کد خبر 866331
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵
رونالدو

ستاره تیم ملی پرتغال حریف روز پایانی مرحله گروهی ایران در جام جهانی با رد شدن فرجام خواهی اش از سوی سازمان مالیات اسپانیا دوباره جنجال ساز شد.

به گزارش مشرق، درست یک روز قبل از رویارویی حساس تیم های اسپانیا و پرتغال در فینال زودرس گروه B جام جهانی دادگاهی در مادرید بنا به پرونده ای که سازمان مالیاتی اسپانیا علیه کریستیانو رونالدو تشکیل داده بود کاپیتان پرتغالی ها و شماره 7 رئال را به پرداخت جریمه سنگین 18.8 میلیون دلاری و دو سال زندان به خاطر فرار مالیاتی محکوم کرد.

حکمی که جنجال های زیادی به راه انداخت تا با واکنش سریع مرد سال جهان روبرو شود. رونالدو خشمگین از این حکم در جدال با اسپانیا با انگیزه ای دو چندان به میدان رفت و بسیاری هت تریک این بازیکن را انتقامی تند از ماتادورها به خاطر محکوم کردن او به فرار مالیاتی دانستند. بعد از این دیدار وکلای رونالدو بلافاصله فرجام خواهی خود را به دادگاه مادرید ارائه دادند که با رد شدن این درخواست جنجال های پیرامون CR7 در سرزمین ماتادورها بیشتر اوج گرفت.

رادیو کادنا سرا امروز در تحلیل خود از اتفاقات حاشیه ای پیرامون ستاره رقیب ایران و باشگاه رئال مادرید گفت:« وکلای این بازیکن نتوانستند دادگاه را مجاب به شکستن حکم جریمه و زندان رونالدو کنند، موضوعی که وقتی به گوش او در اردوی پرتغال در آستانه بازی با مراکش رسید خشم این بازیکن را در پی داشت چون رونالدو انتظار داشت هم باشگاه مادریدی هم دادگاه با او به توافق مناسبی برسند».
به گفته این رادیوی معروف در شهر مادرید حالا با اتفاقات رخ داده در پرونده مالیاتی رونالدو او یک گام از ماندن در جمع کهکشانی ها دور شده است و هیچ بعید نیست ظرف روزهای آتی خبرهای داغی از آینده مرد سال جهان منتشر شود.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس