کد خبر 866236
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱
تیام

معاون ورزشی باشگاه استقلال تاکید کرد که وضعیت مهاجم سنگالی آبی‌پوشان تا دو روز آینده مشخص خواهد شد.

به گزارش مشرق، پندار توفیقی درباره زمان شروع تمرینات تیم فوتبال استقلال و وضعیت مامه تیام گفت: تمرینات را از 4 تیرماه آغاز خواهیم کرد. تیام طبق قراردادی که با او داریم اگر می‌خواست از باشگاه استقلال جدا شود باید پیشنهاد رسمی ارائه می‌داد و طبق بندهای موجود در قراردادش در آن زمان می‌توانست از تیم جدا شود. ما با او مذاکره کردیم و پیشنهادات خوبی هم ارائه دادیم و حتی به ترکیه سفر کردیم. امیدوارم تیام تصمیم عاقلانه‌ای بگیرد و در تمرینات شرکت کند. ظرف دو روز آینده همه چیز مشخص خواهد شد.

معاون ورزشی باشگاه استقلال در رابطه با آخرین وضعیت سرور جپاروف یادآور شد: باید آخرین قسط قرارداد این بازیکن را پرداخت کنیم با این وضعیت ارزی هم که در کشور وجود دارد فعلا نتوانسته‌ایم این کار را انجام دهیم. به جپارف اعلام کردیم که به تهران بیاید و مثل همیشه پولش را به صورت نقد دریافت کند. حدود 50 روز پیش با آقای افتخاری و جپارف جلسه داشتیم و قرارداد سال آینده را هم تنظیم کردیم. همان روز این هافبک ازبکستانی به ما اعلام کرد به محض دریافت قسط آخر قراردادش پای میز مذاکره برای قرارداد فصل آینده خواهد نشست. در هر صورت استقلال در لیگ قهرمانان آسیا وضعیت خوبی دارد و همه دوست دارند در این تیم بمانند. باشگاه استقلال هم تلاش می‌کند پول بازیکنان را پرداخت کند. جپارف هم طبیعتا اگر قصد دارد فوتبال خود را در ایران و باشگاه استقلال ادامه دهد باید پیش از شروع تمرینات به تهران بیاید.

توفیقی در واکنش به این پرسش که گفته می‌شود وینفرد شفر یک مهاجم جدید خارجی دیگر را به باشگاه استقلال معرفی کرده است عنوان کرد: تا الان بازیکنی به صورت رسمی به باشگاه معرفی نشده است.

معاون ورزشی باشگاه استقلال درباره آخرین وضعیت تمدید قرارداد امید ابراهیمی و اینکه گفته می‌شود این بازیکن از کشورهای عربی پیشنهاد دارد گفت: در 3-4 سال گذشته امید ابراهیمی آخرین نفری بوده که قرارداد خود را تمدید کرده است. او همواره می‌خواهد مطالبات فصل گذشته خود را تسویه و بعد قرارداد جدید را امضا کند. جام جهانی هم ویترین خوبی برای بازیکنان ایران است و با شرایط اقتصادی حاکم در کشور ما هم طبیعتا ما نمی‌توانیم با پیشنهادهای کشورهای عربی رقابت کنیم. این صحبت‌ها هم که ابراهیمی از کشورهای عربی پیشنهاد دارد ظرف 4 سال گذشته همواره مطرح بوده است. ابراهیمی بازیکن عاقلی است و همیشه تصمیم درستی می‌گیرد. ضمن اینکه این بازیکن می‌داند استقلال شرایط خوبی در لیگ قهرمانان آسیا دارد و کسب افتخار برای ایران می‌تواند از پول تیم‌های عربی مهمتر باشد. طبیعتا پس از جام جهانی دوباره مذاکرات را با این بازیکن از سر خواهیم گرفت و امیدواریم او قراردادش را تمدید کند. یک قرارداد، دو طرف دارد یک سمت آن بازیکن است و سمت دیگر باشگاه. باشگاه استقلال بهترین پیشنهادات را به لحاظ مالی به ابراهیمی ارائه خواهد داد.

وی که با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران صحبت می‌کرد در واکنش به این پرسش که آیا روزبه چشمی و مجید حسینی دو ملی‌پوش دیگر باشگاه استقلال با این تیم قرارداد دارند گفت: هر دوی این بازیکنان یک سال دیگر قرارداد دارند. طبیعی است پس از جام جهانی، پیشنهاداتی به آنها ارائه شود اما با توجه به اینکه ما هم در لیگ قهرمانان آسیا حضور داریم فکر می‌کنم بازیکنان تصمیم عاقلانه‌ای بگیرند.

توفیقی افزود: پیشنهاد باشگاه‌های اروپایی از تیم‌هایی مانند بایرن مونیخ یا هامبورگ باشد باعث افتخار است اما بازی در تیم‌های درجه دوم و سوم اروپا منافعش جای دیگر می‌رود که بیشتر از این نمی‌خواهم بگویم.

«آیا باشگاه استقلال با یونس دلفی مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان مذاکره کرده است؟» معاون ورزشی باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش یادآور شد: من با سلطانی مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان و همچنین مدیر برنامه‌های یونس دلفی صحبت کرده‌ام. آنها به من گفته‌اند این بازیکن پیشنهاد اروپایی بسیار جدی دارد اما اگر به این پیشنهاد جواب رد داد استقلال گزینه جدی او خواهد بود. ما هم پیشنهاد قرارداد بلندمدت به دلفی دادیم تا اینکه در آینده دچار مشکلات بازیکنان سابق‌مان نشویم. ضمن اینکه در روز عید فطر هم یکی از بستگان دلفی به من زنگ زد و تاکید کرد اولویت دلفی بازی در لیگ‌های اروپایی است و ما هم گفتیم این موضوع را به هوادارانمان اعلام خواهیم کرد.

وی در پایان در مورد زمان حضور وینفرد شفر در ایران خاطر نشان کرد: این مربی هفته آینده به ایران خواهد آمد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس