارشومی کشید
    • IR ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۰
      "صدا و سیما در خط مقدم مقابله با جنگ روانی دشمن است" = اگر کارهای غلط من را ماست مالی نکنید شما صدا و سیمایی ها نیز هم خط با جنگ روانی دشمنید.
  • مغز متفکر سیاسی US ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۰
    روحانی دلاور پیرو خط رهبر روحانی میمرد ذلت نمیپذیرد روحانی یار و یاور و حامی مستضعفان روحانی مصدق زمان و امیرکبیر عصر ماست با روحانی تا 1408 لعنت بر اصولگرایان و درود بر اصلاحات .
    • توحیدی IR ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۰
      شما هنوز توهم میزنید؟ سنگپای سمنان روی سنگپای قزوین را سفید کرد
    • IR ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
      1 177
      با روحانی تا ته جهنم بروید و خوش باشید
  • IR ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۰
    افرین . خوشم اومد
  • IR ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۰
    حاجی وضع خرابه ، زمانی برای حرف زدن ندارید، فقط عمل
  • IR ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۰
    14 84
    من که میخوام از ایران بروم به قبرس
  • IR ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۰
    19 76
    حححح
    • NL ۰۲:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
      43 0
      نقطه هاش کو‌
  • عباس IR ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
    37 0
    خخخخخخخخخ
  • نوشدارو IR ۰۰:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
    خسته شدیم از شعار. سه سال دیگه دارید انگار سیصد سال دیگه مونده
  • IR ۰۱:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
    نقی ، دروغ میگه
  • IR ۰۱:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
    2 123
    ظاهرا نیاز اساسی تو ایران نداریم . چون برای همچی فعلا مردم در مضیقه هستند . میگید نه یکجا را مثال بزنید که اینجوری نباشه.
  • DE ۰۲:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
    3 44
    الی برکته الله
  • DE ۰۳:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
    6 42
    مشرق واقعا مثبت های شما در تایید روحانی مشکوک است !!
  • DE ۰۳:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
    3 149
    واقعا شرم کن !! باگرانی و بازار سیاه ارز مملکت را بهم ریختی و رندانه ادای بره بیگناه از همه جا بی خبر را بازی می کنی ؟؟؟؟
  • IR ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
    6 144
    شما هیچ کاری نکن تو این سه سال باقیمانده....هیچی. بخدا راضی نیستیم زحمت خرابکارب رو متحمل شی
  • محمد IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
    6 81
    خوبه از شدت درموندگی متوسل به ترفندهایی مثل وی پی ان شدید تا نشون بدید هنوز مشروعیت و مقبولیت دارید البته این کار فقط از یه سگ باوفای لیبرال بر میاد خخخخ
  • IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
    همه مشکلات بیکاری ... من واس توی که رییس جمهوری
  • IR ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
    0 0
    سایت مشرق! بنده تحلیل دیگری دارم که امیدوارم در سایت شما درج گردد. به نظر بنده بهتر است که فارغ از دولت و به صورت کلان وضعیت اقتصادی مملکت دیده شود. از سال 1302 تاکنون هر 18 سال کشور شاهد یک تورم سنگین و کمر شکن بوده است که ربطی به دولت و نخست وزیر و رئیس جمهور و وزیر و نظام جمهوری اسلامی و پادشاهی نداشته است. یکی از این تورم ها منشاء خارجی بوده است ولی بقیه تورم ها داخلی بوده است: ۱- سال 1320 که ناشی از تهاجم متفقین و چاپ اسکناس بدون پشتوانه است 2- سال 1339 که دولت اقبال و بعد شریف امامی را به سقوط کشاند و امینی موفق شد آن را مهار کند. 3- سال 1356 که دولت هویدا و بعد آموزگار و شریف امامی و ازهاری و سرانجام بختیار را به سقوط کشاند و یکی از دلایل انقلاب اسلامی هم همین تورم بود. (در ضمن اگر مدعی هستند که سیاست های باز سیاسی کارتر باعث آزاد شدن نیروهای اجتماعی و انقلاب گردید لطف کنند توضیح دهند که چرا این سیاست ها فقط در ایران انجام گرفت؟!!) 4- تورم سال 1374 که نزدیک به 50٪ در دوره دوم دولت آقای هاشمی بود. 5- تورم سال 1391 که تاکنون ادامه دارد. به نظر بنده مشکل بزرگ کشور این است که هنوز سیاست کلان اقتصادی ندارد. آیا تاکنون مجلس شورای اسلامی قانونی وضع کرده است که سیاست های اقتصادی مقاومتی را تبدیل به قانون اجرایی کند؟ ایا تکلیف هر واحد اجرایی یا نظارتی یا قضایی کشور در این زمینه مشخص شده است؟ زنجیره تولید در این اقتصاد چگونه است؟ نحوه نگاه هر یک از ارگان ها به اقتصاد مقاومتی چگونه باید باشد و از چه زاویه باید الزامات این اقتصاد را پیاده کنند؟ کدامیک از نهادهای اکادمی و فکرساز ایران در زمینه اقتصاد مقاومتی راه حل میدانی و دکترینال ارائه نموده است؟ تا وقتی که پاسخ این پرسشها داده نشود باز هم ما شاهد این گونه تورم خواهد بود و احمدی نژاد و روحانی و رفسنجانی و... هم می شوند آدم بد و باید پاسخگوی عدم تولید علم و روش اجرایی توسط نهادهای دانشگاهی و قانون گذاری باشیم.
  • FR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
    0 121
    یا حسین با این خبر کالاهای اساسی 3 برابر میشه
  • محمدی IR ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
    0 144
    پس بدلیل اینکه صدا و سیما در خط مقدم مبارزه با دشمن است برای بودجه انها بازی در می اورید!!؟
  • IR ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
    0 31
    جناب صدا و سیما که داره نهایت ماست مالیزاسیون رو انجام میده و خبرهای بیکاری کارگران و اعتراض کامیونداران رو که اصلاً پخش نمیکنه نکنه شما ناراحت بشید و وضعیت رو گل و بلبل نشون میده دیگه چکار کنه ؟
  • IR ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
    0 135
    آب و صابون نمیخاین؟
  • IR ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
    0 107
    واقعا چه رییس جمهوری داریم ! به قول معروف رییس جمهور اریم شاه نداره ! ... تا نداره !
  • IR ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۱
    0 146
    این خجالت نمی کشه میگه اجازه نمی دهیم چطوری اجازه نميديد مردم دارند له میشن زیر فشار واقعا که خجالت خوبه برای بعضی ها
  • IR ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۱
    0 120
    نمی گذاریم با مشکل مواجه شوند! باشه تو راست میگی!
  • ایرانی IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۱
    0 112
    همین که اجازه دادی سکه و ارز و قیمت خودر و مسکن نجومی و دلال بازی بانک مرکزی مردم بیجاره کند ؟ کافی از خدمت به مرفحین جامعه.....بس است
  • US ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۱
    0 175
    روحانی حیا کن ..............
  • سوخنه IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۱
    0 200
    هر چه تا حالا اجازه ندادی بعد از این هم اجازه نمی دی
  • IR ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۱
    0 0
    برف سنگینی در حال باریدن بود، ناصرالدین شاه هوس درشکه سواری به سرش زد... دستور داد اتاقک درشکه را برایش گرم و منقل و وافور شاهی را هم در آن مهیا سازند آنگاه در حالی که دو سوگلی اش در دو طرف او نشسته بودند، در اتاقک گرم و نرم درشکه، دستور حرکت داد، کمی که از تماشای برف و بوران بیرون و احساس گرمای مطبوع داخل کابین سرخوش شد، هوس بذله گویی به سرش زد و برای آنکه سوگلی هایش را بخنداند با صدای بلند به پیرمرد درشکه چی که از شدت سرما میلرزید، گفت: درشکه چی! به سرما بگو ناصرالدین شاه "تره هم واست خرد نمیکنه!" درشکه چی بیچاره سکوت کرد... اندکی بعد ناصرالدین شاه دوباره سرخوشانه فریاد زد: درشکه چی! به سرما گفتی؟؟؟ درشکه چی که از سردی هوا نای حرف زدن نداشت، پاسخ داد: بله قربان گفتم!!! خب چی گفت؟؟؟ گفت: با حضرت اجل همایونی کاری ندارم، اما پدر تو یکی رو درمیارم ... #نتیجه: این حکایت دقیقا حکایت كسانى است که برای تحریم ها تره هم خرد نمیکنند و مشغول رجزخوانی و خط و نشان کشیدن برای قدرت های جهان هم هستند و ملت زیر خط فقر، همان درشکه چی اند که باید تمام سختی های تحریم را تحمل کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس