کد خبر 866146
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۱
متهم

تازه دامادی که در جریان انتقام از پدر زنش او را با همدستی سه نفر دیگر ربوده و پس‌از سرقت و کتک زدن در شرق تهران رها کرده بودند، صبح دیروز در شعبه هشتم دادگاه کیفری پای میز محاکمه ایستادند.

به گزارش مشرق، ماجرا از سال 94 به‌دنبال شکایت پدرزن از دامادش شروع شد او به افسر بازجو گفت: چند وقتی است که دخترم به عقد پسر جوانی درآمد که خودش را مهندس معرفی کرده بود اما وقتی فهمیدیم دروغ گفته از او به خاطر فریب دخترم شکایت کردیم و خواستار طلاق شدیم.

بیشتر بخوانید:

قصاص، مجازات عروس خیانت‌کار

این مرد که خودش در کار ساخت و ساز است در ادامه گفت: مدتی که گذشت فرد ناشناسی بامن تماس گرفت تا برای دیدن یک کار ساختمانی با او به محل مورد نظر برویم اما پس از چند دقیقه دو نفر دیگر هم سوار خودرو شدند و بعد با تهدید چاقو مرا ربودند و به محدوده سه راه افسریه بردند آنها به زور ازمن چند امضا و سفته گرفتند و درجریان این امضاها متوجه حضور دامادم شدم که خودش را ازمن مخفی کرده بود اما توانستم او را شناسایی کنم. آنها پس از سرقت کیفم که 500 هزار تومان پول در آن بود و گوشی همراهم مرا در بیابان رها کردند اما یکی از آنها دلش به حالم سوخت و 10 هزار تومان داد تا بتوانم خودم را به جایی برسانم.

در پی این شکایت تازه داماد وسه همدستش دستگیر شدند و صبح دیروز در شعبه هشتم دادگاه کیفری به ریاست قاضی حشمت الله توکلی و با حضور قاضی حسن محمدی مستشار دادگاه تحت محاکمه قرار گرفتند.در آغاز جلسه شاکی پرونده با اشاره به دامادش گفت: من تقاضای اشد مجازات برای متهمان دارم.

سپس تازه داماد در جایگاه ایستاد و گفت: «پدرزنم به من بدهکار بود، این سناریو را پیاده کردم تا طلبم را از او بگیرم آن کیف را هم خودم به‌مناسبت روز پدر برای او خریده بودم اما هیچ پولی سرقت نکرده‌ام. »

همدستان این جوان هم با پذیرفتن اتهام آدم ربایی گفتند تازه داماد ما را اجیر کرد و گفت که پدرزنش به او بدهکار است و برای وصول طلبش این کار را انجام می‌دهند.در پایان محاکمه، قضات برای صدور حکم درباره متهمان وارد شور شدند.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس