کد خبر 853199
تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۹
سقوط خونین کارگر بر روی میلگرد

کارگری هنگام کار در یک مجتمع تجاری در حال ساخت، از ارتفاع چهار متری به پایین سقوط کرد و بر روی میله گردهای فلزی ساختمان افتاد.

به گزارش مشرق، ساعت 8:35 صبح امروز سقوط کارگر از ارتفاع در خیابان تهرانپارس، شهرک حکیمیه، خیابان پاسگاه به سامانه 125 اعلام شد که ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران، بی‌درنگ زنگ ایستگاه 56 و گروه امداد و نجات 10 را به صدا درآورد و آتش‌نشانان به محل حادثه اعزام شدند.

بهمن رضایی‌نیا؛ رئیس ایستگاه 57 آتش‌نشانی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: یک کارگر هنگام کار در یک مجتمع تجاری در حال ساخت، به علت نامعلوم از ارتفاع چهار متری به پایین سقوط کرد و بر روی میله گردهای فلزی ساختمان افتاده بود.

وی ادامه داد: آتش‌نشانان پس از بررسی محل حادثه، خود را به فرد مصدوم رساندند و به وسیله تجهیزات مخصوص و برانکارد با رعایت کامل اصول ایمنی کارگر بیست و پنج ساله را از محل حادثه خارج کرده و به سطح زمین انتقال دادند.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ علت بروز این حادثه بی‌احتیاطی و عدم استفاده از تجهیزات ضروری بود و با توجه به مصدومیت کارگر جوان از نواحی گردن، دست و پاها، وی برای مداوا به مرکز درمانی منتقل شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۷
    14 0
    وای خدا دلم ریش شد
  • IR ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۷
    5 4
    عدم رعایت احتیاط همین است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس