کد خبر 850165
تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۸
گرت بیل

بال ولزی سفیدپوشان مادریدی احتمال پیوستنش به جمع سرخپوشان مونیخی را رد نکرد.

به گزارش مشرق، در ماه ژانویه 2018 و در جریان فصل نقل‌وانتقالات زمستانی اخیر، رسانه‌های انگلیسی خبر دادند که بایرن مونیخ نسبت به جذب گرث بیل علاقه‌مند است، بازیکنی که در فصل جاری چندین بار مصدوم شده و آنطور که باید نتوانسته نقشی کلیدی در رئال مادرید ایفا کند.

بال ولزی کهکشانی‌ها در آستانه دیدار امشب (چهارشنبه) رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در دور رفت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا در واکنش به علاقه‌مندی باواریایی‌ها به جذب او گفت: در فوتبال هیچ چیز غیرممکن نیست. در حال حاضر از بازی برای رئال مادرید لذت می‌برم.

وی افزود: بایرن مونیخ تیم شگفت‌انگیزی است و همیشه یکی از موفق‌ترین تیم‌های گذشته اروپا بوده است. برای هر بازیکن افتخاری است که حضور او را به بایرن نسبت دهند، اما تأکید می‌کنم که من در حال حاضر بازیکن رئال مادرید هستم.

بیل با اشاره به رقم فسخ 500 میلیون یورویی قراردادش نیز خاطرنشان کرد: به نظرم پرداخت چنین رقمی نیز روزی ممکن خواهد شد. 10 سال پیش چه کسی فکرش را می‌کرد که بازیکنی 222 میلیون یورو (اشاره به نیمار) بیارزد؟ در آن زمان گفته می‌شد که این شدنی نیست، اما من اطمینان دارم که این ارقام در آینده افزایش پیدا خواهد کرد. به همین خاطر معتقدم روزی کسی حتی این رقم 500 میلیون یورویی را هم پرداخت خواهد کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس