کد خبر 859281
تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۸
شهید و شهادت - لاله - تشییع

تنها خواهشی که دارم این است که در شهید شدن من گریه نکنید، چون آن روز دشمن شاد می‌شود. هرگز شهیدان را از یاد مبرید و راه شهیدان را ادامه دهید و وفادار به امام عزیزمان باشید، چون نایب امام زمان است.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، سوم خردادماه و آزادسازی خرمشهر، واقعه‌ای تاریخی است که هرگز از ذهن‌ها پاک نمی‌شود.

در عملیات غرورآفرین «بیت‌المقدس» که از ۱۰ اردیبهشت‌ماه سال ۶۱ شروع شد و تا سوم خردادماه و آزادسازی خرمشهر ادامه یافت، شهدای بسیاری خون پاک خود را نثار میهن اسلامی‌مان کردند.

رزمندگان استان یزد هم مثل همیشه با حضور مستمر خود، نقشی را در این واقعه مهم ایفا کردند و این دفاع جانانه به مردم ولایی یزد لاله‌های سرخی را هدیه کرد.

در همین راستا به معرفی برخی از این شهدای والامقام می‌پردازیم.

شهید «محمود جهازی» دوم آبان‌ماه سال ۱۳۴۴ در یزد متولد شد و نورزدهم اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۶۱ بر اثر اصابت تیر مستقیم دشمن به شهادت رسید.

وصیت‌نامه

خدایا مرا جزو شهیدان کربلا قرار بده و مرا جزو آنانی قرار ده که در این راه شهید شده‌اند.

درود بر شما ای پدر مهربانم که یک فرزند خود را هدیه کردید و دیگری در راه خدا دست و چشم خود را به اسلام هدیه کرد؛ و درود بر توای مادرم، تنها خواهشی که دارم این است که در شهید شدن من گریه نکنید، چون آن روز دشمن شاد می‌شود. هرگز شهیدان را از یاد مبرید و راه شهیدان را ادامه دهید و وفادار به امام عزیزمان باشید، چون نایب بر حق امام زمان است و مساجد را خالی نکنید که به قول امام عزیزمان که گفتند «مسجد سنگر است» من از تمام مردم خوب و شهیدپرور حلالیت می‌طلبم.

از ملت شهیدپرور مهریز می‌خواهم مبادا یک موقع از آمدن فرزندشان به جبهه جلوگیری کنند و مبادا از رفتن آنان در سپاه و یا بسیج جلوگیری کنند.

می‌دانید که امام فرمودند: «اگر سپاه نبود کشور هم نبود» پس باید جوانان در هر کجا که هستند و می‌توانند خدمت کنند به تفرقه‌ها و توطئه‌های دشمنان گوش فرا ندهند و امیدوارم که حکومت مستضعفین بر مستکبرین در سراسر جهان پیروز شود ان‌شاءالله پرچم لااله‌الاالله در سراسر جهان به اهتزاز درآید به امید آن روز به یاری خداوند متعال.

فراموش نکنید که در این جنگ به یاری دیگر رزمندگان بشتابید و مادر جان خدا حافظت باد و راه امام را ادامه دهید.

خدا حافظ که من به دیدار خدا می‌روم، خداحافظ که من به دیدار شهیدان می‌روم؛ حق پیروز است.

منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس