کد خبر 858072
تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰
رضاییان

رامین رضاییان با انتشار پستی از هواداران و اعضای تیم اوستنده بلژیک خداحافظی کرد تا گمانه زنی ها در خصوص آینده فوتبالی وی آغاز شود.

به گزارش مشرق، لیگ بلژیک با ناکامی تیم رامین رضاییان به پایان رسید و حال با اتمام فصل، رامین رضاییان نیز دیگر قصد حضور در این تیم درجه 2 بلژیک را ندارد و ساز جدایی را خیلی زود کوک کرده است. او با انتشار پستی در اینستاگرام، نوشت: در ابتدا از هواداران اوستنده برای حمایت همه جانبه شان حتی در روزهای سخت سالی که در نهایت سال دلخواهم نبود، تشکر میکنم. این مسئله دلایل مختلفی داشت و من فرصت کافی برای اثبات خودم و کمک به هم تیمی هایم برای کسب نتایج بهتر نداشتم اما شما در زمان های سخت می فهمید که چه کسی با شما دوست است و من باید از هم تیمی هایم تشکر کنم که از من حمایت کردند و همچنین از همه کسانی که هرروز به من کمک کردند برای این که شرایط بهتر تیمی را ایجاد کنم. در آخر از مستر کوکه مدیرعامل تیم متشکرم.»

این پست در حالی منتشر شد که روز گذشته نام رامین رضاییان در فهرست نهایی تیم ملی دیده شد و خط خوردن وریا غفوری، کار را برای بازی کردن رضاییان آسان تر خواهد کرد. بازی برابر تیم های بزرگی چون مراکش، اسپانیا و پرتغال در جام جهانی، بازدید و بازتاب بسیاری خواهد داشت و درخشش در این مسابقات می تواند شرایط هر بازیکنی را تغییر دهد.

رامین رضاییان نیز می تواند با ثبت نمایش هایی خوب در صورت بازی کردن فصل نه چندان خوبش را به باد فراموشی بسپارد و حتی به پیشنهادات خوبی خارجی هم برسد؛ اتفاقی که البته در 28 سالگی بسیار سخت است و احتمالا اگر پیشنهادی هم باشد، از تیم های سطح پایین تر خواهد بود.

اما خداحافظی رضاییان از اوستنده، خبری بسیار خوب برای مدیران باشگاه های ایرانی است. مدیرانی که از همین حالا در تکاپوی خرید بازیکنان شاخص لیگ هستند و دفاع راست سابق تیم پرسپولیس، برایشان یک شاه ماهی به حساب می آید. کسی که 2 فصل در پرسپولیس حضور داشت و با ثبت عملکرد فنی خوب، چشم ها را به خود خیره کرد.

اولین بمب نقل و انتقالاتی ایران از بلژیک می‌آید؟

در واقع، او حالا اولین بمب نقل و انتقالاتی لیگ هجدهم محسوب می شود و احتمالا همچون فصل قبل، گمانه زنی های بسیاری در خصوص آینده اش وجود خواهد داشت. تمدید قرارداد برانکو ایوانکوویچ، رامین را در دورترین فاصله ممکن نسبت به اردوی سرخ ها قرار می دهد اما ترانسفر صادق محرمی به کرواسی و نیاز پرسپولیس به یک مدافع راست، شاید بازار شایعات را داغ کند.

رضاییان پیش تر تاکید کرده بود که هیچگاه به استقلال نخواهد رفت. دو تیم دیگر که مشتری رضاییان خواهند بود؛ سپاهان و تراکتورند، تیم هایی که پس از یک فصل مملو از ناکامی، اکنون به دنبال خرید بازیکنان بزرگ و بازگشت به سطح اول فوتبال ایران هستند. اما با این وجود، همه چیز به بازی های جام جهانی بستگی دارد و بعید است رضاییان به همین سادگی، قید اروپا را بزند.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پنجعلی5 IR ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۲
    8 23
    با وجود برانکو یقینا عشق ما به خونه ش بر نمیگرده ولی قلب ما در تسخیر رامین عزیز هست . پسر گلم هر کجا هستی موفق باشی .
  • IR ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
    4 0
    این که ترقه هم نیست .....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس