امیر قلعه نویی

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: ممنون هستیم که اقای تاج و وزیر ورزش که این تیم ها را خوب حمایت می‌کنند ما در زمین نباختیم.

به گزارش مشرق، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری گفت: به این فوتبال نباید تبریک گفت. من تبریک را به آقای تاج و سلطانی فر می گویم. ممنون هستیم که ‌آقای تاج و وزیر ورزش که این تیم ها را خوب حمایت می‌کنند ما در زمین نباختیم. دو بازیکن حریف باید اخراج می شد و یک پنالتی ما دیده نشد. 

*تیام و یک بازیکن دیگر استقلال باید اخراج می‌شدند

وی افزود: در این بازی تیام و یک بازیکن دیگر استقلال باید اخراج می‌شدند. من به استقلال تبریک می‌گویم اما به فوتبال تبریک نمی‌گویم این تبریک گفتن ندارد. زندگی جریان دارد و فوتبال هم برد و باخت دارد اما یک هفته است که به ما و ناموس ما فحاشی می‌کنند. من از هوادارانی که برای حمایت از ذوب‌آهن به ورزشگاه آمدند تشکر می‌کنم. آقای سلطانی‌فر مبارکت باشد، پدر ورزش ایران تبریک، آقای تاج مبارکت باشد. سر یک تیم شهرستانی را بریدند. اینها آه دارد، من به این آقایان تبریک می‌گویم.

* یادم رفت به کی روش هم تبریک بگویم!

وی در پاسخ به این سؤال که آیا بحث‌هایی که قبل از بازی بین او و کی‌روش به وجود آمد چقدر روی این مسئله تأثیر داشت، گفت: یادم رفت که این مسئله را به کی‌روش هم تبریک بگویم.

* استقلال دو بازیکن داشت که نمی‌شد آنها را گرفت؛ تیام و داور

قلعه‌نویی در مورد اینکه بحث اعلام لیست تیم ملی قبل از بازی واقعاً روی کار تیمش تأثیرگذاشته است؟ گفت:‌بچه‌های ما درون زمین مردانه فوتبال بازی کردند و جنگیدند این مسئله هیچ تأثیری نداشت. آنها دو بازیکن داشتند که نمی‌توانستیم ‌آنها را بگیریم تیام و داور را به هیچ وجه نمی‌توانستیم بگیریم. باید به تیام به خاطر فوتبال سطح بالایی که دارد و به داوران و آن عزیزانی که گفتم تبریک بگوییم. در این فوتبال اتفاقاتی رقم می‌خورد که جای تبریک دارد.

* از باشگاه خواسته بودم که نامه بزنند داور از شرق آسیا انتخاب شود

وی در مورد اینکه این آخرین بازیش روی نیمکت ذوب‌آهن بود، عنوان کرد: اجازه بدهید ۲۴ ساعت ریکاوری شویم و از این فوتبالی که بود لذت ببریم. آن وقت در این مورد تصمیم می‌گیریم این معرفت فوتبال نیست که سر یک تیم شهرستانی را به این شکل ببرند. شما دیروز داور بازی را دیدید که چقدر زیبا مسابقه را قضاوت کرد. من به باشگاه هم سه چهار روز قبل گفتم نامه بزنید تا داور از شرق آسیا انتخاب شود. این داوران در این جو دچار مشکل می‌شوند چیدمان داوری کاملاً مشخص بود و از سوت دقیقه یک مشخص می‌شود چه بلایی قرار است سر تیم بیاید.

* الان دیگر با غیرت شده‌ام!

سرمربی ذوب‌آهن وقتی یک خبرنگار گفت تیمش بازی خوبی انجام داد در واکنش اعلام کرد: کسی را نزدیم و وقت هم تلف نکردیم.

وی در پاسخ به سؤال همان خبرنگار در رابطه با اینکه هواداران علیه او شعار دادند و او را به بی‌غیرتی متهم کردند، گفت:‌ الان دیگر با غیرت شده‌ام.

* اگر کسی به مادر شما توهین کند سعه صدر نشان می‌دهید؟

همان خبرنگار از قلعه‌نویی سؤال کرد که او کسی است که همه قهرمانی‌های این تیم را آورده است  و شاید دلیل واکنش هواداران امروز به او صحبتی است که در مورد خانواده آنها کرده است، اظهار داشت:‌ من هم بحثم به همان تماشاگرنماها بود چطور آنها به خانواده من و مادرم که به رحمت خدا رفته توهین کنند و من بگویم دست شما درد نکند. شما حاضر هستید به خانواده و مادرتان توهین کنند. اگر این اتفاق بیافتد و کسی به مادر شما توهین کند سعه صدر از خود نشان می‌دهید.

* امروز یاد بحرین افتادم
قلعه‌نویی در جواب به آخرین سؤال در مورد اینکه چه دلیلی دارد علیه ذوب‌آهن این اقدام انجام شود، عنوان کرد: دلیل این مسئله مشخص است استقلال به کجا وابسته است (در جواب به قلعه‌نویی اعلام شد که استقلال به وزارت ورزش تعلق دارد). دیگر همه چیز مشخص است این پیروزی مبارک‌شان باشد من به فوتبال تبریک نمی‌گویم به سلطانی‌فر، تاج و استقلال تبریک می‌گویم. امروز فوتبالی را هم مشاهده کردیم تقریباً به یاد بحرین افتادیم اگر بگوییم نه دروغ گفتیم. من خیلی جاها چهار یا پنج گل خورده‌ام ولی فوتبال بازی کردم به الدحیل باختم ولی فوتبال بازی کردم. در عمرم هیچ‌وقت این شکل فوتبال را بازی نکرده‌ام. به هر حال شما ببینید چقدر تا انتخابات زمان باقی مانده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • وحید IR ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۵
    12 3
    حال اگر بردی بودی بازم همین صحبت بود!نه وقت تو باخت یاد هم چیز می افتن
  • کوروش کبیر ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۵
    5 10
    زنده باد ذوب آهن.زنده باد اصفهان.زنده باد تیمهای با غیرت شهرستانی که بدون کوچکترین حمایت از طرف دولت و داور دارن فوتبال مردانه بازی میکنن.و تف به این دوتا تیم کثیف تهرانی (لنگیها و کیسه کشها )که تا بوده با پول بیت المال وداور و دولت حق تیمهای شهرستانی رو خوردن و گند زدن به فوتبال این مملکت
  • maral IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۶
    7 7
    عشق من امیر قلعه نوعی
  • IR ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۶
    9 3
    اینحرفا چیه.چون استقلال برده این حرفارو می زتید.استقلال حقش برد بود.هر چند من بافحاشی ی عده تما شاگر نمامخالفم وهمیشه این افرادشیرینی فوتبال رابه گند میکشونند.ماباید یادبگیریم احترام به بزرگان وپیشکسوتان روبه مانند اقای قلعه نوعی.
  • اسد IR ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۶
    3 1
    ماهم بادیدن بازی پربرخورد ذوبی ها یاد بازی کامرون در جام جهانی 1990 مقابل ارژانتین افتادیم که تیم مارادونا را چطوری اش ولاش کردن تا بردن البته به دستور مستقیم سرمربی شان
  • عابدین IR ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۶
    7 4
    آخه باشگاه ذوب آهن عددی هستش نامه بزنه که داوررو عوض کنن ....توهم زدی امیر جون ... تو چطور وقتی میبری همه چی خوبه ممنون همه هستی ولی وقتی میبازی همه چی بده ... تو خودت تو این فوتبال بزرگترین لابیها و پشت پرده ها رو داری بعد به اینو اون گیر میدی ...تمومش کن جانم حرص هم نخور ...
  • IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۶
    1 2
    قلعه نوعی جای یاد دادن و طرح ریختن تو بازی خطا یاد داده بود به بدبختا اخه چی بهت میرسه یه که میخاد بره بالا بزنی دروازه بان و بازی کن های مهم خطا بشه بهد بیایی بگی نا حمایتی
  • RU ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۶
    0 0
    مشرق می بینم که کارشناسی داوری بازی استقلال رو بایکوت کردی!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس