کد خبر 858534
تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵
لیگ قهرمانان اروپا

دو تیم فوتبال رئال مادرید و لیورپول در حالی در فینال لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم خواهند رفت که برای تعیین برنده بازی و قهرمان اروپا فاکتورهای زیادی تعیین کننده است.

به گزارش مشرق، تیم‌های فوتبال رئال مادرید و لیورپول شنبه‌شب در کیف فینال لیگ قهرمانان اروپا را برگزار می‌‏کنند. در آستانه این دیدار حساس به نکاتی کلیدی درباره آن اشاره می‏‌کنیم:

رونالدو

رئال مادرید در زمین نیاز به یک رهبر گلزن دارد و چه کسی بهتر از رونالدویی که در لیگ قهرمانان این فصل ۱۵ گل زده و در ادوار گذشته هم ستاره تیمش بوده است؟ در بازی مقابل بایرن او گل نزد، اما به نظر دوباره ستاره خطرناک رئال خواهد بود.

محمد صلاح

ستاره این روزهای لیورپول حسابی روی فرم است و حتی توانسته نامش را به عنوان یکی از مدعیان کسب توپ طلا هم مطرح کند. در کنار فیرمینیو و سادیو مانه لیورپول یکی از کشنده‎ترین سه‎گانه‎های دنیا را دارد که در رقابت‎های این فصل در ۱۴ بازی ۲۹ گل زدند.

دروازه‏‌بانان

کیلور ناواس در بازی مقابل بایرن مونیخ مورد انتقاد قرار گرفت که اشتباهاتی داشته است، اما شک و تردیدهایی درباره لوریس کاریوس هم وجود دارد. اما این دو می‌‏توانند با عملکردشان در دیدار فینال بسیار تعیین‌کننده باشند.

مالکیت توپ

هیچ یک از این دو تیم برای بردن بازی نیاز به مالکیت توپ ندارند، در نیمه نهایی هم این موضوع را دیدیم، اما بدون شک داشتن مالکیت توپ برای هر یک از دو تیم مزیتی بزرگ محسوب خواهد شد.

ریتم بازی

لیورپول تیمی است که بازی سرعتی را در دستور کار قرار خواهد داد و رئال مادرید مطمئنا ترجیح می‌دهد از کناره‌ها حمله کند. تونی کروس، لوکا مودریچ و ایسکو به نظر مالکیت توپ زیادی خواهند داشت و سعی می‎کنند سرعت بازی را پایین بیاورند. اما لیورپول هم برای سرعت دادن به بازی برنامه‌‎هایی خواهد داشت.

داور

میلوراد مازیچ صربستانی که ۴۵ سال سن دارد داور این بازی است. فشار زیادی روی او خواهد بود، مخصوصا به خاطر حرف و سخن‏‎های زیاد این فصل لیگ قهرمانان. این که او چقدر خوب بتواند از پس داوری این بازی بر بیاید در نتیجه تاثیر زیادی خواهد داشت.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس