کد خبر 865703
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۴
مسی

بازیکن پیشین منچستریونایتد تفاوت‌هایی را میان رونالدو و مسی عنوان کرده است.

به گزارش مشرق، جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در حالی این روزها فوتبال دنیا را تحت تاثیر قرار داده که همه نگاه‌ها به درخشش دو فوق ستاره فوتبال دنیا مسی و رونالدو است.


رونالدو در بازی اول تیم ملی پرتغال درخشید و 3 گل زد تا پرتغال برابر اسپانیا شکست نخورد اما مسی که تیمش برابر ایسلند بازی داشت نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد و با هدر دادن یک پنالتی در این بازی روز بدی را پشت سر گذاشت.

پاتریس اورا، بازیکن پیشین شیاطین سرخ و فوتبال فرانسه در اظهار نظری جالب تفاوت این دو بازیکن را اینگونه عنوان کرد: جام جهانی تورنمنتی است که همه نگاه‌ها به آن دوخته شده و به همین خاطر بازیکنان برای بازی در آن تحت فشار هستند.

این فشار به نفع رونالدو است چرا که او هنگامی که تحت فشار است بیشتر می‌درخشد، اما بر عکس مسی تحت فشار ناامید می‌شود. رونالدو سختی را بیشتر از مسی دوست دارد.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۸
    17 19
    دوره مسی تمومه رونالدو هم الان عالیه ولی برا جام جهانی بعد دورش تمومه
    • IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۸
      13 6
      ولی دوره تو خیلی وقته که تموم شده و قاچاقی زنده ای!!!خخخخخ
  • فرزین IR ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۸
    6 16
    جایگاه داور ایرانی در بازی های جام جهانی نشون دهنده قابلیت و داشتن پتانسیل توانا یی ایرانی ها است که متاسفانه سال های سال است بدلیل مسائل حاشیه ای سیاسی غیر ضرور جوانان توانمند ایرانی از آن محرومند
  • مهدی DE ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۸
    2 3
    ربطی به فشار نداره هردو در سطحی هستند که این مسائل براشون مهم نیست رونالدو یه پنالتی گرفت که نبود یه شوت زد که خورد دروازه بان گل شد و از طرف مسی بدبیاری اوورد و پنالتیش گل نشد خیلی مواقع هم برعکس بوده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس