کد خبر 854963
تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۲:۱۵
فیلم/ ماجرای حادثه تیراندازی در مشهد

مرگ پسر جوان در حمام خانه با شلیک سلاح شاه‌ کش، پلیس را در برابر معمای مرگی مرموز قرار داد.

به گزارش مشرق، ساعت ۲۳ جمعه یکی از ماموران کلانتری ۱۶۰ خزانه در تماس با مرادی، بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران از مرگ مشکوک پسری ۲۹‌ساله در بیمارستان آیت‌ا... کاشانی در محله خزانه خبرداد. با دستور بازپرس جنایی تیمی از ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران برای ادامه تحقیقات در بیمارستان حاضر شدند.

بیشتر بخوانید:

قتل نوزاد ۲ ماهه در دعوای خانوادگی

آنها با تحقیقات اولیه از مسئولان بیمارستان متوجه شدند مرد جوان از سوی دو برادر و مادرش به بیمارستان منتقل شده است. در حالی که آنها به پزشکان اعلام کرده بودند پسر جوان در خانه بی‌هوش و دچار گازگرفتگی شده است اما پزشکان بیمارستان متوجه آثار زخم روی بدن او شدند. در ادامه معاینات آثار شلیک گلوله روی گیجگاه او دیده شد.

ماموران در ادامه تحقیقات متوجه شدند گلوله‌ای که به مرد جوان اصابت کرده از نوع شاه‌کش است. ماموران با هماهنگی قضایی برای رازگشایی از مرگ مشکوک مرد ۲۹ ساله به تحقیقات از دو برادر و مادر متوفی پرداختند.

مادر خانواده به افسر تحقیق گفت: من و پسرانم برای انجام کاری بیرون از خانه رفته بودیم، زمانی که بازگشتیم چندبار پسر ۲۹ ساله‌ام را که معتاد است و در خانه تنها مانده بود، صدا زدیم. اما پاسخی نداد. یکی از پسرانم او را در حمام یافت. با احتمال این‌که او دچار گازگرفتگی شده، پسرم را به بیمارستان آوردیم اما او فوت کرد. نمی‌ دانم علت مرگ او چیست .

این در حالی بود که دو برادر متوفی نیز گفته‌های مشابهی را مطرح کردند و مدعی شدند زمانی که برادرشان را به بیمارستان آورده‌اند متوجه زخم ناشی از گلوله به گیجگاه او شده‌اند.

این سه نفر برای ادامه تحقیقات به اداره دهم پلیس آگاهی تهران احضار شدند و در آنجا مورد تحقیقات قرار گرفتند که این بار اظهارات جدیدی را مطرح کردند.

این بار مادر متوفی به افسر تحقیق گفت: من و دو پسر دیگرم زمانی که به خانه بازگشتیم، متوجه شدیم پسر ۲۹ ساله‌ام در حمام با سلاحی که به دست داشته خودکشی کرده است. از ترس این‌که همسایه و فامیل متوجه ماجرا نشوند وانمود کردیم او دچار گازگرفتگی شده است، بدن او را در حمام شستیم و بعد او را به بیمارستان برده و وانمود کردیم براثر گازگرفتگی فوت کرده است.

دیروز ـ شنبه ـ زن میانسال و دو پسرش در شعبه دوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران مورد تحقیقات قرار گرفتند و اظهارات پیشین خود را تکرار کردند.

با توجه به این که سلاحی در خانه متوفی پیدا نشد و اظهارات خانواده او ضد و نقیض است، ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران همچنان در حال تحقیق از خانواده متوفی هستند تا راز مرگ مشکوک جوان ۲۹ ساله فاش شود.

منبع: جام جم آنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمود IR ۰۶:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۴
    4 0
    جنایت خانوادگی بوده
  • IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۴
    1 0
    اخرعقل‌هستندایناروبرای‌برجام‌می‌فرستادند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس