کد خبر 858002
تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۶
وحید شمسایی

مربی - بازیکن فصل پیش تاسیسات دریایی تهران در آستانه خانه‌نشینی دوباره قرار دارد.

به گزارش مشرق، وحید شمسایی مربی- بازیکن تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران این روزها با انحلال این تیم به صورت انفرادی تمرین می‌کند و باتوجه به مشخص شدن سرمربی تیم‌های مدعی مس سونگون و گیتی‌پسند اصفهان، تیم‌های با بودجه پایین به سراغش نمی‌روند. بنابراین احتمال بدون تیم ماندن او همچون چهار سال پیش دوباره وجود دارد.

وحید شمسایی درباره وضعیتش در فصل جدید لیگ برتر فوتسال اظهار کرد: همیشه گفته‌ام که به اصولم پایبندم. در وضعیت فعلی فوتسال یا باید مثل خیلی‌ها به هر طریقی در فوتسال باشم یا به اصولم پایبند بمانم. بنابراین دیگر به فوتسال فکر نمی‌کنم و از دو سه روز پیش به صورت جدی‌تر بیزینس خودم را از سرگرفته‌ام.

او در پاسخ به این پرسش که آیا احتمال دارد در صورت واگذاری تاسیسات دریایی به یک تیم تهرانی، به لیگ برتر بازگردد، گفت: دیگر به این فکر نمی‌کنم که چرا تاسیسات دریایی نماند و برایم فرقی نمی‌کند دست چه کسی می‌افتد. اصل کار که منحل شدن تاسیسات بود نباید اتفاق می‌افتاد. این تیم را به راحتی متلاشی کردند و هیچ چیزی جز خاطرات باقی نماند. الآن هم راحت در خانه نشسته‌ام و به کارهای روزمره‌ام رسیدگی می‌کنم. مطمئنا کارهای زیادی دارم که انجام دهم.

مربی - بازیکن فصل پیش تاسیسات دریایی اضافه کرد: به فوتسال فکر نمی‌کنم اما ورزش را سفت و سخت دنبال می‌کنم. تمرین‌هایم را قطع نکرده‌ام و فقط به عشق خود ورزش و جلوگیری از چاق شدن، این کار را انجام می‌دهم.

شمسایی همچنین درباره پیشنهادهای داخلی و خارجی‌اش گفت: یک پیشنهاد خارجی برای حضور در جام‌باشگاه‌های آسیا به عنوان بازیکن داشتم که پاسخ منفی دادم چون در کلاس کاری من نبود. با این سن و سال و بعد از شرکت در دوره‌های مربی‌گری، درست نیست به عنوان بازیکن در جام‌باشگاه‌ها بازی کنم. دو مدیر لیگ برتری هم با من صحبت کردند اما به آن‌ها هم پاسخ منفی دادم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس