کد خبر 849465
تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۷
علیخانی

رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای شهر تهران با اشاره به اینکه هم‌چنان به عارف و هاشمی رأی می‌دهد، گفت: ۷ نفری که فردا انتخاب می‌شوند باید استعلام‌های قانونی آنها انجام شود.

به گزارش مشرق، محمد علیخانی درباره مراحل انتخاب شهردار اظهار داشت: در جلسه هم‌اندیشی صبح فردا 7 نفر برای شهرداری تهران انتخاب می‌شوند که باید برنامه‌های خود را ارائه دهند.

وی افزود: ممکن است از لیست 28 نفره‌ای که در جلسه گذشته برای شهرداری تهران بسته شد افرادی انصراف دهند.

بیشتر بخوانید:

کدام نقطه تاریک در زندگی نجفی باعث استعفایش از شهرداری شد؟/ نجفی بیماری را برای سرپوش گذاشتن بر نقطه ضعفش بهانه کرد

یک تعارف دیگر تا شهرداری پایتخت!

علیخانی بیان داشت: رأی بنده به آقایان عارف و محسن هاشمی همچنان به قوت خود باقی است و اگر آقای عارف خودش بخواهد در لیست قرار نگیرد آن موقع اسم وی را نخواهم نوشت.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای شهر تهران افزود:‌7 نفری که فردا انتخاب می‌شوند باید استعلام‌های قانونی آنها انجام شود که کارها به جلو پیش برود و در آینده با مانعی برای انتخاب شهردار مواجه نشویم.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه بعضی از گزینه‌های شهرداری تهران جزو بازنشستگان محسوب می‌شوند گفت: یکی از نمایندگان مجلس خبری داده مبنی بر اینکه قانونی در حال تصویب است تا بازنشستگان تعیین تکلیف شوند و اعضای شورای شهر باید این موضوع را مدنظر داشته باشند تا فردی را به عنوان شهردار انتخاب نکنند که با مشکلاتی درآینده مواجه شوند. قطعا ًدر 28 نفر انتخاب‌شده افرادی بازنشسته هستند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس