کد خبر 855742
تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۶
بیک زاده

مدافع - هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال تهران مدعی شد که در زمان مربیگری امیر قلعه‌نویی برخی از بازیکنان در این تیم کم‌کاری کردند.

به گزارش مشرق، امیر قلعه‌نویی، سرمربی پیشین استقلال امروز (سه‌شنبه) در مصاحبه‌ای از کمیته اخلاق درخواست کرد که به حرف‌های گذشته هاشم بیک‌زاده و کریم بوستانی در مورد شائبه کم‌کاری برخی از بازیکنان استقلال (زمانی که در این تیم مربیگری می‌کرد) رسیدگی کند. این در حالی است که بوستانی هم امروز در مصاحبه‌ای تأکید کرد که برخی از بازیکنان استقلال به قلعه‌نویی خیانت کردند.

هاشم بیک‌زاده هم در واکنش به اظهارات اخیر قلعه‌نویی گفت: فکر می‌کنم باید در یک زمان مناسب در این خصوص صحبت کرد. ما در آن فصل تا هفته بیستم یا بیست‌ودوم در صدر جدول بودیم، ولی به یک‌باره همه چیز عوض شد و ما در پایان قهرمانی را از دست دادیم. حتی شانس کسب سهمیه آسیا داشتیم، ولی اتفاقاتی رخ داد که باید مفصل در موردش صحبت کنیم.

مدافع - هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال تهران همچنین تصریح کرد: متأسفانه برخی از بازیکنان استقلال کم‌کاری کردند. آن تیم حتی می‌توانست در آسیا هم قهرمان شود. من این را حس کردم که واقعاً برخی با نهایت توان خود بازی نمی‌کردند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس