کد خبر 856552
تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۰
رزمایش تیپ ویژه صابرین سپاه

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه می‌گوید که تجهیز و ارتقا آموزش‌های یگان‌های واگنش سریع این نیرو، اولویت اول نزسا در سال ۹۷ است.

به گزارش مشرق، سردار علی اکبر پورجمشیدیان معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه درباره اولویت‌های این نیرو برای ارتقا توان رزم در سال 97 گفت: در سال 97 مجموعه برنامه‌هایی برای ارتقا توان رزم یگان‌های زرهی و پیاده نیروی زمینی سپاه در دست اقدام داریم.

وی افزود: در همین راستا بنا داریم تا ضمن ارتقا کیفیت تجهیزات و بروز رسانی تانک‌ها و نفربرها، سطح آموزش‌های نیروی انسانی نزسا را نیز ارتقا دهیم.

سردار پورجمشیدیان تاکید کرد: همچنین درسال 97 سرمایه‌گذاری خاصی روی  یگان‌های واکنش سریع خواهیم داشت. در راستای ارتقا توان رزم یگان‌های واکنش سریع نزسا، اولویت اول ما ارتقا آموزش‌ها و پس از آن ارتقا تجهیزات یگان‌های واکنش  با تجهیزات بومی و ساخت داخلی است.

ابتدای سال گذشته سردار عبدالله عراقی جانشین سابق نیروی زمینی زمینی سپاه از تشکیل یگان‌های واکنش سریع در نیروی زمینی سپاه خبر داده بود.

به گفته سردار عراقی، این یگان‌ها بنا به تدبیر فرمانده کل قوا و از تبدیل تیپ‌های تکاور نیروی زمینی به یگان‌های واکنش سریع تشکیل شده‌اندو  قادرند در زمان کمی، فراخوان و سازماندهی و آماده به جنگ شده و در کمتر از 24 ساعت به هر نقطه‌ای از کشور اعزام شوند و به اجرای عملیات پرداخته و وارد جنگ شوند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 4
  • کارمند سابق سازمان فضایی RU ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۹
    27 11
    مشرق جان دستم به دامنت الآن تنها امید ما رسانه هایی مثل شماست اخباری به گوش میرسه از وعده وعید یک عده در داخل به غربی ها برای توقف کامل تمام برنامه های موشکی آن قدر شرافت ندارن که حتی مثل همان ژاپنی که قبلا مثال زدن رو به مردم معرفی کنن که الان چه برنامه سنگین فضایی و راکت های فضایی پر قدرتی داره...ما واقعا نمی دونیم قراره چی بشه اما اگر قرار هست برنامه موشکی ایران بخصوص در بخش بالستیک متوقف بشه یا دیگر تستی انجام نشه حداقل باید برنامه فضایی ایران نه تنها متوقف نشه بلکه توسعه اون بیشتر بشه وگرنه چیزی از زیر ساخت های موشکی ایران در دهه های بعد نخواهد ماند.....متاسفانه اکثر مراجع تقلید هم در این زمینه ناآگاه هستن و فکر می کنن فقط امریکا برنامه فضایی داره و خبر ندارن حتی هند و چین و ژاپن کره و اسراییل هم در منطقه برنامه فضایی دارن.......ژاپنی ها با وجود شکست در جنگ و اشغال شدن آن قدر شهامت و شرافت و سواد داشتن که حداقل تونستن برنامه فضایی خودشون رو حفظ کنن و توسعه بدن...بعضی در داخل مثل اینکه از شکست خورده های ژاپنی کم ترن.......
  • صداقت US ۰۳:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۱
    0 7
    هنوز مثل زمان جنگ با عراق می جنگند. دکترین دفاعی جدیدی ندارند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس