سیدحسین حسینی

مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال استقلال به خداحافظی دروازه‌بان جوان آبی‌پوشان واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، اشکان نامداری درباره پست عجیب سید حسن حسینی در صفحه شخصی‌اش پس از پایان بازی مقابل پیکان و اینکه از استقلال خداحافظی کرده اظهار داشت: برخی از دروازه‌بان‌ها در مقطعی تصمیماتی می‌گیرند که به‌خاطر ناراحتی‌شان از گل خوردن است. حسینی چطور می‌تواند خداحافظی کند، وقتی 4، 5 بازی دیگر در پیش داریم؟ حسینی از گل خوردن ناراحت می‌شود و به او گفته‌ایم که همه دروازه‌بان‌ها گل می‌خورند.

وی افزود: حسینی تصمیم مقطعی گرفته و همان‌طور که گفتم، به‌خاطر گل‌هایی که امروز خورد، ناراحت بود. در رختکن به او گفتم "فدای سرت و دیگر به این موضوع فکر نکن". خوب است که توقع انسان از خود بالا باشد، اما آن‌قدر هم خوب نیست که با یک اتفاق این‌گونه ناراحت شود. دروازه‌بان‌های تیم ملی هم گل می‌خورند. حسینی کمی حساس شده و چون دوران گل‌ نخوردن را گذرانده فکر می‌کند با گل خوردن به عقب بازگشته است. در رختکن به او گفتم "دیگر به امروز فکر نکن و اگر توانستی حتی بیرون برو و کمی در هوای آزاد دور بزن"، اما به‌یک‌باره دیدم که چنین پستی گذاشته و تعجب کردم.

مربی‌ دروازه‌بان‌های استقلال خاطرنشان کرد: هیچ فشار روانی روی حسینی نیست، خاصیت شفر این است که به بازیکن فشار نمی‌آورد و اگر هم ببیند بازیکنی تحت فشار است با مدیریت او را از فشار خارج می‌کند. رابطه دروازه‌بان‌های استقلال با هم خوب است و همان‌طور که گفتم حسینی بابت هر گلی که می‌خورد خیلی زود ناراحت می‌شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • عباس IR ۰۱:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۴
    2 0
    بخدا من پرسپولیسیم .. ولی واقعا زشت برا همچین دروازبانی که اینقدر با استعداد با دوتا گل همچین افکاری میاد تو سرش .. همینه که ایرانیا هیچ وقت پیشرفت نمیکنن
  • محمد IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۴
    0 1
    عقاب اسیا کیه..... سید نهدی رحمتیه
  • سهیل IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۴
    0 0
    دروازه بان فقط سید مهدی رحمتی
  • ساعد GB ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۴
    1 0
    غیرت یعنی سید مهدی رحمتی
  • فاطی IR ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    0 0
    عشق فقط سید حسین حسینی خاک تو اون سر کسی ک میگه سید مهدی رحمتی خوبه کجای مهدی رحمتی خوبه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس