کد خبر 849700
تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸
محسن خلیلی

مهاجم پبشین تیم فوتبال پرسپولیس به آینده این تیم در لیگ قهرمانان آسیا امیدوار است و دستیابی به قهرمانی این رقابت‌ها را برای شاگردان برانکو ممکن می‌داند.

به گزارش مشرق، محسن خلیلی در مورد بازی اخیر پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: شاید نتیجه خوبی در این مسابقه برای پرسپولیس رقم نخورد، اما در کل یک بازی جاندار و باکیفیت را شاهد بودیم. مسابقه‌ای که به نظر من می توانست یک دیدار تدارکاتی خیلی خوب برای تیم برانکو قبل از بازی حساس با الجزیره امارات باشد.

وی در ادامه افزود: در این مسابقه ذوب‌آهن روی دو موقعیت گلزنی که داشت نهایت استفاده را برد، آنهم در شرایطی که پرسپولیس کنترل بازی را در دست داشت و می‌توانست گل‌های بیشتری را به ثمر برساند. در هر صورت تیمی که چند هفته از قهرمانی‌اش می‌گذرد و یک فصل سنگین را پشت‌سر گذاشته، طبیعی است انگیزه بازیکنانش برای چنین بازی‌های تشریفاتی خیلی بالا نباشد در حالی که ذوب‌آهن با تمام وجودش برای کسب عنوان دومی و سهمیه آسیا جنگید و از امتیاز میزبانی هم نهایت استفاده را برد. پرسپولیس هم انصافاً خوب بازی کرد و از لحاظ تاکتیک و ایجاد موقعیت تیم برتر میدان بود.

مهاجم سال‌های نه چندان دور پرسپولیس با تمجید از برانکو و تیمش خاطرنشان کرد: طبیعی است که در این شرایط بازیکنان و مربیان پرسپولیس تمرکز اصلی‌شان را روی بازی‌های لیگ قهرمانان گذاشته‌اند و به بازی‌های باقیمانده لیگ نگاه دیدار تدارکاتی داشته باشند. از نظر من پرسپولیس شایسته‌ترین تیم برای قهرمانی بود از این جهت که مشکلاتش شاید حتی بیشتر از رقبای خود بود  که بارزترین آن محرومیت از جذب بازیکن بود. این تیم حتی مهدی طارمی، ستاره خود را هم از دست داد، اما با این حال کمترین افت و نوسان را داشت و حتی چند هفته زودتر قهرمانی‌اش را مسجل کرد. واقعاً باید به برانکو و بازیکنان پرسپولیس و همچنین مدیریت این باشگاه خسته نباشید گفت که روز‌های سخت را با موفقیت پشت‌سر گذاشته و دل هواداران را با کسب قهرمانی شاد کردند.

خلیلی در ادامه با اشاره به بازی‌های پیش‌روی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا نیز گفت: همه تیم‌های قدر آسیا در بهترین شرایط خود را آماده این رقابت‌ها کرده و بازیکنان خارجی باکیفیتی را جذب می‌کنند، در حالی که پرسپولیس چاره‌ای ندارد جز اینکه با همین داشته‌هایش کنار بیاید. البته شنیده‌ام حمیدرضا گرشاسبی خیلی تلاش می‌کند تا محرومیت پرسپولیس از سوی فیفا بخشیده شود که اگر تلاش‌های او نتیجه دهد واقعاً باید به وی یک خسته نباشید گفت. مسلماً برانکو دوست دارد در فصل نقل‌وانتقالات تیمش را تقویت کند تا بتواند انتظارات هواداران را که روزبه‌روز بیشتر می‌شود، برآورده سازد. قهرمانی در آسیا افتخاری نیست که پرسپولیس نتواند آن را کسب کند، اما برای کسب این عنوان باید هزینه کرد و امکانات نیز برای برانکو و تیمش فراهم شود. من به آینده این تیم در آسیا بسیار امیدوارم و انشالله جشن بعدی پرسپولیس قهرمانی در این مسابقات باشد.

وی در پایان ضمن تبریک آقای کلی به علی علیپور، گفت: خوشحالم که آقای گل لیگ باز هم از پرسپولیس بود. علیپور یک مهاجم جوان و آینده‌دار نشان داد که اگر همین مسیر را ادامه دهد می‌تواند تا سال‌های سال‌های در پرسپولس و همچنین تیم ملی بدرخشد. او هنوز جا برای پیشرفت دارد و فقط باید دست از تلاش برنداشته و انگیزه‌اش را برای موفقیت‌های بیشتر و بزرگ‌تر از دست ندهد. مطمئناً حفظ این جایگاه و ارتقای آن خیلی سخت‌تر از رسیدن به آن است که امیدوارم علیپور موتور گلزنی‌اش بهتر کار کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس