کد خبر 857588
تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۴:۰۰
بی ام و ۳۲۸i

بی ام و سری ۳ استیشن واگن یکی از خودروهایی است که طرفداران زیادی بین خودرو دوستان دارد.

به گزارش مشرق، بی ام و سری ۳ استیشن واگن یکی از خودروهایی است که طرفداران زیادی بین خودرو دوستان دارد و یک اتومبیل اسپرت و در عین حال خانوادگی به شمار می رود. اما مدلی از این خودرو توسط یک تیونر معرفی شده است که گزینه بسیار جذاب تری در مقایسه با مدل جدید سری ۳ واگن به شمار می رود. معمولاً خودروهای واگن در ایران آنچنان طرفداران زیادی ندارد اما این گونه خودروها در اروپا فروش بالایی دارند و بازار علاقه زیادی به این گونه خودروها دارد.
 

بی ام و 328i
 

این خودرو که تصاویر آن را ملاحظه می کنید یک بی ام و ۳۲۸i واگن مدل ۲۰۰۹ است. این خودرو اما در زیر کاپوت خود به موتور S۶۵B۴۰ متعلق به اتاق E۹۲ بی ام و M۳ مجهز شده است. این موتور هشت سیلندر ۴ لیتری در حالت استاندارد نیز قدرت بسیار بالایی در حدود ۴۲۰ اسب بخار دارد اما مالک خودرو تصمیم گرفته است تا قدرت آن را باز هم افزایش دهد و برای همین منظور اقدام به نصب یک سوپرشارژر ESS VT۳-۶۲۵ روی موتور خودرو کرده است که قدرت نهایی موتور را به ۶۲۵ اسب بخار رسانده است.
 

بی ام و 328i

برای همخوانی با این قدرت بالا، رادیاتور، خنک کن روغن موتور، خنک کن روغن هیدرولیک، خنک کن گیربکس و سیستم اگزوز آکراپوویک Evo نیز روی این بی ام و نصب شده اند.
 

تغییرات این بی ام و سری ۳ استیشن واگن تنها به بخش فنی محدود نیست و در داخل کابین نیز شاهد نصب پشت آمپرهای مدل M۳ هستیم. در بخش بیرونی خودرو نیز سپرها، کاپوت و گلگیر های مدل M۳ در این خودرو نصب شده اند.
 

در انتها نیز شاهد استفاده از کمک فنرهای KW V۳ هستیم و رینگ های ۱۸ اینچی Volk با تایر های تویو رو این خودرو سوار شده اند.


جالب است بدانید که این خودرو با یک قیمت بسیار مناسب برای فروش گذاشته شده است و تنها با ۴۰ هزار دلار می توانید آن را خریداری کنید و خودرویی خانوادگی با قدرتی بیش از مکلارن F۱ را در پارکینگ منزل خود داشته باشید.

منبع: خودروبانک

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس