کد خبر 849179
تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۶
مدیرعامل ایران خودرو

مدیرعامل ایران خودرو در مورد خودروی شخصی خود گفت: خودروی شخصی من یک ماکیسمای مدل ٨٣ است که در زمان مدیریت شرکت سایپا خریده بودم.

به گزارش مشرق، هاشم یکه زارع امروز در حاشیه نشست دانشجویان دانشگاه شریف که با موضوع " خودروسازی ایران زیر ذره بین" برگزار شده برد در پاسخ به پرسش یکی از دانشجویان که پرسید خودروی شخصی شما چیست؟ گفت: خودروی شخصی من یک ماکیسمای مدل ٨٣ است که در زمان مدیریت شرکت سایپا خریده بودم.

وی با بیان اینکه قبلا در شرکت پژو پارس داشتیم که در حال حاضر به دنا تغییر کرده است، افزود: تردد های خارج از شهر را یا با همان ماکسیما یا ویتارا انجام می دهم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • قریشی IR ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
    46 1
    بقیه خودروهای همین مدیران یک بنز 2016، بی ام دبلیو 2017، یه دونه پورشه هم برای دختر وسطی ...! مردم رو ... فرض کردند ! چرا دنا سوار نمیشید بفهمید بعد از شش ماه از تمام ستون و در و پیکرش صدای جیرجیر بیاد چه حالی به آدم دست میده ؟
    • DK ۰۱:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۳
      11 0
      چرا حاضری ماکسیمای 83 سوار شی ولی محصول 97 کارخونه ای رو که خودت مدیرش هستی رو سوار نشی؟؟؟؟ مگه چشه؟!!!
  • IR ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
    52 0
    چرا حاضری ماکسیمای 83 سوار شی ولی محصول 97 کارخونه ای رو که خودت مدیرش هستی رو سوار نشی؟؟؟؟ مگه چشه؟!!! امن نیست یا شیک نیست؟؟؟؟
    • IR ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۳
      4 0
      واقعا چراا:))
  • DE ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
    53 0
    خیلی خوب میدونه تولیدات فعلی ایران خودرو لگن هستند اقای مدیر بنده ظرف سه ماه 3 میلیون تومن خرج اتوموبیل پرشیای خودم کردم چرا کیفیت قطعات رو افزایش نمیدید با اتوموبیل کهنه سوار شدن نمیشه مردم رو راضی کرد شما مازراتی سوار شو ولی کیفیت قطعات و خودروها رو بالا ببر
  • ایرانی IR ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
    9 0
    منم یه سمند صفر خریدم ولی از اول گیربکسش خراب بود و گارانتی شرکت سه بار برام عوضش کردن آخرش بهترنشد که هیچ بدترم شد... این گوشه ای از مشکلاتش بود... ایکاش پول داشتم یه ماشین حتی دست دوم با کیفیت خارجی میخریدم و اینقد توی زندگیم بابت این ماشین صفر داخلی اذیت نمیشدم. حالا فهمیدید چرا حاضره ماکسیمای ۸۳ سوار بشه ولی صفر خودشون رو نه؟؟
  • IR ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
    6 0
    خدایی خجالت داره
  • IR ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۳
    3 0
    مشکل از ایشون نیست . مافیایی خودرو تو کشور بیداد میکنه . مسولین هم خودشون رو درگیر نمیکنند.
  • IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۳
    4 0
    با سلام خدمت عزیزات سایت و خوانندگان محترم . این نظر شخصی بده است و امیدوارم مسئولی و یا یک خبر نگار پیگر باشند . دیروز در خبرهایی خواندم که پارس خودرو قیمت محصولات خودش را حدود 5 میلیون افزایش داد . من به دلایل آن کاری ندارم اما بعنوان یک کارمند عرض میکنم که وقتی قشر ضعیف و متوسط جامعه بدلیل توان پائین اقتصادی اتوموبیلی را ثبت نام میکنند با وعده مثلا 5 ماهه و پرداخت بخشی از آن این کار را با توجه به میزان حقوق و پس اندازشان انجام میدهند به امید اینکه مالک خودرو شوند . حال یکباره افزایش قیمت تمام محاسبات مالی آنان را بهم میریزه . بنطرم "اگر " هم بنا به افزایش قیمت باشد "که انشالله اتفاق نیافته حداقل نیاید این رقم شامل خودروهائی باشد که پیش فروش آن قبلا صورت گرفته . من کاری به دلال هایی که شاید دهها ماشین ثبت نام کردند ندارم خطاب به خودروی خاص مثلا ساندرو استپ وی است که با هر شماره ملی فقط یکی میتوان نوشت . چرا باید من کارمند که ماهی رقمی را پس انداز کردم به امید خرید ماشین بعد از 8 ماه حالا یکباره 5 میلیون گرانتر بخرم. امیدوارم با انشا ضعیفم تونسته باشم منظورم را برسانم و خواهش میکنم از شما عزیرانی این مطلب را اگر به حق میدانید به گوش مسئولی برسانید . روزگارتان خوش .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس