کد خبر 859208
تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰
آتش نشانی

سخنگوی آتش‌نشانی تهران از وقوع انفجار شدید در یک مغازه خرید و فروش ضایعات در خیابان منصور شرقی خبر داد و گفت: بر اثر این حادثه چهار مرد به شدت مصدوم شدند.

به گزارش مشرق، سید جلال ملکی ساعت 11:08 امروز یک مورد حادثه انفجار در یک مغازه در خیابان منصور شرقی، بعد از بزرگراه امام علی (ع) به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان ایستگاه 113 آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد در مغازه‌ای به وسعت حدود 40 متر که در زمینه خرید و فروش اجناس ضایعاتی مخصوصاً ضایعات فلزی فعالیت می‌کرد، انفجاری رخ داده است.

بیشتر بخوانید:

عکس/ تخریب یک منزل مسکونی بر اثر انفجار گاز

وی خاطرنشان کرد: ظاهراً کارگران در این مغازه مشغول تخلیه اجناس تازه از راه رسیده بودند که به یکباره انفجار به وقوع پیوسته و چهار مرد که در محل بودند از ناحیه دست و پا دچار آسیب‌دیدگی‌های شدید شده و به سرعت به عوامل اورژانس تحویل داده شدند.

ملکی افزود: بر اثر این حادثه، علمک ساختمان مجاور دچار شکستگی و نشت شده که آتش‌نشانان نسبت به جلوگیری از نشت اولیه علمک اقدام کرده تا عوامل اداره گاز در محل حادثه حاضر شوند.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران متذکر شد: این حادثه منجر به آتش‌سوزی نشده اما به چند دستگاه خودرو که در اطراف محل حادثه پارک شده بود، به دلیل پرتاب شدن اشیاء فلزی خساراتی وارد شد، در نهایت پس از ایمن‌سازی، محل حادثه به عوامل انتظامی تحویل داده شد و عملیات در ساعت 12:30 پایان یافت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس