کد خبر 849194
تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۴
حسن زمانی

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال، گفت: اگر می‌بینید مصاحبه‌ای می‌کنم به خاطر دفاع از نام استقلال و هوادران این تیم است ضمن آنکه خودم را موظف می‌دانم که پاسخگوی مردم باشم.

به گزارش مشرق، حسن زمانی در خصوص دیدار استقلال مقابل پیکان و همچنین صحبت‌هایی که سیدرضا افتخاری بعد از پایان مسابقه در مورد اینکه زمانی نباید اینقدر مصاحبه کند، گفت: از پیروزی استقلال خوشحال هستم و خوشحال‌تر هستم که تماشاگران راضی به خانه‌هایشان رفتند ما هم مثل همه آنها از عملکرد تیم به وجد آمدیم و استقلال بار دیگر نشان داد که چه قابلیت‌هایی دارد آن هم در حالی که تیم 10 نفره بود.

 

وی افزود: در مورد صحبت‌های آقای افتخاری نظر خاصی ندارم و مبنای من همیشه احترام به همکارانم بوده است. من وظیفه‌ام پاسخگویی به  هواداران و مردم است و اگر می‌بینید  مصاحبه‌ای انجام می‌دهم برای دفاع از نام استقلال است و نمی‌توانم وقتی می‌بینم حق باشگاه در خیلی موارد خورده می‌شود مجبور می‌شوم واکنش نشان بدهم.

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال تأکید کرد: من شخصیتی دارم که وقتی در مجموعه‌ای کار می‌کنم به آن متعصب باشم به خصوص حالا که می‌بینم استقلال با این همه طرفدار مسئولیت ما را سنگین کرده است. خیلی از مواقع باید برای دفاع از نام استقلال واکنش نشان بدهم و بعد از بازی با العین هم این کار را انجام دادم چون احساس می‌کردم تیم داوری در حق تیم ما ظلم کرد، اما با همه این شرایط به افتخاری احترام می‌گذارم و امیدوارم استقلال روز به روز ایده‌‌آل‌تر از گذشته شود و ما هم در کنار هواداران پرشور خوشحال باشیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس