کد خبر 865929
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴
طالبان

رهبران گروه طالبان از عکس سلفی‌گرفتن اعضای برخی سران این گروه در زمان آتش‌بس با نیروهای امنیتی افغانستان عصبانی شده‌اند و بر اساس مصوبات جلسه دیشب، قرار است با این افراد برخورد کنند.

به گزارش مشرق، رویترز در گزارشی از عصبانیت رهبران طالبان از سلفی‌گرفتن اعضای این گروه در زمان آتش‌بس با نیروهای امنیتی افغانستان نوشت.

یکی از رهبران ارشد طالبان در این رابطه گفت: طالبان در مورد سلفی‌گرفتن اعضای این گروه با نیروهای امنیتی افغانستان در زمان آتش‌بس عصبانی بوده و آن را عملی ناپسند می‌داند.

بیشتر بخوانید:

طالبان: قصد تمدید آتش بس را نداریم

این رهبر طالبان که نخواست نامش فاش شود در ادامه تصریح کرد: پاکستان از این گروه خواسته بود که نیروهای خارجی نیز مشمول آتش‌بس باشند که  هیبت الله آخندزاده رهبر این گروه، این موضوع را نپذیرفته است.

وی در ادامه به جلسه اضطراری رهبران طالبان اشاره کرد و گفت: دیشب جلسه اضطراری تشکیل و به همه فرماندهان دستور داده شد که با کسانی که با نیروهای امنیتی و مقامات افغانستان عکس گرفته‌اند، برخورد شود.

این رسانه انگلیسی نوشت: اشرف غنی، رئیس جمهور افغانستان و طالبان هر کدام بطور جداگانه آتش‌بس موقتی را در زمان عید فطر اعلام کردند که این باعث شد که بسیاری از اعضای طالبان برای دیدار با اعضای خانواده خود عازم شهرهای افغانستان شوند.

اما با اینکه دولت افغانستان از ادامه آتش بس خبر می‌دهد، گروه طالبان این موضوع را تمام شده دانسته و خطاب به اعضای این گروه، فرمان ادامه نبرد را صادر کرده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس