کد خبر 857562
تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۳
محمدرضا خانزاده

محمدرضا خانزاده نود و هشتمین بازیکن لیگ بر اساس نمرات سایت نود است. این بازیکن نسبت به سایر بازیکنان پدیده هم عملکرد بهتری نداشت و جایی در بین بهترین‌های این تیم ندارد.

به گزارش مشرق، در بین اسامی ۲۴ نفره منتشر شده برای سفر به ترکیه، ده بازیکن از لیگ برتر انتخاب شده‌اند. وحید امیری، مهدی ترابی، امید ابراهیمی، مجید حسینی، محمدرضا خانزاده، روزبه چشمی، علی قلی‌زاده، پژمان منتظری، رشید مظاهری و علیرضا بیرانوند بازیکنانی هستند که از لیگ برتر راهی روسیه می‌شوند. در بین این بازیکنان که هر هفته از آنالیزورهای برنامه نود نمره‌ای بین یک تا شش دریافت می‌کنند، محمدرضا خانزاده ضعیف‌ترین عملکرد را داشت. خانزاده در پایان این فصل معدل نمره ۳،۲۱ را کسب کرد که نود و هشتمین بازیکن لیگ برتر شده است. یعنی ۹۷ نفر دیگر این فصل بیشتر از نصف بازی‌های تیم‌شان بازی کرده‌اند و نمره‌ای بهتر از خانزاده گرفتند. در نمرات سایت متریکا که بر اساس تعداد عملکردهای هر بازیکن تعریف شده هم خانزاده با حضور در جایگاه ۱۰۲، ضعیف‌ترین بازیکن تیم ملی است.

محمدرضا خانزاده به عنوان ضعیف‌ترین بازیکن تیم ملی از نگاه نمرات سایت نود، از نظر آمار دیتای متریکا هم عملکرد خیلی قابل قبولی نداشته است. خانزاده در هر بازی لیگ فقط ۵،۲ عملکرد دفاعی داشته است. در حالی که مجید حسینی در هر بازی استقلال ۸،۱ عملکرد دفاعی داشت. یا در نبردهای هوایی خانزاده فقط ۱،۵ موفقیت در هر بازی دارد. که در تیم پدیده ۵ بازیکن از این حیث بهتر از او بوده‌اند. خانزاده به عنوان بازیکنی که این فصل ۱۸ بار در ترکیب فیکس و ۱ بار هم به عنوان تعویضی در مرکز خط دفاعی پدیده قرار گرفت در توپ‌گیری از حریف هم آمار خوبی نداشت و ۷ بازیکن پدیده بیشتر از او تکل موفق داشته‌اند. یا به عنوان نمونه روزبه چشمی در هر بازی استقلال دو برابر خانزاده در نبردهای یک مقابل یک موفق‌تر بوده و توپ حریف را می‌گرفت.

عملکرد خانزاده در لیگ هفدهم بر اساس آمار متریکا

خانزاده که در شش مسابقه پدیده به عنوان دفاع راست بازی کرده، آمار گل‌زده خوبی به جای گذاشته است. این بازیکن دو مرتبه زمانی که دفاع راست بود و دو بار هم وقتی که دفاع میانی بود برای پدیده گل زد. اتفاقی که باعث شده او دومین بازیکن پدیده از نظر نرخ تبدیل شوت به گل شود. از دیگر ویژگی‌های مثبت خانزاده این است که به راحتی از حریف خطا می‌گیرد. به‌جز این دو آیتم، محمدرضا خانزاده در هیچ عملکرد دیگری جزو ۴ بازیکن برتر تیم‌اش هم نبوده است.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۱
    19 8
    این باید باشه ولی وریا و سید جلال نباید باشن!
  • سید مهدی IR ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۱
    16 7
    اصلا معلوم نیست که اقا دلاله داره یه کارایی میکنه
  • ایران بزرگ IR ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۱
    9 25
    همش که نباید استقلال و پرسپولیس تو تیم ملی باشن همین شده که هی از این دو تیم میبرن اخرشم همیشه گند میزنن بر میگردن
  • بیژن IR ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۱
    1 0
    دقیقا بازیکنان استقلال و پرسپولیس بخاطر حمایت هوادارن نتیجه می گیرند ولی روسیه دیگه خبری از هواداران نیست
  • کمیل IR ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۰
    0 0
    وای

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس