کد خبر 866224
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵
علیرضا جهانبخش

بازیکن تیم ملی با تمجید از نقش و جایگاه کارلوس کی‌روش در فوتبال ایران تاکید کرد که بسیاری از بازیکنان ایرانی موقعیت کنونی و پیشرفت فوتبال خود را مدیون کارلوس کی‌روش هستند.

به گزارش مشرق، علیرضا جهانبخش درباره نقش و جایگاه کارلوس کی‌روش در تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران اظهار کرد: کی‌روش در طی این چند سال نشان داده است که یک مربی توانمند و سطح بالایی است. او ثابت کرده است که می‌تواند مربی تغییرات باشد و نشان داده که چگونه می‌تواند این تغییرات را ایجاد کند.

او افزود: کارلوس کی‌روش در فوتبال ایران جایگاه بسیار بالایی دارد. بسیاری از بازیکنان فوتبال ایران پیشرفت فوتبال خود را مدیون تلاش‌های او هستند. کی‌روش به تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران کمک بسیاری کرده است و عامل تغییرات مهمی در این تیم بوده است.

جهانبخش ادامه‌ داد: کارلوس کی‌روش نظم تیمی و اقتدار به تیم داده است و شرایط متفاوتی نسبت به گذشته ایجاد کرده است. او در طول سال‌های حضورش در تیم‌ ‌ملی ایران همواره علاوه بر نظم دهی به تیم تاکتیک و تکنیک‌های منحصر به فردی را نیز به بازیکنان تیم‌ ‌ملی آموخته است. او مربی مقتدری است که نظم اولویت کارش است.

بازیکن تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران ادامه‌ داد: خیلی خوشحالم که با کی‌روش کار می‌کنیم. ما ممکن است در راه جام جهانی مشکلاتی داشتیم و بازی‌های دوستانه‌ای را از دست دادیم و شاید آمادگی کاملی برای حضور در جام جهانی نداشتیم اما کارلوس کی‌روش با شرایطی که در تیم‌ ‌ملی ایجاد کرد بازیکنان را برای حضور در جام جهانی آماده کرد. اکنون تیم‌ ‌ملی بهترین شرایط را برای حضور در جام جهانی دارد.

وی با اشاره به بازی با مراکش و کسب پیروزی در این دیدار گفت‌: به عنوان بازیکنان تیم‌ ‌ملی خیلی خوشحال هستیم که توانستیم این پیروزی را کسب کنیم. به‌ هر حال بازی در جام جهانی همیشه دشوار است. جلوی ‌اسپانیا و پرتغال نیز تلاش می‌کنیم بازی‌های خوبی را ارائه دهیم، می‌دانیم که کار سختی است ولی اگر با هم همدل و همراه باشیم قطعا شانس موفقیت خواهیم داشت.

وی ادامه‌ داد: در حال‌ حاضر تمام تمرکز تیم بر روی بازی با ‌اسپانیا است بازی‌های این تیم آنالیز شده است و آماده دیدار با این تیم هستیم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس