کد خبر 849805
تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵
لوازم خانگی

با توجه به افزایش قیمت لوازم خانگی از ابتدای اردیبهشت ماه برخی از سایت های اینترنتی فروش کالا سود جویانه اقدام به فروش کالا نمی کنند.

به گزارش مشرق، با توجه به نوسان نرخ ارز در ماه‌های اخیر و تاثیرپذیری اکثر بازارها از نوسانات، شاهد افزایش قیمت برخی کالاها از جمله لوازم خانگی در بازار هستیم.

این نوسانات بر روند سفارش پذیری سایت‌های فروش لوازم خانگی نیز تاثیرگذار بوده و فروش کالا را تا اطلاع ثانوی متوقف کرده است.

به گفته مسئولین بازار لوازم خانگی از ابتدای اردیبهشت ماه با افزایش ۵ درصدی قیمت‌ها روبرو شده که این رقم در واقعیت تا حدود ۱۵ درصد نیز مشاهده می‌شود و مهم‌ترین عامل ثبات نرخ ارز و توقف خرید و فروش آن است، تا جایی که برخی از  سایت‌های اینترنتی فروش کالا سود جویانه اقدام به فروش کالا نمی‌کنند و در انتظار مشخص شدن قیمت‌های جدید خرید کالا برای فروش کالاهای باقی مانده در انبار خود هستند.

در این رابطه محمد طحان پور رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی بیان کرد: قیمت لوازم خانگی در بازار از ابتدای ازدیبهشت ماه ۵ درصد افزایش داشته است و فروشندگان باید با احتساب این نرخ کالاهای خود را به مشتریان عرضه کنند.

وی در ادامه افزود:هیچ فروشنده‌ای اجازه ندارد کالای فروخته شده را به بهانه افزایش قیمت به خریدار تحویل ندهد و یا درخواست مبلغ بیشتری کند.

به نظر می‌رسد برخی از فروشندگان و سایت‌های اینترنتی فروش لوزام خانگی در انتظار زمان مناسبی برای فروش کالاهای خود با نرخ بالاتر به مشتریان هستند که در این میان باید مسئولین با نظارت بیشتر از سوء استفاده‌های این چنینی جلوگیری کنند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
    0 0
    مشکل سایت لوازم خانگی فروشی نیست .مشکل تورم بالا در کشورمون که هیچ وقت نمی خواد درست بشه .
  • طاهری IR ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۶
    0 0
    هرجا پیدا کردی 5درصد بیا من ازت ده درصد گرون تر میخرم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس